30 maja 2017

#1616-1619


Adna – niestety, button podany przez Ciebie w zgłoszeniu i wstawiony przeze mnie do reklamy zniknął po kilku dniach. Może do generowania adresu użyj innego serwisu? Możesz dosłać button w zakładki Poprawki, pytania, sugestie.



Klepsydra Devlichonu
 
Spokój Devlichonu został zaburzony przez wydarzenia jakie miały miejsce ponad pięćset lat temu. Królowie znikali bez śladu, objawy czarnej choroby pojawiały się w biednych okręgach na północy kraju, w miastach zaczęły pojawiać się dawno wygnane krasnoludy, a w powietrzu unosił się silny zapach śmierci. Ev-Etoor, Koronne Państwo, od lat tworzy armię chroniącą otoczony pięcioma murami zamek w Balvatru. Młoda dziewczyna postanawia dołączyć do pierwszego rzędu wojowników, by udowodnić rodzinie, że potrafi dobrze władać zmysłami, nie wie, że ten śmiały krok zmieni w jej życiu wszystko.
Martwa Pralinka
STATUS: TRWAJĄCY
Fantastyka / Fantasy




Zagubione Dusze
„ Niegdyś byłam szczęśliwą nastolatką z głową pełną pomysłów na przyszłość. Po tragicznej śmierci mojej mamy wszystko się zmieniło. Radość zamieniła się w wieczny smutek, pozytywne nastawienie w ciągły strach, a plany na życie zastąpiły obrazy istot, które tylko ja mogłam zobaczyć. Pragnęłam zniknąć jak mgła nad łąką, gdy słońce wspinało się po niebie.
Każdy kolejny dzień był dla mnie walką o siebie, o niezatracenie się w mroku, który towarzyszył mi od samego poczęcia.
Każdy kolejny krok na ścieżce życia przybliżał mnie do prawdy, która mogła mnie wyzwolić, ale i jednocześnie zniszczyć.
Każde kolejne uderzenie serca sprawiało, że stawałam się silniejsza, choć ta siła od zawsze we mnie tkwiła.
A każdy kolejny oddech udowadniał mi, że powinnam przeciwstawić się złu, które na mnie polowało.
Mam na imię Blanka i chcę żyć.”
Adna
STATUS: TRWAJĄCY
Fantastyka / Fantasy
 
 
 
 
Zaginieni wędrowcy
http://avagord.blogspot.com 
Leśna kraina. Słońce, które przebija się przez gałęzie oświetla kryształy wyłaniające się z jeziora. Powietrze wydaje się iskrzyć. Każdy obecny na miejscu czuje mrowienie na swojej skórze. Na razie jest bezpiecznie. Ale niedługo będą musieli wracać. Kiedy słońce zacznie chylić się ku zachodowi kreatury wylezą ze swoich nor i dopiero w środku nocy znów będzie można spokojnie postawić stopę poza murami miasta.
Prawie. Tutaj nigdy nie będzie do końca bezpiecznie.
Chupacabra

STATUS: TRWAJĄCY
 Fantastyka / Fantasy
 
 
 
 
Regencja
Zapraszam na kolejny fanfik, który przewraca Londyn do góry nogami. Będą Śmierciożercy, elitarny zastęp aurorski Moody'ego, osobiste porachunki Huncwoci vs. Snape, a wszystko spryskane szczególnym eliksirem "KanonPrecz!". Londyn płonie, Regulus Black odwala partyzantkę, jednym słowem – anarchy in the UK oraz najgorsze 4 miesiące z życia Syriusza (i tym razem wcale nie mam na myśli Azkabanu).
Oleńska 
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Harry Potter / Czasy Huncwotów 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.