17 października 2012

Powrót

Ta-daaam! Udało się! Żyję!
Zrobiłam aktualizację Katalogowo i widzę, że troszkę się u Was pozmieniało - głównie widziałam zmiany w szatach graficznych.
Niektórzy odeszli, co mnie zmartwiło, ale cóż... zdarza się. 

Powyżej znajduje się ankieta. Mała rzecz, a cieszy. Tekst jest trochę niewyraźny, ale nijak nie dało się tego zmienić, więc chwilowo chyba musi tak zostać. 

Jeśli widzicie jakieś błędy lub kogoś brakuje w kategoriach, to pisać. Starałam się wszystko zrobić jak najdokładniej, siedziałam nad tym od powrotu ze szkoły (siedemnasta), więc możliwe, że coś przeoczyłam. Gdy piszę ten tekst, jest już godzina 23:14 dnia 15 października 2012 roku.

Buttony ze współpracy aktualnie znajdują się pod notkami, ale zaraz pomyślę o przestawieniu ich pod kategorie, by były bardziej widoczne.

Coś jeszcze? Hmm... Aktualna ankieta trwa do 11 listopada. Wtedy też omówię jej wyniki i wstawię kolejną. Jeśli będzie większa aktywność, zorganizuję jakiś mały konkurs. Co Wy na to?

Pojawiłam się, ogarniam blogsferę, moderację na portalu społecznościowym, naukę, zajmowanie się młodszą siostrą, naukę i pomoc w domu. Jest dobrze. Już nigdzie nie znikam. 

2 komentarze:

  1. Witaj ;)
    Jeśli ogarniasz blogsferę i pewnie blogspota mam do ciebie pytanie :3
    Napisałam przedwczoraj spory kawałek rozdziału i zapisałam, jako wersję roboczą. Weszłam wczoraj, a tam tylko kilka pierwszych linijek, co mnie baardzo zirytowało. Czy jest jakaś możliwość odzyskania tego tekstu?
    Jeżeli nie sprawi Ci to kłopotu, odpowiedz na którymś moim blogu lub na mailu: sheeiren.imai@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze wątpię, by udało się je odzyskać. Jeśli jednak jest to możliwe, to ja takiego sposobu nie znam.

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.