23 maja 2017

Rozdział miesiąca — kwiecień, wyniki ankiety

Witam serdecznie!
Druga odsłona naszego konkursu powoli dobiega końca, głosowanie zostało zakończone.
Oto wyniki:


Jak widać, mamy remis pomiędzy Light in the Darkness, Rozdział 36 (Nessa) oraz Tony Rule The Waves, Rozdział 47. Urodziny (miriamcia668). Opublikowane zatem zostaną obie części. Autorki proszę o przesłanie mi na maila (villemoria@gmail.com) tekstów do publikacji, które pojawią się 31.05.2017 na stronie głównej Katalogowo :)
Gratuluję wszystkim uczestnikom i życzę powodzenia w kolejnych edycjach konkursu na Rozdział miesiąca!

4 komentarze:

  1. Hej :D
    Rany, bardzo dziękuję. I gratuluję drugiej zwyciężczyni ;) Wiadomość z rozdziałem już wysłana.
    Pozdrawiam!

    Nessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na mailu, dzięki ;)
      Również pozdrawiam i życzę udanego weekendu!

      Usuń
  2. Ja również dziękuję i gratuluję współzwyciężczyni. Wiadomość już poszła przedwczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, bardzo dziękuję za szybką reakcję! Oba rozdziały pojawią się już 31.05.2017 na stronie głównej :)

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.