11 listopada 2012

#54-63



Alexander chce Sofii. Sofia chce Jareda. A Jared? Jared ma inne priorytety. Bardziej przyziemne i bardzo drogie. Jak daleko każde z nich posunie się, żeby zdobyć to, czego chce? Bardzo daleko.
Kath
Romans





Liliana Reaper trudni się nietypowym fachem: zabija potwory. Pewnego dnia zjawia się w Angels Rock, aby wykonać swoje kolejne zadanie. Okazuje się ono jednak trudniejsze, niż ktokolwiek mógłby przypuszczać. Na domiar złego na ogonie siedzi jej drugi łowca, który uważa, że to Liliana jest wrogiem.
Czy boisz się ciemności? Niepotrzebnie. I w blasku słońca kryją się demony.
Misery
Fantastyka




Sasuke i Hinate dzieli wszystko. Charakter, sposób bycia czy nawet...poczucie humoru. Ale mówią, że przeciwieństwa się przyciągają. Prawda?
Opowiadanie długie (pisze od kilku lat ;D I ciągle się nie poddaje:)), gdzie bohaterowie doprowadzą Cię w swych przygodach do łez, albo do nieprzerwanej salwy śmiechu. Ciekawe przygody, nowe tajemnice, prawda z przeszłości. Co jeszcze kryje ta para? Czy uda się im być razem, pomimo sprzeciwów wielu osób? A może nie będzie happy endu?
KuroinekoxD
FanFiction (Manga & anime)




Nowo narodzona dziewczyna. Naznaczona przez samą śmierć. Idzie w ślady swojej rodziny, ale teraz musi poradzić sobie z tym sama. Ukrywają to przed nią- jej postawę. Madeleine nie wie co się dzieje, każdy jej bliski umiera. Słyszy głos, widzi czarną zjawę, przychodzą do niej różne wizje. Czy siedemnastoletnia dziewczyna poradzi sobie z problemem następczyni śmierci? Dowie się wszystkiego co musi?

Nie warto igrać z losem...
Lena
Fantastyka




Postacie z Naruto trafiły do liceum. Rzeczywistość opowiadania to poplątanie Japonii z Polską. Sakura Haruno walczy o zdobycie uczucia jej odwiecznej miłości, Sasuke Uchihy. Czy jej się uda? Serdecznie zapraszam.
Banshee
FanFiction (Manga & anime)




Natalie Gray jest przeciętną nastolatką o niebywałych zdolnościach pakowania się w kłopoty. Pewnego dnia jej życie całkowicie się zmienia, gdy poznaje tajemniczego Petera, który zdaje się skrywać pewien sekret. Dziewczyna za wszelką cenę chce rozwiązać dręczącą ją zagadkę, zwłaszcza kiedy dowiaduje się o dziwnych wypadkach występujących w miejscu jej zamieszkania. Nie wie jak to ogromne niesie ze sobą niebezpieczeństwo...
Anai
Fantastyka




Potwory z najmroczniejszych zakątków zrobiły sobie piekło z Atlantydy, od ponad stu lat toczą się tam wszelkie bitwy, nadludzie walczą o przetrwanie. Czy im się uda?
Odpowiedzią ma być Wybraniec oraz dziewczyna narodzona z niezwykłego związku. Problem będzie tkwił w tym, że kiedy spotka na swojej drodze własnego Anioła Stróża zatraci się. Kto jest jej pisany, istota Boska, czy potwór pochodzący z samego piekła?
Przekonacie się czytając: Zostali Wybrani.
Sparkling Angel
Fantastyka




Na blogu będę umieszczać opisy w znakomitej większości poświęcone kobietom. Będę próbowała sportretować kobiety przeróżne i w przeróżnych sytuacjach. Ująć wszystkie sprzeczności zawarte w tych fascynujących istotach. Ich czułość i niepewność obok pragmatyzmu i stanowczości. Anielską dobroć obok pragnienia odwetu płynącego ze zranionej dumy. Delikatność obok wyrafinowanego okrucieństwa. Będą to portrety zainspirowane obserwacjami kobiet, które znam, a także moimi własnymi przeżyciami.
Magda
Zbiory opowiadań




Katia Aristov jest młodą, dziewiętnastoletnią skrzypaczką mieszkająca w Rosji.
Razem z bratem bliźniakiem- Maksimem, który gra na fortepianie, tworzy duet muzyczny, który z każdym dniem zdobywa coraz większą popularność na całym świecie.
Razem wyjeżdżają do San Diego, aby zagrać kilka koncertów. Tam mieszka ich ojciec, który porzucił rodzinę, gdy dowiedział się, że jego żona choruje na raka. Katia, która strasznie tęskniła za ojcem nie widzi jego chciwości, próżności i nienawiści do innych w koło. Dimitr Aristov rozpieszcza swoją jedyną córkę nie pozwalając jej zobaczyć zła, które wyczynia. Zła, które w całości skierowane jest do syna, którego nienawidzi.
W tym całym zamieszaniu rodzeństwo poznaje słynnego sportowaca- Ryana Shecklera. Katia zauważa w nim przyjaciela, i swoją ostoję, on w niej natomiast niedojrzałe dziecko, i niesamowicie irytujące stworzenie.
Czy Katia zobaczy, co wyczynia jej ojciec?
Czy Maksim pogodzi się z byciem "gorszym?
I czy Ryan zobaczy w Katii przyjaciółkę, a może nawet kogoś więcej...
July
Romans




Jestem Mate. Mieszkam, a raczej do tej pory mieszkałam w Bogaczowie. Mieście ludzi bogatych i sławnych. Jak dotąd nie widziałam żadnych powodów do niepokoju. A jednak... pewnego dnia odnalazłam w pokoju mojego ojca papiery adopcyjne. Nie było by w nich nic poważnego, gdyby nie fakt że one dotyczyły mnie. Mojemu niedowierzaniu nie było końca, zaczęłam nawet dręczyć mojego młodszego brata. Przyznaję nigdy nie mieliśmy ze sobą dobrych kontaktów, lecz w tym czasie były one o wiele gorsze niż zazwyczaj. Podporą w tych trudnych czasach okazała się moja przyjaciółka Samy. Lecz po jakimś czasie i ona zaczęła więcej czasu spędzać ze swoim chłopakiem Dennisem niż ze mną, zabolało, ale cóż poradzić z miłością nie wygram. Co jakiś czas chodziłam na grób Carol, mojej zmarłej przyjaciółki, tęskniłam za nią, wiem, że gdyby żyła to by mi pomogła, a tak muszę zrzucić to na czas. Bo czas leczy rany... Wam też wciskano ten kit? Nie wiem kto to wymyślił, ale na pewno nie miał na myśli ran psychicznych. Zaczęłam poszukiwania. Było trudno, a każda kolejna nadzieja okazywała się płonna. Po jakimś czasie natrafiłam na ślad domu mojej prawdziwej matki. A tam poznałam Olafa. Potem mój świat legł w gruzach.
dancingtears
Fantastyka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.