5 lipca 2014

Garść organizacyjnych nowinek

Cześć wszystkim!
Jestem w połowie aktualizacji całego spisu i szczerze pisząc... jestem przerażona. Czym? A mianowicie tym, że tyle blogów wypadło z katalogu! Oczywiście rozumiem osoby, które z pewnych przyczyn zawiesiły swojego bloga - w życiu zdarzają się różne sytuacje i jakoś należy sobie z tym radzić, a wszyscy wiemy, że są rzeczy ważne i ważniejsze. Jednak do rzeczy - gdy skończę aktualizację, poinformuję autorów opowiadań przeniesionych do zakładki Opowiadania usunięte ze spisu o tym fakcie (pod ostatnią notką). Oczywiście nie jestem w stanie skontaktować się z właścicielami blogów o ograniczonym dostępie. Macie na to jakiś pomysł?
Drugą sprawą jest to, iż przełożyłam nieco termin oddania prac na konkurs literacki Dwie strony pecha. Przedyskutowałam to z Kal i wspólnie doszłyśmy do wniosku, że należałoby dać Wam więcej czasu. W tej chwili terminem jest 27.07.2014, 15:00. Pierwsza praca została już nadesłana (co bardzo mnie cieszy) i umieszczona na stronie konkursu. Zapraszamy do zapoznania się z tekstem Bo mogłoby być gorzej...
Trzecią kwestią, jaką chcę Wam przedstawić jest zmiana niektórych norm na Katalogowo związana z tym, czym się zajmuję (aktualizacje spisu, dodawanie nowych blogów, współpraca). Oczywiście we współpracy nic się nie zmieni, jednak od września dodawanie nowych blogów do Katalogowo będzie wyglądało nieco inaczej.
* Aktualizacje będą prawdopodobnie raz na miesiąc. Postaram się, aby nie było przypadków, w których okaże się to rzadsze.
* Blogi w poście nie będą numerowane. Numery zamieszczę w tytułach postów (jak do tej pory), jednak pojedyncze blogi nie będą numerowane. Usprawni to tworzenie notek aktualizacyjnych.
* Uaktualnienia całego spisu będą odbywały się dwa razy do roku. Najprawdopodobniej w czasie wakacji oraz zimowej przerwy świątecznej. Do tej pory podczas takiej aktualizacji sprawdzałam, czy na blogu znajduje się odnośnik do Katalogowo, ostatni rozdział nie był dawniej niż rok temu, opowiadanie nie jest zawieszone oraz czy button jest aktualny. Teraz zmieni się jedynie to, że nie będę uaktualniała buttonów. Kosztuje mnie to wiele pracy i czasu, który w klasie maturalnej, jaka czeka mnie po wakacjach... jest bezcenny. Oczywiście jeśli ktoś będzie chciał, by jego button został zmieniony, może napisać do mnie w dziale Poprawki, uwagi, sugestie, a wtedy z pewnością się tym zajmę.

Nowe blogi dołączą do Katalogowo między 21.07, a 26.07. Dotychczas zamieszczone zgłoszenia zostaną przeze mnie sprawdzone najprawdopodobniej w niedzielę - jeśli ktoś uzyska odmowę, dowie się o tym jeszcze w tym tygodniu, mam nadzieję. :)

Jak wyglądają Wasze plany wakacyjne? Ktoś wybiera się w dalszą podróż? Przyznać się, kto planuje spędzić ten czas na czytaniu?
Mnie w ostatnich dniach pochłonęły opowiadania potterowskie. Głównie dramione i... drarry. Są tu jacyś fani, którzy z czystym sumieniem mogą polecić mi kilka dobrych historii o tych tematykach?

8 komentarzy:

  1. Miałam zamiar się nie udzielać. Jednak jako wielka fanką drarry wiem jak ciężko znaleźć coś dobrego. Ja polecam "musi kochać quidditch" i "dziś jeszcze jesteśmy młodzi"
    A z dramione nieskromnie polecam swojego bloga nie-oceniaj-po-pozorach-dramione.bligspot.com
    Pozdrawiam i miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie-oceniaj-po-pozorach-dramione.blogspot.com

      Usuń
    2. Czytałam "Musi Kochać Quidditch". :) A także "Na zawołanie" (polecam, świetne), "Red Hills", "Gorycz Kłamstw" oraz miniaturkę "A wszystko przez te włosy...". Zapewne na tej liście znalazłoby się jeszcze kilka tytułów, gdybym je pamiętała. Słyszałam też, że dobre jest "Anatomia dusz", ale osobiście nie przebrnęłam przez początek.

      Usuń
    3. Moim zdaniem "Anatomia dusz" nie jest najciekawsza, ale to też nie mój styl, ja lubię proste historie z ciekawym pomysłem, na przykład polecam "Chłopiec spotyka chłopca", "Lekarstwo na grypę", a najbardziej zauroczyło mnie "Strzeżcie się zła pod puchatą postacią" :D

      Usuń
    4. Nie ukrywam, że bardzo zainteresował mnie tytuł "Strzeżcie się zła pod puchatą postacią". To dłuższa wersja czy miniaturka? :) W najbliższym czasie chętnie bym się z tym zapoznała.

      Usuń
    5. To miniaturka i szczerze z całego serca ją polecam,mistrzostwo świata :D

      Usuń
  2. Jej, bardzo się cieszę, że przedłużyliście termin przysyłania prac! :) To był naprawdę świetny pomysł ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tak myślisz. :) Mam nadzieję, że dzięki temu więcej osób postanowi wziąć udział w naszym konkursie.

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.