2 sierpnia 2016

Czwarte urodziny Katalogowo

Witajcie!
Dokładnie wczoraj Katalogowo obchodziło swoje czwarte urodziny! Nie mam pojęcia, gdzie uciekły te cztery lata pracy, która daje mi sporo satysfakcji, ale wiem, że nie byłoby mnie już na tej stronie, gdyby nie wsparcie wielu osób swego czasu współtworzących Katalogowo.
Strona nie mogłaby funkcjonować również bez Was, wszystkich autorów, których blogi przewinęły się przez różne kategorie. Wiele się dzięki Wam nauczyłam i mam nadzieję, że współpraca będzie nam szła coraz lepiej.
Dziękuję.

Z okazji czwartych urodzin postanowiłam urządzić losowanie. Jak już pisałam w poście z 29.07.2016, zakładka "Polecane" zmieniła nieco zasady funkcjonowania. Pozwolę sobie przytoczyć informację zawartą na tej podstronie:

Dawniej "Polecane" było zakładką, do której dostawali się bardzo nieliczni. Aby się tu znaleźć, należało otrzymać pozytywną opinię w postaci recenzji pisanej przez Kaleid. 

W tej chwili zasady uległy zmianie. Znalezienie się tutaj jest nagrodą w konkursach Katalogowo, wynikiem szczęścia w loteriach, miarą popularności w ankietach.

Co mają autorzy z tego, że ich blog tu zawiśnie?

Opcji jest wiele i poza reklamą w tym miejscu, autorzy mogą liczyć na bezpośredni link na stronie głównej Katalogowo (gadżet w lewej kolumnie), przesuwany button na podstronie z kategoriami Katalogowe Kategorie (gadżet w prawej kolumnie), pierwszeństwo w reklamach nowych rozdziałów podczas aktualizacji, pierwszeństwo w reklamie bloga w zajmowanej przez niego kategorii. Już niedługo powstaną także nowe odznaczenia, które pojawią się przy tych właśnie reklamach i będą zachęcać odwiedzających do zajrzenia w skromne progi zwycięzcy.


Tak więc zaczynam...



Zacznę od tego, że wszystkie kategorie główne otrzymają swój numer:

1. Blogi grupowe
2. Dramat
3. FanFiction
4. Fantastyka
5. Groteska
6. Historyczne
7. Kryminalne
8. Obyczajowe
9. Pamiętniki i refleksje
10. Przygodowe
11. Psychologiczne
12. Romans
13. Thrillery i horrory
14. Zbiory opowiadań
15. +18


Wylosowana kategoria to OBYCZAJOWE.
Jakie opowiadania tam znajdziemy?

1. Fabryka dziur
2. Love of Accident
3. SEEM LIKE A DREAMS
4. All I can do is be me. Whoever that is
5. Ostatni upadek
6. Wierszydło do Jolki
7. Najtrudniej zaufać
8. Soul
9. Real life is beautiful
10. Druga szansa od życia
11. Without
12. Looking for happiness
13. Kiedy Mozart gra...
14. Reckless
15. sovri mne
16. Marzenia zapisane na skrzydłach motyla
17. Blue Velvet
18. Musivum
19. If u seek Amy
20. Dziewczyna z blizną
21. Wczorajszy dzień



Losowanie wygrywa zakończone opowiadanie

http://love-of-accident.blogspot.com/
W małym pudełku - całe moje życie.
Wspomnienia kryjące tajemnice.
Kilka słonych łez wylanych na kartce papieru,
przypominające chwile w cierpieniu.
A pośród smutku i żalu,
mała iskierka do radości pożaru.
Wszystko schowane gdzieś w szarym kącie,
czeka, aż kurz na nim osiądzie.
Maarit


Gratuluję! :)
Przypominam również o naszym konkursie.

Szczegóły po kliknięciu w banner reklamowy.



Na zakończenie chciałabym przytoczyć kilka ważnych komentarzy z życia Katalogowo.

Agnieszka była pierwszą osobą, która zdecydowała się pomóc mi w prowadzeniu tej strony. Komentarze pochodzą z pierwszej aktualizacji, jaka się tu pojawiła. Jeśli jesteście ciekawi, jak wyglądało to na początku, zapraszam.

Pierwsza przyjęta współpraca :)

Podziękowania autorki jednego z dodanych przeze mnie blogów. Podziękowań oczywiście było wiele i wszystkie sporo dla mnie znaczą. Nic nie motywuje bardziej niż świadomość, że ktoś docenia naszą pracę.

A może jednak mnie zaskoczycie i ktoś się odezwie? :)


Do przeczytania!

6 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Maarit :) ! I mam nadzieję, że słowa Kaleid z ów akcją się się spełnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, co za niespodzianka :3
    Dziękuję za gratulacje i poinformowanie mnie :)
    Ja zaś gratuluję pomysłu z losowaniem, to daje większą możliwość wypłynięcia na szerokie wody mniej znanym blogom.
    Pozdrawiam, Maarit ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyłaś mnie, nie spodziewałam się tak szybkiego odzewu z Twojej strony!
      Informacja to żaden problem, choć martwiłam się, czy na pewno powinnam pisać pod postem... przekonała mnie ilość komentarzy w podstronie "Spam".
      Również pozdrawiam,
      Ayame

      Usuń
    2. Co prawda rzadko bywam w strefie blogowej, bo odcięłam się nieco od niej, ale na szczęście są jeszcze powiadomienia mailowe :)
      Jeszcze raz dziękuję.
      Maarit

      Usuń
  3. Średnio sprawiedliwy sposób wyłaniania osób godnych zakładki polecane.

    Wynika z niego, że wystarczy pisać co trzy dni rozdział i reklamować (tak będą robić autorzy słabych blogaskow) albo ściągnąć pierdyliard czytelników (czytaj: przypadkowych ludzi), którzy w zamian za kliknięcie guziczka otrzymają dodatkowego obserwującego i określoną ilość komci na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam świadomość, że może to nie być do końca sprawiedliwe, jednak recenzje z różnych powodów musiały zostać zamknięte, a ostatecznie doszłam do wniosku, że jest to zakładka ze sporą rotacją. Wystarczy spojrzeć na podstronę "Publikacje", gdzie zebrałam wszystkie dotychczas napisane recenzje, by dowiedzieć się, ilu autorów dostało się do "Polecanych". Wielu. A ile blogów jest tam obecnie?

      Jeśli ktoś pisze często, jest to jakiś sukces. To niekoniecznie autorzy "słabych blogasków". Niektórzy mają napisane całe opowiadanie i publikują rozdziały w regularnych odstępach czasu.
      Będą również inne sposoby na reklamowanie się jako blog "Polecany", więc jeśli masz jakieś propozycje, chętnie ich wysłucham. :)
      Tymczasem dziękuję za komentarz. Dzięki niemu wpadłam na pewien pomysł. Zobaczymy, jak wyjdzie z realizacją.
      Pozdrawiam,
      Ayame

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.