16 sierpnia 2016

Nowe rozdziały

Zapraszam do zapoznania się z nowymi rozdziałami! 
Jest coraz więcej blogów biorących udział w konkursie – wystarczy zgłosić „waszą nowość”. Zachęcam do zapoznania się z pracami autorów.
Więcej informacji na temat konkursu znajdziecie poniżej.

Wyobraźnia
Jest ona od początku naszego istnienia. Rozwija się z biegiem lat – swój „złoty wiek” przechodzi w okresie dziecięcym, a schyłek, gdy uznamy, że jesteśmy dorośli. 
Lena
Pamiętniki i refleksje





Rozdział 4
Chłopak leżał na łóżku podłączony do przeróżnych, pikających aparatur. Poczułem, że nogi delikatnie się pode mną uginają, a podłoga faluje przed oczami. Byłem tak zapatrzony na przyjaciela, że nie zwróciłem na to większej uwagi. Zauważyłem, że nawet nie oddycha sam. Respirator robił to za niego. Po raz kolejny poczułem łzy na swojej twarzy.
Rozdział 5
Will był nieprzytomny. Lekarz szybko sprawdził, dlaczego pojawił się krwotok z jamy ustnej. Było wiadomo, iż przygryzł sobie język. Siedziałam przy nim. Zrobiłam wszystko, co w mojej mocy. Serce powoli się uspokajało od strachu, ale jednak świadomość, że dalej mogą dziać się złe rzeczy, nie dawała mi spokoju. Co jeżeli stany padaczkowe zostaną? Musimy doprowadzić go do porządku. Tak jak wszystkich.
Melodia & Lena & SismO
Romans




Rozdział 3
– Moja matka jest chora – mówi. 
Blaise w końcu spogląda na niego. W jego wyrazie twarzy nie ma kpiny, ani ironii, które nigdy go nie opuszczają, jednie szczere zdziwienie. 
– Co się stało?
– To długa historia, a mówiąc pokrótce; po Bitwie w Departamencie Tajemnic w domu zjawili się śmierciożercy, mnie wtedy nie było, a ojciec siedział w Azkabanie. Rzucili na moją matkę nieuleczalną klątwę, która powolnie ją wykańcza, by ostatecznie doprowadzić do… – zawiesza głos. 
– Do śmierci? – pyta Blaise, jego oczy wyrażają współczucie. Bardzo szanuje panią Malfoy, która zawsze jest skłonna mu pomóc, gdy nie radzi sobie w domu z matką. Nie jest w stanie wyobrazić sobie Malfoy Manor bez niej, ona wnosiła do tego domu nieco światła, które tak usilnie starał się stłumić ojciec Draco.
– Tak, do śmierci…
Charlotte Petrova 
FanFiction / Harry Potter / Czasy Trójcy




Rozdział 7
Stanąłem przed drzwiami i zapukałem. Chwilę czekałem, aż wreszcie drzwi otworzyła mi młoda brunetka, która… nie była Sarą.
- Przepraszam, chyba się pomyliłem. – rzekłem i zacząłem się odwracać, kiedy usłyszałem głos dziewczyny.
- Logan? – spytała. Oho, skąd zna moje imię?
- Tak, to ja.
- W takim razie to nie żadna pomyłka. Jestem Natasha – wyciągnęła rękę w moją stronę – przyjaźnię się z Sarą.
- Logan.
- Przecież wiem. – uśmiechnęła się.
Gdy tylko dostrzegłem ten uśmiech, od razu zacząłem porównywać go do uśmiechu Sary. Ta Natasha, choć bardzo ładna, nie umywała się do Sary. I miałem nadzieję, że jest to tylko moje zdanie. Wiem, że może zachowywałem się dość… zaborczo? ale ten pocałunek to było coś niesamowitego i, mimo zakazu Sary, miałem zamiar wkrótce go powtórzyć.
Ariel21
Romans




Rozdział drugi
- Duch z Warm Springs - przeczytała tytuł na głos i lekko się skrzywiła.
Pewnie kolejne dzieje i historie Indian, których miała od groma w rzeczach ojca. 
- Dziękuję, ale to bardziej książka dla mojego ojca - uśmiechnęła się blado.
- Nie, nie, nie. Twój ojciec nie może jej przeczytać - powiedziała poważnie kobieta, a dziewczyna spojrzała na nią niepewnie. - To jest tylko dla naszych braci i sióstr.
Sam znowu się zirytowała. Odłożyła książkę na biurko i parła się o blat patrząc na kobietę poważnie.
- Ale ja nie jestem..
- Kochana - przerwała jej klepiąc ją pod dłoni - Swój swego zawsze pozna. Nie uciekaj przed tym kim naprawdę jesteś, bo i tak nie dasz rady.
NatalieShakur
Romans




Rozdział III
Podniosła zaskoczony wzrok, a jej spojrzenie natrafiło na orzechowe oczy Jamesa Pottera. Oboje wyprostowali się gwałtownie, a brunet szybko podał jej papier.
– To chyba twoje – powiedział z półuśmiechem, patrząc na niego z bliska zauważyła, że mimo uśmiechu. jego rysy twarzy są napięte, a oczy wcale nie okazują radości.
– Tak, dziękuję – odrzekła, unikając jego wzroku. Już odwróciła się by wrócić do przyjaciółek, gdy nagle poczuła delikatny uścisk na przegubie dłoni.
– Zaczekaj chwilę – powiedział, puszczając szybko jej rękę. Rudowłosa spojrzała na niego z zaskoczeniem i tłumiąc chęć natychmiastowego odejścia, przystanęła. – Moglibyśmy porozmawiać?
– A mamy o czym? – zapytała oschle, jednocześnie bardzo ciekawa tego, co chłopak ma jej do powiedzenia. Nie rozmawiali praktycznie wcale od momentu tego pamiętnego treningu, o który dziewczyna wciąż miała do niego ogromny żal.
Melodia.
FanFiction / Harry Potter / Czasy Huncwotów




Rozdział III
W pomieszczeniu, do którego go zawleczono cuchnęło. W nieruchomym, gęstym niczym poranna mgła powietrzu lochu, unosił się smród będący miksturą wielu nieprzyjemnych zapachów. Odór zestarzałego potu mieszał się z pozostawiającym metaliczny posmak fetorem krwi, nad wszystkim zaś unosiły się wyziewy owego ledwo uchwytnego dla ludzkiego węchu feromonu, który ciało człowieka wydziela w obliczu śmiertelnego przerażenia. W swoim obecnym stanie, ze wszystkimi zmysłami napiętymi do granic wytrzymałości, wyczuwał ów charakterystyczny zapach niczym ogar węszący przeszytego strzałą bażanta. Było w nim coś, co jednocześnie go odpychało jak i dawało – jak na ironię – poczucie bezpieczeństwa. Strach.
Omegon Alpharius
Fantastyka / Fantasy




Sekret Przeznaczenia
Rozdział 1
Każde z nas inaczej wyobrażało sobie dorosłość, życie poza szkołą i pewnie każdego z nas spotkało coś w rodzaju rozczarowania, jednak nie mówiliśmy tego na głos. Musieliśmy żyć z dnia na dzień, nie wiedząc co przyniesie przyszłość. Czasami uważałam, że to piękne.(...)
Były też dni, gdy po prostu potrzebowałam odpocząć. Od wszystkiego. Zaszywałam się wtedy w bibliotece i czytałam, bądź siadałam z piórem i pustym pergaminem tylko po to, by zapełnić go słowami, które siedziały mi w głowie. I gdy tak siedziałam, wylewały się one ze mnie strumieniami i nie mogłam tego kontrolować. Moja ręka po prostu pisała i pisała i nie mogła przestać. A gdy kończyłam, czułam się dziwnie wolna i odprężona. Odkryłam, że mi to pomagało.
Nymeria
FanFiction / Harry Potter / Czasy Huncwotów




Świat Huncwotów
http://www.swiat-huncwotow.blogspot.com/
8. Poplecznik Czarnego Pana?
- Pokaż lewe przedramię. - Wyrzuciła z siebie dziewczyna.
- Słucham? - Severus zdziwił się tak nagłym obrotem sprawy.
Lily spojrzała się na niego ze złością.
- Nie przeciągaj tylko pokaż. - Chłopak spojrzał się na nią z nieukrywanym zdziwieniem.
- Nie ufasz mi? - Zapytał z wyczuwalnym żalem.
Ruda zezłościła się jeszcze bardziej. Podeszła do przyjaciela i decydowanie podciągnęła rękaw jego szaty, po czym wypuściła z siebie powietrze z głośnym świstem.
Klariish
FanFiction / Harry Potter / Czasy Huncwotów





(więcej informacji po kliknięciu w button reklamowy)

Podsumowanie do konkursu:
CrossoverOpowiadania Arrow – 2
wrażliwiątkoZbrodnie fanfikowe – 1
RaylieInna wersja – 2
MidoriCórka boga  – 2
KlariishŚwiat Huncwotów – 3
Sleepka AmbroseWielka draka w WWE – 1
NerinneMiasto bez ciebie – 1
Lena, Serce a Rozum – 1
Melodia & Lena & SismO, Zaginiona Róża – 2
Charlotte Petrova, Wschód słońca – 1
Ariel21, Miłość i ryzyko – 1
NatalieShakur, Duch z Warm Springs – 1
Melodia, For one more chance – 1
Omegon Alpharius, Kroniki Wygnania – 1
Nymeria, Sekret Przeznaczenia – 1

4 komentarze:

  1. Hej :-) 12 sierpnia zgłaszałam swój nowy rozdział z bloga Świat Huncwotów. Niestety nie ma go w nowych rozdziałach. To omyłka czy coś zrobiłam źle? :)
    Pozdrawiam, Klariish

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, a byłam pewna, że dodałam. Wybacz – moje niedopatrzenie. Już poprawiam post.

      Usuń
    2. Nie ma sprawy. Dziękuję :-)

      Usuń
    3. Lena, budzimy się :D
      Wrzuciłaś stary button. Klariish prosiła jakiś czas temu o jego podmianę, pewnie to przeoczyłaś. Poprawiam :)
      Przepraszamy za kłopot, ostatnio jesteśmy trochę zakręcone przez te zmiany na katalogu, nad którymi nadal nieco pracujemy.

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.