16 września 2016

#1443-1447




"Dominika Klara" to mój własny kawałek Internetu, w którym inspiruję i motywuję siebie i ludzi, którzy są wystarczająco odważni, by działać oraz zmieniać swoje życie. Razem z czytelnikami szukam szczęścia w życiu, sensu, rozwijam się i uczę na błędach. Zapraszam wszystkich, którzy szukają odpowiedzi na pytania typu: "jak żyć?"! :)
Dominika Klara
STATUS: TRWAJĄCY
Pamiętniki i refleksje 





http://oblicze-zla.blogspot.com
Marzyłam o normalnym życiu. O Hogwarcie, nowych przyjaciółkach, o świetnej zabawie. Mogłam mieć to wszystko, lecz zostało mi odebrane. Przez kogo? Sama nie wiem. Zabili mi rodziców na moich oczach, odebrali wolność i bezpieczeństwo. Za co? Za nic. Wybrali mnie. Tak mówili. Bo byłam wyjątkowa. Jak inne porwane dzieci. Zniknęliśmy ze świata i choć nas poszukiwano, nigdy nie znaleźli nawet śladu.
Teraz, po sześciu latach bólu i rozpaczy, zostałam uratowana. Ceną za moje życie było inne życie. 
Ale ta wolność jest tylko ułudą. 
Zło nigdy nie śpi
Chantelle Lou
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Harry Potter / Czasy nowego pokolenia




Życie Gwen Hunter zostaje odwrócone do góry nogami, gdy jej matka postanawia kolejny raz wyjść za mąż. Przyrodnie rodzeństwo, nowa szkoła, nowe problemy. Jak się potoczą losy Gwen?
Dahlia
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Harry Potter / Czasy nowego pokolenia




Teraźniejszość jest dla nich tylko cierpieniem. Przeszłość słodyczą i ukojeniem. Egzystują, zatraceni w niej. Nie pozwala im ruszyć na przód. Nie byłoby dnia, żeby przestali myśleć o tym, jakie błędy popełnili i co stracili. Razem z Huncwotami rusz w głąb ich wspomnień. Poznaj przygody, które przeżywali za młodu i dotrzyj z nimi aż do samego końca, który zgotował im przewrotny Los. Nieszczęśliwa miłość, dramat, przyjaźń, walka o wolność i ciemna strona magii – to wszystko czeka cię właśnie tutaj. Bo codzienność nie ma już znaczenia. Więźniowie przeszłości – czy staniesz się jednym z nich? 
Amin
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Harry Potter / Czasy Huncwotów




"Dramatyczna opowieść o wpływach innych ludzi i uczuć na nasz los, osadzona w średniowiecznych czasach na chińskim dworze. Występują: zły Imperator, słaba psychicznie konkubina, przystojny generał. Treści poważne, w tym +18."
Layali
STATUS: TRWAJĄCY
+18

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.