17 czerwca 2016

Nowe rozdziały


Wrzucam nowe rozdziały! 
Jeszcze nie wiem, czy zostaną one na dłużej na Katalogowo, czy przypadkiem nie będą czymś zastąpione. Póki co biorę pod uwagę, że katalog dopiero wraca do życia. Jeśli zainteresowanie taką reklamą znacznie wzrośnie w ciągu kilku miesięcy, "Nowe rozdziały" zostawię tak, jak jest. Jeśli nie, zastąpię je czymś, co i tak zamierzam wprowadzić do regularnych publikacji.
Tymczasem życzę wszystkim miłego weekendu, a studentom  wygranej walki z sesją. 




Rozdział 2.3 Legenda
Od Alexa i jego bandy trzymajcie się z daleka. Nie ufajcie mu, nie współpracujcie, nie wierzcie w jego słowa. Będzie próbował was przekabacić różnymi sposobami, ale nie dajcie się. To kawał fałszywego skurczybyka. Nie pracuje sam. Ludzi jego pokroju jest więcej, ale tylko on gra w otwarte karty i ujawnia się. Reszta to całkowite widmo, które kryje się w każdym cieniu, czai za każdy rogiem. To samo jego siostrzyczka. Podstępna żmija. Jeśli będą coś wam oferować, nie zgadzajcie się. Choćby obiecywali góry złota. Zrobią wszystko, by zdobyć takich, jak wy.
Mari Kim
Fantastyka / Fantasy





- 10 -
Nie chciałem kolejnej klatki.
Nie potrzebowałem następnego więzienia.
— Wybacz mi, Sasuke – wyszeptała w momencie, kiedy moja dłoń spoczęła na klamce drzwi sypialni. — Wybacz, że nie potrafiłam być tą — przerwała, cicho pociągając na nosie. Płacz był jej niezawodnym sposobem na moje sumienie. Sumienie, o którym musiałem zapomnieć. Dokładnie w tamtym mieszkaniu, w tamtej chwili, aby nie dać się pokonać na dobre. — Tą, której przestałeś poszukiwać.
Chciałem zostać rzucony na pożarcie lwom.
Który to już raz przez tę irytująca osóbkę? Nie pamiętałem.
— Zapomnij o mnie – mówiłem, nie spuszczając swojego wzroku z metalowej klamki, na której wyryto wiele historii jej życia. — Zapomnij o mnie, Sakuro – ciągnąłem tę wypowiedź, aby odwlec nieuniknione. — Tylko w ten sposób twoje życie wróci do normalności.
Westchnęła tak głośno, że jej oddech spokojnym truchtem dobiegł i do mojej skóry na karku.
— To ty jesteś moją normalnością, Sasuke.
Anja
FanFiction / M&A / Naruto




ROZDZIAŁ I Nowe początki
„- Ciekawego gdzie trafi, prawda? Obstawiam Huffelpuf.
- Ginny! Hazard nie przystoi Gryfonowi! Podbijam, że do nas.
- Według mnie wygląda na Ślizgonkę – wtrącił cicho Neville, gdy Thomas z Ginny mierzyli się na spojrzenia. Hermiona przytaknęła głową, nie spuszczając jednak wzroku z czarnowłosej, więc nie zauważyła, czy chłopak to spostrzegł. W końcu Victorie skrzywiła się lekko w uśmiechu i w Sali rozległ się grzmiący głos Tiary:
- Slytherin!”
Monza
FanFiction / Harry Potter / Czasy Trójcy

2 komentarze:

  1. Fajnie, że wróciłaś i katalogowo odżywa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam, wróciłam i biorę się do roboty :)
      Choć nad publikowaniem nowych rozdziałów jeszcze się zastanawiam.

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.