23 lipca 2017

Konkurs literacki

Dzień dobry, kochani!
Wy się pewnie wciąż wylegujecie w łóżkach, tymczasem ja już jestem w pracy i wrzucam dla Was post konkursowy. Mam nadzieję, że ogólny zamysł przypadnie Wam do gustu... Ale od początku:

Z tym buttonem pewnie nie raz i nie dwa mieliście przyjemność się zapoznać. Dla tych, co nie rozpoznają postaci podpowiem, że jest to nasz stary znajomy – Włóczykij. Mianowicie 23 lipca obchodzimy DZIEŃ WŁÓCZYKIJA.
W związku z tym postanowiłam, że będzie on tematem naszego konkursu literackiego. 
Motyw podróży. Wyprawiania się, samej wycieczki bliższej lub dalszej, powrotu, wspomnienie podróży – co Wam tylko w duszy zagra. Możecie wykorzystać do tego postaci ze swoich opowiadań i po konkursie wstawić jako miniaturkę na bloga, możecie również stworzyć coś zupełnie innego. Fanfiction też wchodzi w grę. W tej kwestii macie pełne pole do popisu, mam więc nadzieję, że wykorzystacie je i nas zaskoczycie!

Wymagania? Standardowo opowiadanie, blog, strona, cokolwiek innego musi wisieć u nas na Katalogowo. Nie ma Cię tam? Żaden problem, wystarczy się zgłosić! 
Strona techniczna – zgłoszona treść musi mieć minimum 2 strony pisane Arialem (rozmiar 12), nie powinna jednak przekraczać 10 stron.

A co z nagrodami? Dla odmiany nagrodzona zostanie każda osoba, która zgłosi się i wyśle nam swój tekst!

Miejsce I
→ ocena opowiadania pisana przeze mnie i Lenę, publikowana na stronie Wspólnymi Siłami
→ stała reklama w Polecanych

Miejsce II
→ roczna reklama w Polecanych

Miejsce III
→ reklama w Polecanych na okres 9 miesięcy

Każde zgłoszenie z przesłaną pracą
→ reklama w Polecanych na okres 3 miesięcy

Metoda oceny uzależniona będzie od ilości zgłoszeń. Najpewniej wykorzystane zostaną ankiety, możliwe też, że w pewnym stopniu przyczynimy się wraz z Leną do wyboru prac.

Prace należy przesyłać na mój adres mailowy – villemoria@gmail.com 
W celu zgłoszenia się należy pod tym postem napisać informację o zgłoszeniu (Zgłaszam się do konkursu, Biorę udział w konkursie etc.) i przesłać pracę na powyższego maila.
W razie wątpliwości zapraszam do zadawania pytań – na wszystkie odpowiem :)
NA ZGŁOSZENIA CZEKAMY DO 17 WRZEŚNIA 2017!

4 komentarze:

  1. A to ja mam pytanko. Co jeśli się zgłoszę, a jednak nie zdążyłabym skończyć i nie wysłałabym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bić nie będziemy, po prostu w takim przypadku ominie Cię reklama :)

      Usuń
  2. Z chęcią wezmę udział w konkursie c: ~ Kräva

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.