23 czerwca 2013

Podsumowanie

17 czerwca - 173 blogów

~*~

BLOGI GRUPOWE - 3

FANFICTION:

Harry Potter
Czasy Toma Riddle'a - 1
Czasy Huncwotów - 12
Okres międzywojenny - 1
Czasy Trójcy - 19
Czasy nowego pokolenia -6
Inne - 2

Manga & anime:
Naruto - 13
Inne - 4

Pamiętniki wampirów - 3

Zmierzch - 1

Gwiazdy i fani - 23

Gry - 0

Filmy i Seriale - 4

Intruz - 1

FANTASTYKA:

Fantastyka- 46 
Science-fiction - 2 

GROTESKA - 1 

HISTORYCZNE - 4

HOBBYSTYCZNE:
Literackie - 2
Moda - 1

KRYMINALNE - 4 

OBYCZAJOWE -5 

PAMIĘTNIKI - 4 

PRZYGODOWE - 1 

PSYCHOLOGICZNE - 5 

ROMANS - 8 

SENSACYJNE - 0 

THRILLERY I HORRORY -9 

ZBIORY OPOWIADAŃ - 5 

Suma: 186



Dodam już dzisiaj, abyśmy mogły się pochwalić ilością blogów w spisie. Tylko trzymać tak dalej , a także, żeby żaden autor nie postanawiał usuwać bloga. 
W czasie zbliżających się wakacji, życzymy, aby każdy z Was wytrzymał ten ostatni tydzień i potem dostał niesamowitej weny na pisanie swoich opowiadań! 
Przypominam o możliwości zgłaszania blogów do Polecanych, a także Wywiadów. :)

8 komentarzy:

  1. Ja mam wakacje od 18 czerwca, hehehe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co się chwalisz? :c
      Liczę, że jutro nie będzie co najmniej połowy nauczycieli... lekcje od 8 do 17 jutro i we wtorek. O zgrozo...
      Lena, Ty mnie zawsze musisz przyćmić podsumowaniem, nie? Ledwo się pochwalę swoim osiągnięciem - zrobieniem aktualizacji - a Ty już mi tu... :P

      Usuń
    2. Oj wybacz :(. Mogłam poczekać. Ale tak myślałam, aby zawsze w niedziele dodawać no... ale każdy widzi Twoje osiągnięcia :D. Hehe. Następnym razem poczekam :*.

      Usuń
    3. Aaa spokojnie, ja tylko żartuję. :D
      Cieszę się, że wszystko idzie tak sprawnie, a Katalog się rozwija. :)

      Usuń
    4. A tak btw, co z szablonem? XD

      Usuń
    5. Zastanawiam się nad szabloniarnią. Jakieś propozycje? :c

      Usuń
    6. Na katalogu graficiarni trzeba byłoby poszukać.

      Usuń
    7. Co kliknęłam, to nie wykonują zamówień. Więc szerzej się tym zajmę w weekend, bo ostatnio już straciłam cierpliwość.
      Chyba żeby spróbować załatwić coś na Zaczarowanych poprzez współpracę...

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.