9 września 2012

Ogłoszenia

Witajcie!

Agnieszka zakończyła pracę na Katalogowo. Szkoda, ale rozumiem i szanuję jej decyzję. Życzę powodzenia na studiach oraz w życiu prywatnym. 

Aktualizacje będę dodawać następująco: jedna niedziela aktualizacja reklam postów, druga niedziela aktualizacja reklam blogów. A pierwszego dnia miesiąca będą podsumowania. Jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało - ja nie gryzę. :)
 
Na pewno widzicie, że zdjęłam poprzedni szablon. Nie mogłam już na niego patrzeć, a w najbliższym czasie i tak pewnie dostanę nową szatę graficzną w swoje łapki. Cierpliwości. 


Nie zrobię dziś aktualizacji. Mam cztery zgłoszenia z czego dwa są do reklamy. Z tych dwóch jednego nie mogę dodać, ponieważ znajduje się na nim tylko prolog.  
Yuki, będę zaglądać na Twojego bloga i, gdy już pojawi się na nim wymagana ilość postów, dodam Cię do Katalogowo. Teraz niestety nie mogę tego zrobić.

Legilimencjo, pamiętam, że w jednym komentarzu oferowałaś wykonanie szablonu dla Katalogowo. Nie zdążyłam Ci odpowiedzieć, ponieważ skasowałaś tą wypowiedź. Dziękuję za propozycję, ale już ktoś się tym zajmuje.

Mam coraz większy sentyment do Katalogowo. Coraz bardziej podoba mi się to, co robię. Będę szczera - blog powstał tylko po to, by zabić wakacyjną nudę i zapełnić mi czas. Teraz dzięki niemu uczę się systematyczności, a lenistwo siedzi zakneblowane w ciemnym kącie. Mam nadzieję, że nie jestem dla Was taka straszna. Postaram się częściej wypowiadać, a nie tylko dodawać aktualizacje. Myślę, że blog będzie się rozwijał. Mam coraz to nowsze pomysły, które postaram się zrealizować, ale nie wszystko od razu. Gdy dostanę szablon, ogarnę całą szatę graficzną. Łącznie z dodatkami, zabawą HTMLem, CSSem itp.

Czekam na większą ilość zgłoszeń i przepraszam za lekki bałagan. 

Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.