8 sierpnia 2012

#16-20


 Lily Evans i Julie Prince były kiedyś nierozłącznymi przyjaciółkami. Pewne przykre zdarzenia zaważyły o ich losie na skutek czego dziewczyny musiały się rozstać. Los daje im jednak drugą szansę i po 5 latach spotykają się ponownie i tym razem nie mają zamiaru rozstać się zbyt prędko. Aby tego dokonać wymyślają szalony plan, który ma pomóc dostać się Julie do Hogwartu i nie dopuścić do odkrycia jej tajemnicy. Nie zabraknie również miłości, zazdrości, komplikacji i Huncwotów.
Autor: Tusia
Kategoria : FanFiction (Harry Potter, Czasy Huncwotów)

Czytelnicy:

Uwielbiam opowiadania Potterowskie i widząc że zaczyna się coś nowego postanowiłam zajrzeć do Ciebie.
podoba mi się styl i sposób w jaki piszesz.
nie bardzo połapałam się jakie to będzie pokolenie ale podoba mi się sama treść.
piszesz w bardzo stylowy sposób, który wzbudza moją ciekawość i intryguje a to niebezpieczne połączenie u pisarza.
w ogóle również wspaniale oddajesz dramatyzm sytuacji.
i wywołujesz ciarki zwłaszcza przy pasjonujących opisach.
w ogóle jestem pod wielkim wrażeniem i pełna podziwu.
~ rosmaneczka

Uwielbiam Cię już za to, że dzięki Tobie mogę czytać to opowiadanie i mięć przed oczami obraz, jaki nam pokazujesz. Można powiedzieć, że dzięki twoim opisom sama poczułam się jak Julie. Stworzyłaś bardzo intrygującą mnie postać.
~ fairplay3

Zakochałam się w tym szablonie i Twoich opisach. Naprawdę coraz rzadziej widzi się tak dokładne. Czułam się jakbym oglądała film, widziałam otoczenie, postaci, znałam ich emocje.
~ Cavalla Riddle




 Sati to kilkunastoletnia dziewczyna, która, nie mogąc dogadać się z nową żoną swojego ojca, trafia do szkoły z internatem w niewielkim mieście Whiton na wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych. Wściekła i rozgoryczona, z początku nie może odnaleźć się w nowej sytuacji, a prześladujące ją koszmary i tajemnicza postać marynarza, którą widuje we śnie, tylko coraz bardziej mieszają jej w głowie. Do czasu, kiedy dowiaduje się, że szkoła słynie z legend o szesnastowiecznych hiszpańskich żeglarzach, którzy gdzieś na terenie szkoły ukryli skarb.
Autor: Lexi
Kategoria: Przygodowe

Czytelnicy:

Twój blog od początku b mnie wciągnął. Po pierwsze prolog, lubię morski-pijackie klimaty, ponadto wielki plus za hiszpański, zarówno język, jak i kulturę. B podoba mi się zamyśle tego opowiadania. Dot bowiem zarówno normalnego, młodzieńczego życia, ale rownież jest tutAj fantastykia, zagadka, która powoli i bardzo zgrabnie rozwiAzujesz. Ponadto dobrze pokazujesz nawiązywanie przyjaźni, aczkolwiek teraz trochę z tym gorzej (ale mam nadzieje, ze aleksowi przejdzie złość/ lek i powróci do poszukiwań skarbu). Cieszę się tez ze w dzisiejszym rozdziale poznaliśmy dużo faktów dot nie tylko głównego bohatera ale i jamesa. Tak podejrzewalam ze chłopakowi podoba się sati. Ciekawe, co powie jasmine. Byleby nie udusika swojej wspollokatirki we śnie
~ Condawiramurs, Rozdział piąty. Zmiany.

Natrafiłam na twojego bloga przypadkiem i jestem pod wrażeniem! Zaczęłam od pierwszego rozdziału i w mgnieniu oka dotarłam do czwartego. Masz świetny i lekki styl, ciekawy pomysł na opowiadanie i dobrze wykreowanych bohaterów. Nic dodać, nic ująć. Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału!
~ Anonimowy, Rozdział 4. El Cantar de mio Cid.

Hej. Weszłam tu właściwie przez przypadek, ale muszę przyznać, że zaciekawiła mnie tematyka opowiadania ;).
Prawdę mówiąc nigdy jeszcze nie czytałam podobnego opowiadania blogowego (wnioskuję po przeczytaniu notki, że to coś przygodowego, ale fajnie). W każdym razie przypadł mi do gustu twój styl pisania. Moim zdaniem rozdział jest powalająco długi, ale zachwyciły mnie opisy.
~ xxx, Rozdział 3. Wskazówka.

 Waterdeep. Jedno z najwspanialszych miast w całym Faerunie jest domem dla wielu miłujących pokój istot wszystkich ras i zawodów. Jednak pod Waterdeep rozpościera się zupełnie inna kraina. Olbrzymie podziemia znane jako Podgórze stworzone przez Halastera, szalonego czarodzieja. Tutaj Halaster poddaje próbom poszukiwaczy przygód, stawiając im na drodze zabójcze pułapki i krwiożercze potwory. Tylko ci, którym dopisze szczęście, unikną śmierci w ciemnych korytarzach...
Pomimo tego, co znajduje się poniżej miasta, mieszkańcy Waterdeep czują się dosyć bezpiecznie. Choć można zejść do Podgórza, to rzadko kiedy coś stamtąd wychodzi... aż do teraz.
Jeszcze głębiej istnieje kolejna kraina. Miejsce pełne cieni i zła, znane jako Podmrok. Rządzą tam drowy, nikczemne mroczne elfy, panujące nad podziemnymi stworami, o jakich nie słyszały istoty żyjące na powierzchni. Zaś teraz drowy prowadzą armię podziemnych stworzeń prosto do Waterdeep, szturmując miasto w wojnie pełnej krwi i grozy. W najczarniejszej godzinie Władcy Waterdeep ogłaszają poszukiwanie bohatera - kogoś, kto zmierzy się z mrocznymi elfami na ich własnej ziemi, kogoś, kto pokona hordy Podmroku.
Autor: Śniąca
Kategoria: Fantastyka

Czytelnicy:

No cóż, przyznam się, że ciągnął mnie ten twój "wstęp". magia, tajemnice??? to coś dla mnie. Uwielbiam takie klimaty.
~ Rena, Rozdział 1.1 - Początek

Noo, jestem naprawdę pod wrażeniem tego rozdziału. Świetnie poradziłaś sobie z opisem snu - oddałaś cały nastrój tajemnicy i grozy. Lubię Twój sposób opisywania - jest niezwykle szczegółowy, tak, że czytelnik potrafi sobie wszystko dokładnie wyobrazić, jednocześnie nie nudzi się.
Brawa należą Ci się również za dialogi. Wzięłaś je z gry i bardzo ładnie ubrałaś własnymi opisami. Spodobało mi się takie połączenie. Dzięki temu mogę cieszyć się znanymi rozmowami w niezwykle estetycznej oprawie. "Doszlifowałaś" je, stwarzając coś pięknego :)
Już zaklepuję sobie następne wolne popołudnie na kolejny rozdział :)))
~Mihoshi, Rozdział 1.2 – Sen

Lubię, gdy bohaterowie więcej się wypowiadają. Męczą mnie natomiast najróżniejsze, obfite opisy, pełne niepotrzebnego patosu. U ciebie natomiast tego nie ma. Ledwo zaczęłam czytać rozdział, a już dobrnęłam do końca! Tak lekko piszesz, tworzysz niesamowity klimat.
Jestem ciekawa, jak dalej potoczą się losy półelfki, jakie przygody ją spotkają w Podgórzu lub w drodze do niego. Pisz! Pisz! Pisz!
~ Everdeen M., Rozdział 1.4 – Domysły



 Price jest zbuntowaną nastolatką, która przed kilkoma laty rzuciła szkołę i wyniosła się z rodzinnej willi. Teraz mieszka sama, z jej nędznej pensji niestarcza na potrzebne do życia sprawy, a do tego dziewczyna jest uzależniona od alkoholu, i właśnie na niego idzie najwięcej pieniędzy. Dziewczyna oprócz tego kłóci się z matką. Pewnej szalonej nocy kiedy ostatni autobus odjeżdża bez Price, poznaje chłopaka który wywraca jej dotychczasowe życie do góry nogami. Nastolatkowie zaprzyjaźniają się (No może chłopak czuje coś więcej niż przyjaźń), i powoli odkrywają nowe tajemnice życia drugiej osoby, lecz jedna zostaje odkryta bardzo późno. Kiedy Justin ją poznaje, jest to bowiem sekret dziewczyny, staje na nogach żeby pomóc Price. Ale jej się to nie podoba. Chłopak zyskuje ukradzione szczęście, ale traci coś ważniejszego
Autor: .Immortal..

Kategoria: FanFiction (Gwiazdy i fani)

Czytelnicy:

Właściwie to nie bardzo jest co przytaczać. Komentarze od czytelników zawierają wulgaryzmy, dziwne znaczki, zdradzają treść lub nic nie mówią o opowiadaniu. Jeśli pojawi się jakiś SENSOWNY komentarz, autorka może go podesłać, a my zaktualizujemy reklamę.



Susane jest zwykłą nastolatką, z małego miasteczka. Jest nieśmiała i niezbyt lubiana. Jej nudne życie przerywa nad morskie zdarzenie. Przypadkowo poznaje Justina, idola wielu dziewcząt. Nastolatkowie przez tydzień zaprzyjaźniają się, co dostrzega szkolna elita, która za wszelką cenę chce odciągnąć Susane od popularnego chłopaka. Cassiede , szkolna piękność razem ze swoimi przyjaciółkami knują jak skłócić parę przyjaciół. Wtedy ktoś niebezpiecznie zbliża się do Susane. Szkolna piękność odpowiada wszystko zakochanemu Justinowi, któremu pęka serce, chłopak wyjeżdża z miasteczka. Susane zostaje sama, znienawidzona przez całą szkołę. Mijają miesiące, a ona coraz bardziej tęskni, za popularnym przyjacielem. Stawia wszystko na jedną kartę, i szuka go. Los daje im drugą szanse. Są ze sobą szczęśliwi, kariera, sława i szkoła nie są w stanie rozdzielić Justina i Susane. Mija kilka miesięcy, para postanawia zrobić poważniejszy krok w swoim związku. Rok później chłopak zostaje sam.
Autor: .Immortal..
Kategoria: FanFiction (Gwiazdy i fani)

Czytelnicy:

Początkowe rozdziały zawsze są nudne, ale czekam aż zrobi się ciekawiej. Tymczasem dodaję do linek i zamierzam wpadać w wolnych chwilach.:)
~ Asprix, Jeden

3 komentarze:

  1. No, no, fajnie, że mamy zgłoszenia ^^.
    Jestem ciekawa co wyjdzie z sondy, póki co nie ma głosów : (

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za umieszczenie reklamy c:
    Mam jedno pytanie, dlaczego zostałam podpięta pod kategorię FanFiction, jeśli w moim zgłoszeniu napisałam że jest to Romans?
    Pozdrawiam, .Immortal..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ Twoje opowiadania to FanFiction- czytałam. Dokładniej to podkategoria "Gwiazdy i fani", ponieważ jedną z głównych postaci jest Justin Bieber.
      W najbliższym czasie powinniśmy zaktualizować zakładkę z opisami kategorii i mam nadzieję, że to pomoże w doborze odpowiedniej zakładki dla blogów.

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.