14 lipca 2017

Nowe rozdziały

 Miłego dnia! :)




Granica Olimpu
Rozdział 9 — Złodziej
— Ignorujesz mnie — stwierdziła Afrodyta, poprawiając opadający złoty pas.
— Kwiaty — odparła obojętnie Atena.
— Kwiaty? — spytała zaciekawiona bogini miłości.
— Tak, kwiaty, nie twoje jakże przepiękne ciało. Zostałaś uchwycona już na wystarczająco wielu dziełach sztuki, by teraz niszczyć i moje.
Afrodyta parsknęła śmiechem, lecz nie odeszła ani na krok. Uspokoiła się i dopiero wtedy odrzekła:
— Ares zabił Zapomnianą Boginię.
— Podejrzewam, że nawet ludzie to usłyszeli. — Chwyciła się za podbródek, przychylając głowę na prawy bok. – Róże chyba były z tej strony… Dlatego proszę, o wielka pani — zwróciła się nagle do Afrodyty — przejść do tego, z czym do mnie przyszłaś. Może z tym samym, co do… Penelopy? Chociaż dlaczego miałabyś to zrobić, skoro los ludzi cię nie obchodzi, prawda?
Rolaka
Fantastyka / Fantasy




Stała Czujność!
http://moody-alastor.blogspot.com/
Rozdział 3 "Czarodziejski Kuba Rozpruwacz"
Zabiłem go. Evan Rosier leży martwy w kałuży własnej krwi. Dokonałem zemsty, którą planowałem od lat.
Więc dlaczego nie odczuwam ulgi? Dlaczego Albus Dumbledore podchodzi do mnie, a w jego oczach widzę awersję? Jaki sens ma to wszystko, skoro dopuściłem się tak wielu niewybaczalnych czarów? Przestałem nad sobą panować, a wszystko to tylko i wyłącznie dla z e m s t y.
Adaline
FanFiction / Harry Potter / Okres międzywojenny




Wojna pomiędzy złem

3.7
„Zamrugała kolejny raz, chcąc się zmusić do powiedzenia czegokolwiek, ale nic sensownego nie przychodziło jej do głowy. Odruchowo odgarnęła włosy do tyłu i nieco chwiejnym krokiem podeszła do łóżka. Usiadła na skraju materaca, dłonie położyła na kolanach i starała się uspokoić oddech, a przede wszystkim burze panującą w jej wnętrzu i myślach. Przymknęła na moment powieki, ale już po kilku sekundach wpatrywała się w niego uważnie.
– O co chodzi? – Zaczęła nerwowo skubać materiał bluzki. – Zrobiłam coś nie tak?
– Nie. – Cichy, zachrypnięty głos przyprawił ją o dreszcze. Poruszyła się niespokojnie, ale nie odwróciła wzroku, gdy skrzyżował swoje spojrzenie z jej.”
Adna
Fantastyka / Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.