9 sierpnia 2016

Nowe rozdziały

Mamy kolejne blogi z nowymi rozdziałami. Wakacje pełne weny? Mam nadzieję! Zapraszam do zapoznania się z twórczością danych autorów.


Tajemnica miłości
– Wybierajcie – zagrzmiała ostro, błądząc po pokoju niewidzącymi oczami.
Służąca stojąca najbliżej pierwsza odgadła, co się święci. Rychło upadła przed panią Lan Long, ze złożonymi rękoma i łzami w oczach błagając:
– Pani, oszczędź mnie, ja mam męża!
– Ja narzeczonego! – zawołała w ślad za nią koleżanka.
Kimiko odwróciła głowę, bała się bowiem, że sama wybuchnie płaczem i wycofa się z umowy.
– Do szeregu! – warknęła, podnosząc wysoko bambusowy pręt i wymierzając na oślep parę razów nieszczęsnej kobiecie. – A niech któraś z was spróbuje się poskarżyć nauczycielce, innym wojownikom albo cesarzowi, spalę ją żywcem! – Dla podkreślenia rangi tej groźby, zmanipulowała płomieniami świec, zmuszając je do nagłego wzrostu.
Raylie
FanFiction / Xiaolin







Wierni towarzysze Strzały 6
Felicity leżąca nieprzytomnie od jakiegoś czasu powoli odzyskiwała świadomość. Usłyszała jakieś hałasy i po omacku zaczęła wstawać, z oddali sączyło się blade światło, więc postanowiła tam podejść. Może to było nierozsądne z jej strony, ale nie mogła bezczynnie czekać na pewną śmierć z rąk tej psychopatki. Odeszła kilka kroków i nagle ujrzała Helenę celującą z kuszy prosto w plecy Arrow'a. Nie miała czasu do stracenia, gdyby krzyknęła, Oliver zareagowałby w mgnieniu oka, ale Łowczyni już trzymała go na muszce. Panna Smoak nie miała wyboru. Zrobiła krok, stając na linii ostrzału. Przez ułamek sekundy pomyślała gdzie jest Diggle, ale szybko oprzytomniała. Dziwne... Nie czuła bólu, tylko mocne uderzenie. 
Crossover
FanFiction / Filmy i seriale




Świat Huncwotów
http://www.swiat-huncwotow.blogspot.com/
7. Eliksir i kropki.
- A Remus? Da niego nie warto?
- Ten twój Remus to koleżka Pottera i Blacka, z którymi mam na pieńku od pierwszego roku. Zawsze głupio przyglądał się ich wybrykom i zabawom w upokarzanie mnie. No rzeczywiście, warto. - Chłopak przewrócił oczami.
- On jest w porządku. - Ruda spuściła głowę. - A Syriusz i James też się zmienili. Po prostu trzeba ich lepiej poznać.
- Domyślam się, że przez ostatni rok dobrze ich poznałaś? - Zapytał z wyczuwalną ironią.
- Wiem jakie są relacje miedzy wami, ale każdy zasługuje na drugą szansę. Ty chyba powinieneś coś o tym wiedzieć.
- To może mam się z nimi zaprzyjaźnić? W ramach kolejnych szans. - Dodał sceptycznie.
Lily spojrzała na bruneta marszcząc nos. Rozumiała go. Nie mogła mieć jednocześnie przyjaźni Huncwotów i Severusa.
Klariish
FanFiction / Harry Potter / Czasy Huncwotów





1. Oferta pracy
Nie. Nigdy się to nie stanie. Widzę to w oczach Simona. Mimo że dostanę stałą pracę, nie odetnę się od mojego obecnego życia z dnia na dzień. Zawsze będę członkiem gangu. A osoba, która jest w stanie przyjąć do pracy kogoś takiego jak ja, musi mieć do tego powody. Pewnie sądzi, że w kryzysowej sytuacji będę w stanie zabić, czego nie zrobiłaby zwykła osoba. Posada ochroniarza to jedynie przykrywka dla brudniejszej roboty, w której przecież babram się całe życie. 
Nie mam nic do stracenia. A potrzebuję pieniędzy. Bardzo.
Simon też to wie.
Nerinne
Romans






(więcej informacji po kliknięciu w button reklamowy)

Podsumowanie do konkursu:
CrossoverOpowiadania Arrow – 2
wrażliwiątkoZbrodnie fanfikowe – 1
RaylieInna wersja – 2
MidoriCórka boga  – 2
KlariishŚwiat Huncwotów – 2
Sleepka AmbroseWielka draka w WWE – 1
Nerinne, Miasto bez ciebie – 1

2 komentarze:

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.