25 stycznia 2015

Recenzje (odmowy)

Witajcie Kochani.
            Długo mnie nie było, ale już powoli robię porządek w swoich sprawach i myślę, że po sesji nadrobię zaległe posty z KKK (recenzję filmu Niezgoda, wynik ankiety i recenzję kolejnej wygranej pozycji) i napiszę recenzję zgłoszonego bloga.
Jestem zmuszona wystawić odmowę dla Aeis – fałszywa dusza (a szkoda), z powodu przeterminowania.
            Natomiast autorka bloga Projekt Noe niech przygotowuje się do recenzji. Przypominam, że nie może do jej opublikowania nic na nim zmienić (nie licząc dodawania rozdziałów).
            To tyle na dzisiaj. Życzcie mi powodzenia, bo jeszcze najgorsze przede mną :) ach, ta sesja… 

4 komentarze:

  1. Ehh no szkoda wielka, że wystawiłaś odmowę, ponieważ bloga nie zawiesiłam, tylko obecnie natłok pracy i innych życiowych spraw wysysają ze mnie wszelkie czasowe rezerwy. :( Czy będę się mogła ponownie zgłosić po dodaniu nowego rozdziału?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogę dodać nową zakładkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz :) Ogólnie chodzi najbardziej o to, żebyś nie zmieniała szablonu :)

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.