15 stycznia 2013

#81-89


Kiedyś byłam wolna. Byłam jak ptak, szybowałam pośród chmur, otoczona słodką melancholią. Bywało tak, że chodziłam swoimi ścieżkami, zupełnie jak kot. Byłam całkiem niezależna od nikogo i niczego. Te czasy były tak dawno,a jednak je pamiętam.Wspomnienia, które wyrysowały się na mojej psychice są tak świeże, że chwilami przed oczami stają mi w pełnej okazałości. W wolnych chwilach oddaję się im całkowicie, nie zważając na nic więcej.
Discordia
FanFiction (Harry Potter, Czasy Trójcy)





Przygody walecznej Loyre stają się coraz bardziej niebezpieczne. Razem ze swoją rodziną i przyjaciółmi musi odnaleźć Ośmioramienną Gwiazdę Życia, czymkolwiek ona jest. A kim jest tajemnicza Victoria?
Joanna
Fantastyka




Oczekując drugiego dziecka, prowadzą idylliczne życie w Nowym Jorku. Jednak czy zawsze tak było? Gdy się poznali pałali do siebie nienawiścią. Chcesz dowiedzieć się, jak zaczęła się ich historia? Dlaczego skończyła się tak szczęśliwe? I co lub kto doprowadził do szczęśliwego końca? Zapraszam!
Molly
Romans




Jej usta wykrzywiły się w judzącym uśmiechu, nie rozumiała jak ktoś może nie rozumieć jej planu. Był bezbłędny. Najpierw założą szkołę dla wybitnych, później w miarę jej rozrastania zaczną... testy. To co, że ona jest zwykłym człowiekiem, przecież może stać się Wojowniczką. Wystarczy, że kilku ogłupiałych na jej punkcie mężczyzn podpisze umowę. Jedni nazwali by to paktem z Diabłem, a umowę Cyrografem... Spectra lubiła te porównania, lecz ci którzy je wygłosili, od dawna wąchali kwiaty od spodu. Tak Spectra de Satana była zła, nie była to jej cecha charakteru, to był jej styl bycia. Jedyne co mogło ją powstrzymać dopiero miało nadejść. Osoba z Mocą, której umysł otworzy się na każdą możliwość... Bla, bla, bla. I na taką możliwość została wrażliwa. Czekała tylko na odpowiedni moment. A gdy na świat przyjdzie dziecko, urodzone pod świetlistą poświatą księżyca, ona będzie gotowa. A gdy zostanie zgładzone... Nastanie Ciemność. Snując te domysły roześmiała się, śmiechem Złego.
dancingtears
Fantastyka




Kiedy pierwszy raz zobaczyłam Jamesa wiedziałam, że coś jest z nim nie tak. Moje serce podpowiadało mi, że wcale nie jest świrem. W jego oczach widziałam jedynie cierpienie i smutek. Zawsze sam i odtrącony przez innych. Nie wierzę, że kogoś zabił. Ludzie lubią wymyślać różne plotki i nieprawdziwe zdarzenia i jest to wiadome nie od dziś.
Oto mój cel. Dowiem się, co dokładnie stało się w tą pamiętną noc. Masz moje słowo James. Słowo Melanie West.
Tristis
Romans




Myślałam nad przeszłością. We wspomnieniach widziałam złotowłosą dziewczynę, o wielkich, radosnych brązowych oczach. Ubrana w zwiewne kimono zbierała kwiaty na łące.
Widziałam siebie. Kiedyś.
Spojrzałam w lustro. Krwistoczerwone oczy błyszczały chorobliwym blaskiem, nadając bladej twarzy demonicznego wyglądu. Kontrastujące, nastroszone czarne włosy, opadały lśniącymi kaskadami na ramiona, spowite ciemną jedwabną suknią. Siedziałam w elegancko zdobionym pokoju, a za mną na wielkim łóżku z baldachimem spał chłopak. Na jego przystojną twarz opadały kosmyki długich kruczoczarnych włosów. Spoglądałam na niego chwile. Odwróciłam się z powrotem uśmiechając do swojego odbicia.
Nowa ja. Lepsza.
Anayanna
FanFiction (Manga & anime, Naruto)




Rok 2015. Specjaliści z ISAYSS ruszyli w Polskę, aby odnaleźć stu nowych rekrutów.
Tymczasem członkowie agencji mają inne problemy: jakiś szaleniec podłożył bombę w krakowskiej Bonarce, porwano pięcioletnią dziewczynkę, w okolicy Gdańska pojawił się gwałciciel...
Radary elektromagnetyczne wyłapują jednak nieznany, krótki wstrząs. Po konsultacji z innymi państwami okazuje się, że w każdym kraju wykryto jeden podobny sygnał.
Władze zaczynają się niepokoić.
Sytuację w polskim oddziale agencji komplikuje dodatkowo fakt, że przewodnicząca sektora 6 dopiero co wyszła ze szpitala, a jej stan zdrowia nie pozwala na powrót do pracy...
Nersi
Fantastyka




Dróg jest wiele, każda się gdzieś kończy, lecz z nie każdej można wrócić. Draco Malfoy dokonując wyboru między miłością, a życiem, nie decyduje tylko o swoim losie. Cokolwiek by wybrał, ktoś i tak musi zginąć. Coś w stylu naturalnej selekcji - życie za życie, a śmierć i tak prędzej czy później zrobi swoje.
Czy koniec jest blisko? Niewykluczone.
Illuminata
FanFiction (Harry Potter, Czasy Trójcy)




Świat nie jest już tym samym miejscem, co przed tysiącami laty. Czasy szczęścia przeminęły, pozostawiając tylko złudną skorupę piękna. Wszystko, co widzisz jest iluzją. Jesteś tylko kruchym ciałem, przygniatanym przez ciężar świadomości. Nie dostrzegasz Demonów, czyhających tuż przy twoim sercu. Zasłaniasz oczy maską, która odgradza cię od abstrakcji marzeń sennych, skazując na łaskę złych duchów. Ich świat jest straszniejszy od twojego. Tam nie ma żadnych zasad. Jest tylko Tu i Teraz, wątła granica Życia i Śmierci. Dla Nich jesteś tylko kolejnym oddechem, który można z łatwością zgasić.
Czy jesteś gotów, by otworzyć oczy i zmierzyć się z własnym Demonem?
SeaGoddess
Fantastyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.