17 maja 2013

Wyniki ankiety i nowa zakładka

Witam!
Obiecałam, że napiszę nieco o zakładce "Opowiadania usunięte ze spisu". 
Mianowicie, żeby nie było akcji, że szuka się po innym spisach czyjejś reklamy opowiadania, blogi, które usuniemy ze spisu po przekroczeniu przez nie "daty ważności", zostaną wstawione do tej nowej zakładki na czas ustalony przeze mnie i Lenę. 
Po upływie tego czasu, zostaną usunięte "na amen". 
Jeśli jednak autor jednego, z takich opowiadań będzie chciał wrócić do spisu, musi napisać w zakładce "Poprawki, uwagi, sugestie", podając tytuł i link.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie w komentarzach. Zaraz wniosę stosowne poprawki do regulaminu. 

Wyniki ankiety:



Co myślisz o obecnym wyglądzie Katalogowo?

Bardzo mi się podoba
  2 (66%)
 
Może być
  0 (0%)
Nie podoba mi się
  0 (0%)
Poprzedni był lepszy
  1 (33%)



Jak widać, większości podoba się szata graficzna katalogu. Niektórym zaś bardziej odpowiadał poprzedni wystrój. Przypominam, że szablon ten jest przejściowy, w późniejszym czasie postaramy się zamówić coś tylko dla nas na jednej z szabloniarni. Jakieś pytania, wątpliwości? Pisać - nie gryziemy. :) 








2 komentarze:

  1. Ta zakładka to całkiem fajny pomysł :).

    Ten głos na poprzedni szablon to mój xD. Ale Ty już wiesz dlaczego, te cienie, to złoooooo :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, sama odnoszę wrażenie, że poprzedni był bardziej... czysty i zorganizowany.

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.