9 września 2016

#1439-1442

Witajcie!
Nasz konkurs powoli dobiega końca, pozostało zaledwie kilka dni! Tymczasem do Katalogowo wciąż napływają nowe opowiadania, którymi chcecie się dzielić, za co dziękujemy :)
Ale, ale! Nowy rok szkolny, nowe wrażenia. Co u was? Czego spodziewacie się w tym roku?



Szłam brudnymi ulicami Centrum, wypełniając płuca obrzydliwym, śmierdzącym powietrzem. Ach, jak ja nienawidziłam tego miejsca. Normalnie rzygać mi się chciało, jak na to wszystko patrzyłam. Pełno nienormalnych ludzi, o zapatrywaniach głupszych, niż pies bez paru chromosomów. Wiecie, takich co, to za swe największe marzenie mają przeszczepić sobie na dupę szczurzy ogon, albo zamienić zdrowe cycki na krowie wymiona. Ale pełno i było tych durnych robotolubów, co to uwielbiali uczucie naoliwiania sobie bebechów smarem do metalu, a dźwięk piszczących sprzęgieł i kabli w ich ciele przyprawiał ich o orgazm. Rozumiecie, po prostu wszędzie wokoło pełno durniów. 
Tak, tu mieszkałam. Tak, tu pracowałam. A byłam chyba najgorszym, co mogło się mieszkańcom tego miasta przydarzyć- szmatławcową żmiją.
Sleepka Ambrose
STATUS: TRWAJĄCY
Fantastyka / Science-fiction





http://fubster-cosmetics.blogspot.com/
FUBSTER Cosmetics to blog poświęcony kosmetykom. 
Uwielbiam buszować po polskim rynku kosmetycznym w poszukiwaniu perełek, tak samo jak lubię testować to, co akurat wpadnie mi w łapki. 
Nie zabraknie tu również opinii na temat zagranicznych kosmetyków, więc jeśli interesujecie się tą tematyką, serdecznie zapraszam!
Fubster
STATUS: TRWAJĄCY
Hobbystyczne / Moda i uroda




Na blogu znajdziecie one shoty jak i dłuższe historie homoerotyczne, których głównymi bohaterami są wokaliści 1D.
NoemiHarpia
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Gwiazdy i fani




Kill me. If you've ever been my friend.
Stałam na szczycie góry z uwagą wpatrując się w horyzont. W pewnej chwili poczułam, czyjeś ręce na swojej tali. Przymknęłam oczy, wtulając się w tors chłopaka.
On mnie zmienił. On przewrócił moje życie do góry nogami.
Obdarował mnie najcenniejszą rzeczą jaką miał - swoją miłością. A ja? Ja odebrałam mu wszystko. Skazałam na życie w miejscu, które go zniszczyło. Newt mi wybaczył. Tylko czy ja będę w stanie wybaczyć samej sobie?
- Mam ma imię Malia. Byłam Streferką. Pracuje dla DRESZCZ-u.
Newtie.
(zwiastun)
(zwiastun)
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Więzień labiryntu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.