30 października 2013

Podsumowanie

Witam po długiej przerwie (mieliście możliwość trochę ode mnie odpocząć).
Cóż, podsumowania, jak wiadomo, nie było już od dłuższego czasu (dokładnie od 1 sierpnia), więc postanowiłam się za to zabrać. Uznajmy, że spowodowane jest to naglącym materiałem z biologii (któż nie kocha tkanek roślinnych?!), od którego koniecznie należy się oderwać.
Do rzeczy:

Stan z ostatniego podsumowania (1 VIII 2013) - 194

Blogi grupowe - 2

FanFiction - 84
Harry Potter (37)
Czasy Toma Riddle'a [1]
Czasy Huncwotów [7]
Okres międzywojenny [1]
Czasy Trójcy [17]
Czasy nowego pokolenia [8]
Inne [3]


Manga & anime (15)
Naruto [12]
Inne [3]


Pamiętniki Wampirów (2)
Zmierzch (0)
Gwiazdy i fani (22)
Gry (0)
Filmy i seriale (5)
Intruz (0)
Pieśni Lodu i Ognia (1)
Percy Jackson (1)
Dziedzictwo (1)

Fantastyka - 32
Fantasy (28)
Science-fiction (4)

Groteska - 0

Historyczne - 4

Hobbystyczne - 5
Literackie (3)
Moda (1)
Fotografia (1)

Kryminalne - 1

Obyczajowe - 7

Pamiętniki - 2

Przygodowe - 1

Psychologiczne - 3

Romans - 10

Sensacyjne - 0

Thrillery i horrory - 4

Zbiory opowiadań - 6

SUMA: 161

Tak jak mówiłam (pisałam) - wiele blogów wypadło ze spisu ze względu na łamanie regulaminu. Mam nadzieję, że z czasem takich przypadków będzie mniej, a Katalogowo będzie się powiększało o kolejne twory Waszego autorstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.