16 czerwca 2017

Nowe rozdziały

Witam! Wakacje tuż tuż za rogiem (niestety nie dla wszystkich studentów), dlatego oby Wam pogoda zaczęła dopisywać :)
Przypominam o konkursie na ROZDZIAŁ MIESIĄCA i możliwości oddania swojego głosu – wystarczy wejść w podany link po prawej stronie :)


Oleńska – wiem, że łatwiej jest przekleić zgłoszenia, które się wstawia na różne katalogi, jednak prosiłabym, aby następnym razem napisać je zgodnie z naszymi kryteriami. Także nie podałaś informacji, czy Twój rozdział bierze udział w konkursie. 


Rozdział szesnasty
„A on po prostu stał kilka kroków od niej i nie ośmielił się podejść bliżej. W jego czarnych oczach dostrzegała smutek tak rozległy, że aż ścisnęło jej serce. I właśnie to przeważyło, bo nim zdążyła podjąć świadomą decyzję, dała się ponieść impulsowi. Pospiesznie przemierzyła dzielącą ich odległość i mocno się w niego wtuliła. Dopiero gdy objął ją silnymi ramionami, po jej policzkach zaczęły spływać łzy. Pozwoliła, żeby wszystkie emocje opuściły jej ciało. Nie miało znaczenia czym jest Lucio. Czuła się przy nim bezpieczna, a gdy delikatnie gładził ją po plecach, całował po włosach, dzielił się swoją miłością, zaczęła się uspokajać.”
Adna
Fantastyka / Fantasy




Rozdział trzeci
„Weszłam do mieszkania z przerzuconą torbą przez ramię i szerokim uśmiechem na ustach. Dzień był słoneczny, zajęcia w szkole minęły zaskakująco szybko i miałam wyśmienity humor.
– Cześć mamuś! – krzyknęłam, zostawiając torbę z książkami w korytarzu i upinając włosy w bezkształtnego koka na czubku głowy, ruszyłam w stronę pokoju, który służył za miejsce spotkań wszelakich. – Może jak wróci Di, to pójdziemy na lody?!
Gdy tylko przekroczyłam próg, zamarłam.
– Mamuś? – wyszeptałam drżącym głosem. – Mamuś, co się dzieje?
Nic nie odpowiedziała. Stała pośrodku pokoju z nożem przyciśniętym do gardła, a po jej policzkach spływały łzy. W jej oczach widziałam ból, przerażenie i niemą prośbę o przebaczenie. Dłoń drżała jej nieznacznie, a ostrze wbijało się w skórę, pozostawiając krwawy ślad.”
Adna
Fantastyka / Fantasy




~7~ Heroizm
Nieczęsto widujemy zwierzęta, które szczycą się altruizmem czy odwagą, ale istnieją niezbite dowody, które udowadniają to, że potrafią zachować się tak jak ludzie (albo to ludzie zachowują się jak one?).
Lena
Pamiętniki i refleksje




Kontrakt
Nie zadałam sobie trudu skomentowania ich pokory, zadając sobie sprawę, że ich obecność stanowi składnik rytuału hipokryzji. Chociaż ja i ich pan przysięgliśmy sobie miłość, nie należało mnie stawiać w roli narzeczonej czy kogoś takiego. Patrzyłam na wianuszek służek ze zmęczeniem; oczy bolały od grobowego, niebieskiego światła sączącego się z każdej szpary jak macki morskiego potwora. Lwia zmarszczka naznaczyła mi czoło między świeżo wyskubanymi brwiami.
– Nie potrzebuję was – odparłam bezlitośnie, nie podnosząc przy tym głosu ani na jotę. – Wiem, czego wasz pan żąda i umiem mu to dać oraz się przygotować. W waszej gestii leży wyłącznie zadbanie o ładny serwis.
Layali&Raylie
FanFiction / Xiaolin




Rozdział trzeci
Fragment: "Gdy Syriusz mijał wyschniętą fontannę, w której obecnie pływała tylko stęchła deszczówka, zauważył wyryty w kamiennym dnie herb. Mógłby przysiąc, że wyglądał bardzo znajomo.
— Pięknie się urządziliście — zagaił swobodnie, podążając za Śmierciożercą po śliskim, pokrytym błotem bruku.
Avery spojrzał na niego przez ramię, nie zaszczycając go odpowiedzią. (…) Gdy stanęli na szczycie schodów, ciężkie drzwi wejściowe otworzyły się przed nimi same. W środku willa wyglądała jeszcze gorzej, niż na zewnątrz. Zdecydowana większość szyb była powybijana, a bogato zdobione kafelki podłogowe niemal całkowicie popękane. Nie paliło się żadne światło — część ciężkich kandelabrów oderwała się od ścian razem z tynkiem. Meble przykrywały poszarzałe prześcieradła, a na samym środku hallu leżał ogromny, wbity w podłogę potłuczony żyrandol."
Oleńska
FanFiction / Harry Potter / Czasy Huncwotów




Rozdział XIII: Dziedzictwo i Mitologia
Kim jest Ivaso i dlaczego ma jakikolwiek związek z Ellen? Tajemnice w końcu zostają rozwiązane. Przeszłość w końcu zaczyna mówić, co z pewnością wywrze ogromny wpływ na teraźniejszość. Ellen już wszystko wie i teraz musi stawić czoła największemu zagrożeniu.
Olga S. Neilwood
Fantastyka / Fantasy




Lazurowy Naszyjnik
Rozdział IV
- Dobrze, że kobieta, która przeprowadzała próbę nie do końca zgadza się z tymi ograniczeniami, jak i z całym obecnym prawem i powiedziała nam o tym. Także naprawdę nie mogę wam pomóc. Nie pytajcie się o to Sophie, proszę. - Przełknęła ślinę. - Ona się trochę zbuntowała i powiedziała, że nie zamierza się stosować do ostrzeżenia.
- Co?! - Lillian zmarszczyła brwi. - To niebezpieczne.
- Och, ale to Sopie. Rozmawiałam z nią, ale jak na razie to nic nie dało. Miejmy nadzieję, że się rozmyśli.
- A co jeśli nie? - Lillian podniosła wzrok na Sarę.
Dziewczyna spojrzała na Lillkę. Przeczesała ręką włosy.
- Udam, że nie słyszałam tego pytania.
Eliz
Fantastyka / Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.