1 sierpnia 2012

#1-8



Elisabeth jedzie do Szkoły Magii i Czarodziejstwa na swój ostatni rok edukacji. Nikt jednak nie wie co czeka ich na miejscu. Walka Dobra ze Złem trwa, a śmierć dyrektora Dumbledore’a to dopiero początek.
Druga bitwa o Hogwart.
Czy nastolatka poradzi sobie z natłokiem uczuć i niedawną śmiercią matki? Czy uda jej się pogodzić z losem? Jak wyglądała sytuacja w Hogwarcie, w czasie gdy Chłopiec, Który Przeżył szukał sposobu, by uśmiercić swojego odwiecznego wroga?
Tylko zjednoczeni mogą stawić czoła Czarnemu Panu.
Autor: Villemo

Kategoria: FanFiction (Harry Potter, Własne postacie)

Czytelnicy:

Z czystej ciekawości dotarłam na Twojego bloga i zaczełam czytać.
spodobało mi się zwłaszcza, że przeczytałam coś nowego i oryginalnego a to naprawdę lubię.
w końcu coś na czym można oprzeć świat Hogwartu i wzbudzić wyobraźnie.
zwłaszcza zaimponowała mi postać Elizabeth.
Nie wiem czemu ale ta bohaterka ma coś w sobie.
w ogóle naprawdę bardzo mi się spodobało.

~ rosmaneczka                                                  

Zajrzałam z ciekawości i nie żałuję. Ha, ostatnio mam jakieś szczęście do trafiania na dobre blogi ^^ Rozdział jest naprawdę w porządku, a oprawa graficzna bloga - śliczna. Nie wiem czego ty od niej chcesz ;)
Podoba mi się twój styl, sposób w jaki tworzysz opisy oraz prowadzisz akcję. Świetnie ;)
No, a poza tym postać Elizabeth... No po prostu świetnie wykreowana. Już nie mogę doczekać się jej dalszych przygód.

~ Monia

Rozdział bardzo mi się podoba. Oczywiście, jak się domysliłam, akcja zaczęła się rozkręcać już po znalezieniu się głównej bohaterki w pociągu.
Ten David niezwykle podoba mi się z charakteru. Już go lubię ;)
Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy :)

~ Anastasia






Szesnastoletnia Księżniczka nie ma łatwego życia. Osierocona w dzieciństwie musi żyć w zamku pod czujnym okiem niezbyt miłych Mistrzów oraz Mrocznego - brutalnego władcy, a także jej dziadka. Zabija i terroryzuje mieszkańców państwa w jego imię, przez co dręczą ją wielkie wyrzuty sumienia. Wszystko się zmienia, kiedy przypadkiem poznaje jednego z Buntowników. Przystojny młodzieniec wprowadzi w jej życie mnóstwo chaosu. Tylko co przyjdzie, kiedy dziewczyna będzie musiała podjąć decyzję, kto jest dla niej ważniejszy: chłopak, który chce zabić jej dziadka, czy sam władca - jej jedyny członek rodziny?
Autor: Sherry

Kategoria: Fantastyka

Czytelnicy:

Prolog wciągający. Trochę mnie zaskoczyło, bo na początku spodziewałam się, że owa kobieta uratuje dziewczynkę, zacznie ją wychowywać i takie tam, a tu się okazało, że mała ją zabiła, niezwykle zaskakujące ;D
Obiecuję, że będę czytać następne rozdziały i proszę o powiadamianie mnie o nowych notkach ;)
Na razie mam niewiele czasu, ale myślę, że niedługo wszystko się uspokoi i będę mogła swobodnie czytać kolejne rozdziały ^^
- Sparkling Angel, Prolog

Cześć.
Muszę Ci przyznać, że masz talent do pisania. Bardzo mi się podoba historia przez Ciebie wymyślona oraz to, że Twoje rozdziały nie składają się z dwóch zdań, a są naprawdę dopracowane i warte przeczytania. Historia dopiero się rozkręca, ale znamy już trochę konkretów, co jest jak najbardziej pozytywne :).
Oby tak dalej!
- read behind  the lines, Rozdział 2: Nie da się przewidzieć wszystkiego…

To jest naprawdę wciągające! Niesamowite, że tak pięknie wszystko opisujesz.
Genialna robota!
- mroczna-kraina90, Rozdział 4: Gdy w sercu panuje chaos…




Szukałeś fanficka za jakimś pairingiem, ale go nie znalazłeś? Chcesz swoje własne opowiadanie? Jeśli masz wyobraźnie i pomysł, ale nie chcesz pisać, nie potrafisz, brak ci czasu albo czegokolwiek innego. Zgłoś się. Wypełnij odpowiednio zgłoszenie i po krótkim czasie dostaniesz opowiadanie. Jedno rozdziałowe, tylko dla ciebie.
Autor: Lau&Czar_Na

Kategoria: Fanfiction (Manga&anime)

Czytelnicy:

A ja nie będę składać zamówienia, ale napisze że fanfik powyżej jest epicki *.*
- shounenforum, #1 Przegrana walka





Nie miał prawa jej spotkać.
Nie miała prawa go zauważyć.
Nie mieli prawa się dotknąć.
Nie mieli prawa pokochać.

Stworzeni, by zachować równowagę we wszechświecie – nie wywiązują się z powierzonego im obowiązku. Postępują wbrew wszystkiemu, czego do tej pory się trzymali. Kieruje nimi pożądanie, którego nie może powstrzymać nawet ciążąca nad nimi klątwa. A co jeśli od ich decyzji zależą dalsze losy świata?
Autor: SeaGoddess

Kategoria: Romans 
Czytelnicy:

To było naprawdę świetne!Strasznie podoba mi się twój styl. Te wszystkie opisy były takie... magiczne! Ten chłopak i dziewczyna, którzy nie mogą się pokochać, aby nie zaszkodzić reszcie świata...
Zapowiada się genialna opowieść, którą z chęcią będę śledzić.
Dasz znać jak pojawi się pierwszy rozdział?
- Monia, Prolog

Czekałam, długo czekałam, aż wreszcie się doczekałam!
Rozdział przyjemnie się czytało. Od razu polubiłam postać Lei - wydaje mi się taka pozytywna, przypomina mi nawet trochę moją przyjaciółkę (która, co ciekawe, mieszka za granicą i również ma na imię Lea). Główna bohaterka mnie zaintrygowała do tego stopnia, że od razu chciałabym przeczytać ciąg dalszy. No i te trzy ostatnie słowa...
- Panna Nikt, Rozdział I

Po pierwsze - masz bardzo ładny szablon. Taki estetyczny, z przyjemnością się na niego patrzy.
Co do opowiadania - czegoś takiego jeszcze nie czytałam i jestem pod wrażeniem. Masz bardzo ładny styl (o którym ja mogę na razie pomarzyć) i czytanie rozdziału zleciało mi tak szybko, że nawet tego nie odczułam. Rozdział bardzo dobry, wizja... cóż, nie wiem, czemu wszyscy się jej czepiają, była okej.
Z niecierpliwością czekam na dalszą część. Mogłabyś mnie informować?
- Lietta, Rozdział II




Gdy ma się na głowie pięciu rozszalałych chłopaków - życie po prostu nie może być nudne. Jeżeli dorzucimy do tego trochę perypetii miłosnych oraz problemów rodzinnych - od razu jesteśmy tego przekonani. Świat nie może wciąż być szary i ponury. Przekonała się o tym na własnej skórze 18-letnia Anya Tomlinson - siostra sławnego piosenkarza Louisa Tomlinsona, którego najlepsi przyjaciele z grupy One Direction postanawiają się do nich wprowadzić. Jak dużo czasu będą potrzebować, by poznać i zaakceptować siebie nawzajem? Czy wśród czwórki nowych współlokatorów znajdzie się 'ten jedyny', który pokaże jej czym jest miłość?
Autor: Marti

Kategoria: FanFiction (Gwiazdy i fani)

Czytelnicy:

Bardzo podoba mi się Twój blog.Pomysł jest inny niż wszystkie. Zrobiłaś tak jak u mnie w blogu , że zamieszkają razem. Myślę,że to będzie zabawne opowiadanie i często będziesz dodawała rozdziały. Ma fajny początek.Myślę, że będzie romans. Ale tego nie jestem pewna będę czekać i czytać. Czekam na następny rozdział z niecierpliwością i chciałabym ci jeszcze podziękować za komentarz u mnie. :)
- Szczęściara, Prolog

No nareszcie się doczekałam :P
Biedny Niall, ja nie chce żeby on był smutny , bo jak Niall jest smutny to i M. jest smutna :(
Taki żarcik :D
Cudowny rozdział ;))
Nowe postacie? Jak dla mnie spoko ;) tylko interesuje mnie w jakim sensie Ines namiesza, ale tego dowiem się zapewne później, będę czekać cierpliwie chociaż z reguły to ja cierpliwa nie jestem :P ale dla tego opowiadania to zmienię :D
Lou ma wątpliwości to nie dobrze, wole żeby dalej był z Eleanor ;))
Czekam na następny i tak che żeby rozdziały pojawiały się częściej :P
-M, 3. „Marisol”

Świetny rozdział, nic dodać nic ująć. Fragment z perspektywy Niall'a wręcz fenomenalny taki.. taki słodki
Wed
ług mnie to on bardziej zasługuje na An niż niewdzięcznik Styles. Ale to tylko moje nic nie znaczące zdanie -.-
Czekam z niecierpliwością na rozdział kolejny :)
- fleur, 4 i ½. „Siedem minut w niebie”




Amelia Whitbey ma przed sobą naukę na studiach. Okoliczności zmuszają ją do przeprowadzki do starej rodzinnej posiadłości w położonym na uboczu miasteczku Clives. Dziewczyna nie zdaje sobie jednak sprawy z tego, jak szybko i brutalnie zmieni się jej życie. Odkrywa, że nie jest zwykłym człowiekiem, lecz Venatores i już wkrótce będzie musiała zdecydować, kogo darzy większym uczuciem: tajemniczego i aroganckiego Chrisa, czy czułego i bezinteresownego Jamesa? Jej decyzja może doprowadzić do zniszczenia świata, lub jego ocalenia. A czas ucieka.
     Autor: Clary Black

Kategoria: Fantastyka

Czytelnicy:

Zaciekawił mnie opis Twojego bloga na Rejestrze, dlatego postanowiłam skusić się i przeczytać treść. Masz lekki styl i tekst czyta się przyjemnie i szybko, chociaż czasem pojawiają się drobne błędy.
Przede wszystkim podoba mi się pomysł i chociaż na razie niewiele wiadomo o Venatores (ale co się dziwić, skoro to dopiero pierwszy rozdział).
Fajnie kreujesz postaci. Jak na razie moim faworytem jest Chris, ale znając mnie pewnie z czasem zmienię upodobania ;)
- Jaenelle, 1. Sekrety i kłamstwa
                                                          
Cześć.
Jak ja lubię tajemnicę i wchodzenie w głąb cudzej wyobraźni. W twoim opowiadaniu, przynajmniej z mojego odczucia, uzyskujemy i to, i to. Ja odkryłam niedawno w sobie uśpioną od czasów dzieciństwa pasję do stworzeń nadprzyrodzonych, więc bardzo mi się podoba to, co planujesz, o.
Ciekawy pomysł na historię, ładna ta nazwa Venatores. Fajnie przedstawieni bohaterowie. Oby tak dalej.
- read behind the lines, 2. Venatores

Ten fragment o wzroku lekko zbił mnie z tropu. Na chwile pomyślałam, że czytam jedną z części Darów Anioła :D
Zazdroszczę ci tego, że potrafisz wszystko tak dokładnie opisać że gdy czytam rozdziały to mam wszystko przed oczami jakbym oglądała jakiś film czy coś. Ja jestem na to zdecydowanie zbyt roztrzepana
- missposeur, 3. Przejście




W jaki sposób człowiek staje się psychopatycznym mordercą? Co może go popchnąć do zwrócenia się o pomoc do demona?
Jak groźne jest pragnienie osiągnięcia celu za wszelką cenę? I jak dużo potrzeba, by zatracić siebie?
Namiętności ukryte w ludzkiej duszy, krwawe rytuały, despracja, wytrwałość, praca nad samym sobą, dążenie do celu bez względu na ból... Najbardziej pierwotne instynkty.
Chodź, oprowadzę cię po południoworosyjskim stepie. Wezmę Cię za rekę, nic Ci nie grozi; tylko popatrzysz.
Albo i nie.
Autor: Maja

Kategoria: Fantastyka

Czytelnicy:

O, ciekawy prolog. Nietypowy, na blogach jeszcze się z takim nie spotkałam. Ciekawa jestem cóż to za potworny stwór gonił koty i co z tego wyniknie. Ogólnie, gdy widzę fantastykę o od razu jestem zainteresowana:)
- Lien, Prolog

Niesamowity, intrygujący i wciągający początek, choć może to nie najlepsze określenia, bo początkowe sceny faktycznie ohydne. Zastanawia mnie, co mają ze sobą wspólnego te dwie części rozdziału, ale na razie za mało informacji na tworzenie jakiś teorii ;) Czekam więc na następny rozdział, pozdrawiam!
- Aura, Rozdział I

Wcale nie jest nudnie, podajesz sporo informacji, dość dużo się dzieje. Ogólne porwałaś się na świetny temat dość oryginalny. Muszę przyznać, że jak tylko przeczytałam słowo "step" co skojarzyło mi się z moją ukochaną geografią wiedziałam, że będę tutaj częstym gościem. Powiadom mnie o nowym rozdziale i zapraszam do siebie, o ile tematyka ci się spodoba. Raczej geografii tam niewiele.
- Glee, Rozdział II



 

Stary budynek na obrzeżach miasta wydaje się jakby ponury. Czerwona cegła, która niegdyś cieszyła wzrok teraz straszy. Może to przez te kraty w oknach.
Za szybą przesuwa się jakaś postać, snująca się niby widmo. Nie, to nie duch, chociaż bardzo go przypomina. To pacjent.
Jego błędny wzrok przesuwa się bo jasnych ścianach, które przywodzą na myśl szpital. Właściwy wniosek.
Witajcie w Szpitalu Psychiatrycznym dla Chorych Nerwowo i Psychicznie w Nottingham.
Chcecie być wyleczeni? A może chcecie leczyć?
To nieważne, teraz wsłuchajcie się w ten obłędny krzyk nowego pacjenta.
                Autor: --- 
Kategoria: Blogi grupowe

Czytelnicy:
---
Komentarze to głównie nowe fragmenty opowiadań (wątków) co sprawia, że blog jest niesamowity. 
Ma swój charakter. 
Polecam 
Villemo

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z tymi komentarzami. Jednak chciałam zapytać na jakiej podstawie je wybierasz? Pierwsze trzy, czy czytasz wszystkie, czy jak? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest reklama, więc wybieram te, które mówią coś o danym opowiadaniu, jednocześnie nie zdradzając za bardzo fabuły. Nie biorę więcej niż jeden komentarz z jednego postu(chyba, że na stronie są mniej niż 3)i staram się Czytam prawie wszystkie, choć te zbyt krótkie z reguły omijam. :)

      Usuń
    2. O, no to naprawdę super pomysł. Nie spotkałam się jeszcze z takim :)!


      A chciałam zapytać na czym polegałaby współpraca w tworzeniu katalogowo? Na publikacji tychże reklam? : >.
      Bo tak się zastanawiam, czy moja chęć pomocy tu się na coś przyda :D

      Usuń
    3. Publikowanie reklam, uzupełnianie spisu, a także w miarę możliwości reklamowanie Katalogowo. :)
      Można też starać się o współpracę z innymi stronami, choć jeśli nie miałabyś na to ochoty, to nie ma problemu, zawsze można się jakoś podzielić. ;]

      Usuń
    4. To może mogłabym spróbować Ci pomóc :)
      21930772 <- podam tutaj już kontakt do mnie :)

      Usuń
  2. Super blog !

    Zapraszam do mnie

    poczujsiejakpowietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W porządku, zgadzam się na współpracę. Chciałabym jednak podzielić się paroma uwagami. Po pierwsze - szata graficzna. Nie chcę nikogo urazić, ale najlżej mówiąc, jest ona całkowicie nietrafiona...
    W postach panuje totalny chaos. Tu wyśrodkowany tekst, tam nie. Ogromna czcionka, ogólne wrażenie naprawdę nieciekawe.
    Poza tym, jaki sens ma kolejny blog, na którym zgłaszać można jedynie opowiadania? Istnieją już dwa takie - Rejestr i Katalog Opowiadań, po co kolejne? Skoro nazywa się to "Katalogowo", czy nie lepiej byłoby poszerzyć działalność na wszystkie blogi?
    pozdrawiam,
    Misako z http://katalog-ocenialni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ! Zapraszam : mroczna-
    http://mroczna-kraina90.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.