17 stycznia 2017

#1509-1515

Dzień dobry!
Tydzień temu nie wstawiłam aktualizacji, za co przepraszam. Miałam za dużo zajęć, za mało czasu, a 3h snu na dobę okazało się wyciąganym maksimum. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe :)
Tymczasem zapraszam do przejrzenia kolejnej porcji blogów, które dołączyły do Katalogowo. Jest nas coraz więcej!
Ponad 150 000 wyświetleń.
182 obserwatorów.
4 lata i 5 miesięcy pracy.
11 administratorów.
353 blogi w spisie.


A na fuzji ocenialni Wspólnymi Siłami (na której i ja, i Lena jesteśmy oceniającymi) niedawno stuknęło 100 ocen! Setna ocena okazała się również pierwszą, która uzyskała wybitny. Jeśli jesteście ciekawi pracy dziewczyn, serdecznie zapraszamy! :)





http://kokoro-gakuen.blogspot.com/
Czym jest Akademia Serc, jeśli nie zwykłą szkołą dla obrzydliwie bogatych, puszących się na prawo i lewo ludzi? Otóż, tak wygląda to dla najzwyklejszego człowieka, którego informacje o Akademii ograniczają się do samej nazwy. Ludzie są nieświadomi istnienia sił nadprzyrodzonych na tej ogromnej uczelni. Prawda jest inna — Kokoro Gakuen to azyl dla istot nie z tego świata, ludzi z niezwykłymi zdolnościami, którzy bardzo często z ich powodu są naznaczani i odtrącani przez społeczeństwo. Jeśli jesteś jedną z takich osób — przybądź do nas. Czekamy na takich jak Ty.
STATUS: TRWAJĄCY
Blogi grupowe




Moje małe miejsce w sieci, w którym znajdziecie wszystko od refleksji, felietonów, zmagań z życiem, newsów, recenzji, porad jak ogarnąć życie, relacji z wydarzeń kulturalnych, ciekawostek do publicystyki. Taki trochę nerdowsko-kulturalno-popkulturalno-społeczno-refleksyjny misz masz utrzymany w tumblrowej estetyce. Zaciekawieni? Zapraszam :)
MissJenny
STATUS: TRWAJĄCY
Pamiętniki i refleksje 




Dawno temu na świat została zesłana potężna, złowieszcza, destrukcyjna moc. W wyniku tego ląd rozpadł się na kilka części, ludzie zaczęli się zmieniać w nowe kreatury, a z ziemi i mórz zaczęły wyłaniać się nowe, nieznane dotąd nikomu rasy. Z biegiem wieków kawałki Eleseyi zaczęły się coraz bardziej od siebie różnić pod względem otaczającego ich klimatu jak i mieszkańców. Obecnie każdy z kawałków starożytnej Eleseyi stanowi samoistną całość, nikt już prawie nie utrzymuje przyjaznych kontaktów z innymi państwami, pokój został zachwiany. Zapomniano już nawet o wspólnych korzeniach. Czy mogło być gorzej? Z chaosu i mgły wyłoniła się makabryczna wyspa. Wstań i zawalcz o losy swojej ojczyzny! Czy wybierzesz słuszne dobro czy nieprzewidywalne zło? Wybór leży w twoich rękach!
STATUS: TRWAJĄCY
Blogi grupowe




http://www.ulotnehistorie.blogspot.com/
Hej, hej! Psst! Zatrzymaj się na chwilę! Zgubiłeś się? Nie wiesz, co ze sobą zrobić? Błądzisz? Mam dla ciebie coś, co powinno ci się spodobać!
Ulotne historie to zbiór opowiadań, które stworzyłam kiedyś lub tworzę nadal. Znajdziecie tu romanse, opowiadania młodzieżowe i nie tylko.
Chodź ze mną, pokażę ci co mam. Uwierz, spodoba ci się.
bookprisoner
STATUS: TRWAJĄCY
Zbiory opowiadań




Sometimes the world doesn't need another hero. Sometimes what it needs is a monster.
Marcelina wiodła całkiem normalne życie dopóki nie poznała swojego "wewnętrznego ja" - troszkę kapryśnego i humorzastego, ale w gruncie rzeczy spoko gościa. No i, delikatnie mówiąc, troszkę jej się sprawy pokomplikowały. Nie zabraknie akcji, tajemnic, romansów, walki o własne "ja"... Ale dosyć spoilerów, zapraszam do lektury.
LadyEllien
STATUS: TRWAJĄCY
Dramat




http://moody-alastor.blogspot.com/
Zginąłem w czasie Bitwy pod Little Whinging. Lord Voldemort ugodził mnie śmiercionośnym zaklęciem prosto w twarz. Obudziłem się w pewnego rodzaju czyśćcu, by pogodzić się z przeszłością do której już nigdy nie chciałem wracać.
Adaline
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Harry Potter / Okres międzywojenny




Panujące dookoła zamieszanie w niczym nie ułatwia sprawy. Ciągle coś nowego, nieznanego sprawia, że Nela zastanawia się czy aby nie zwariowała. Na domiar złego nie może się z nikim porozumieć, bo nikt jej nie słyszy! Nie wie dokąd idzie i z kim. Normalne życie się skończyło, musi zaufać obcym, którzy zapewniają pomoc w odzyskaniu spokoju. 
 Jocelyn 
STATUS: TRWAJĄCY
Fantastyka / Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.