18 czerwca 2014

KKK - Kącik Kulturalny Kal

Witajcie! 

Mój urlop nadal trwa, ale został wprowadzony mały dodatek do zakładki Polecane.
Mianowicie - postanowiłam, że na Katalogowo będą pojawiać się nie tylko recenzje blogów, ale również książek, płyt, koncertów oraz filmów i seriali. Możecie podawać, w odpowiedzi do mojego komentarza w zakładce Polecane, swoje propozycje - raz na miesiąc przeprowadzę ankietę, dodając też kilka swoich pozycji. Tytuł z największą ilością głosów doczeka się mojej recenzji.
Pierwsza z ankiet już dzisiaj została opublikowana - zawiera jedynie moje propozycje, jednakże już od teraz możecie zgłaszać swoje. 
Zapraszam do głosowania w tej ankiecie - w końcu to Wy wybieracie, co chcecie przeczytać. :) 

Co do recenzji blogów - jak wrócę z urlopu, od razu zabieram się za sprawdzanie Waszych zgłoszeń, napiszę ewentualne odmowy i ogłoszę, które blogi są pierwsze w kolejce. 
Do zobaczenia w lipcu! 

Kal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.