4 sierpnia 2017

Nowe rozdziały

   Połowa wakacji minęła a do Was przyszła wena – bardzo dobrze! Z tej racji, że tak chętnie publikujecie rozdziały, może spróbujecie swoich sił w naszym konkursie? ;) 

   Robię kawę i zabieram się do czytania waszych nowych rozdziałów – dołączycie?


Mari Kim – nie mamy podpodkategorii fantastyki high fantasy.

Kasamiyo Akasawa – błędnie wypełniony formularz.

Ew –  brak istniejącego opowiadania w spisie lub błędnie zapisane zgłoszenie (zależy jak na to spojrzeć).


Rozdział 10
– W nocy chyba usłyszałam, jak Las Smoka do mnie szepcze, wiesz? – powiedziała wolno. 
– A co takiego ci szeptał? – Głos Chase’a brzmiał jakby z oddali. 
W ogóle nie przejmowała się bliskością między nimi, która zwykle budziła w niej nie lada zakłopotanie. Liczyła się wyłącznie atmosfera bezpieczeństwa; opadła na nich niczym płatki przekwitającej wiśni. 
– Zdradził, że jesteś Królem Smoków – zachichotała, przymykając oczy. 
– Ja? – zawtórował. – Co za brednie gada ten Las.
Raylie
FanFiction / Xiaolin




Into dust, n #69
— Dla mnie... jesteś idealna. Zawsze byłaś.
No i jak tam, Nino? Wstrząśnięta? Poruszona? Zdumiona? Jakaś na pewno. Dlaczego więc dalej się w to bawisz? Obojętnie wzruszasz ramionami? Z całych sił zagryzasz usta? Chcąc nie chcąc reflektujesz się i przywołujesz na usta ten sam pełen słodyczy, choć mocno wymuszony, uśmiech?
— Mówisz zupełnie jak Adrien.
Znowu on.
Zawsze on.
Ta gra robi się coraz ciekawsza. Dziwaczna. Dwuznaczna. Nęcąca. Mimowolnie zerka na zegarek. Spóźni się. No i co z tego? Przecież już się spóźnił. Może warto cierpliwie zaczekać? Na nowy życiowy cel. Na odrobinkę szczęścia. Na nią. Drew odwzajemnia się tyleż szerokim, co kpiącym grymasem.
— Więc obaj mamy wyśmienity gust.
Ulotna
Romans




Rozdział 8 Rozgrywka
Nagle potężny huk gdzieś w dalszej części szkoły sprawił, że wszyscy zamarli. Ściany zatrzęsły się razem z podłogą. Nastąpiła chwila ciszy i konsternacji. [...] Wszyscy rzucili się do wyjścia i jedynie kolejny huk mógł zagłuszyć wrzaski. Tamara również spanikowana, chciała za wszelką cenę wydostać się z tego miejsca, ale najpierw dotrzeć do Chrisa. Tłum niestety nie dawał jej zbyt wielkiej szansy na odnalezienie przyjaciela. Ktoś złapał ją za rękę i próbował trzymać przy sobie. [...] Co robić? Kogo najpierw ratować?
Mari Kim
Fantastyka / Fantasy




Rozdział 9
– Odczep się od mojego chłopaka. To, że kupiłaś mu jakieś durne pałeczki nie oznacza, że zwróci na ciebie uwagę. – warknęła, a ja aż zrobiłam krok do tyłu i podniosłam ręce w geście poddania.
– Spokojnie. Nie jestem nim zainteresowana w tym sensie. – odpowiedziałam, ale dziewczyna się roześmiała.
– Masz mnie za idiotkę? Robisz do niego maślane oczy przez cały wieczór. – gdy to usłyszałam postanowiłam skończyć ten cyrk, zanim na dobre się zaczął. Nie robiłam maślanych oczu do żadnego z chłopaków, a już na pewno nie do niego. Nie zapomniałam, że był moim kolegą, z którym czasami rozmawiałam. Zajętym kolegą.
– Daj spokój Jess. Ethan to mój sąsiad i niech tak zostanie. Poza tym właśnie umówiłam się z Liamem. – odpowiedziałam, a ona wydała z siebie odgłos zaskoczenia, ale zanim cokolwiek powiedziała mnie już tam nie było. 
Ola
Obyczajowe




13. Od pierwszego wejrzenia
Spuszcza wzrok, jakby posmutniał. Ja też czuję coś dziwnego. Chyba nasza miła konwersacja wkroczyła na mroczny grunt problemów osobistych.
- Laurie… – przemawia wreszcie. – Muszę ci coś wyznać.
Nastawiam uszu na kolejną porcję komplementów, może tym razem bardziej pomysłowych. 
- Uciekłem z domu – wyznaje w końcu. – Nie mam gdzie się podziać. Jesteś moją jedyną nadzieją.
miriamcia668
Romans




Król
Rozdział 2
Zwrócił uwagę, skąd dobiegł krzyk, więc wyszedłszy, od razu skierował się w tamtą stronę, oświetlając drogę przed sobą. Po przejściu kilkudziesięciu metrów zobaczył dziwny obiekt leżący w trawie: niemały, jasny i płaski. Przyspieszył kroku i wyciągnął dłoń z pochodnią przed siebie, by światło padło daleko na trawę.
Leżał w niej młody chłopak.
Vesna Might
Fantastyka / Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.