17 kwietnia 2017

Podsumowanie wielkanocnej gry poszukiwawczej 2017


Dzień dobry Wszystkim!
Jest to podsumowanie naszej niedzielnej gry.
Najwięcej pisanek znalazła Nessa, bo aż 12! I także wygrała grę poszukiwawczą, ponieważ wraz z poprawnymi odpowiedziami na pytania zdobyła 36 punktów. Gratulujemy! Jeden z Twoich blogów trafi do polecanych na 3 miesiące.
Chcemy podziękować za udział Ew, która dzielnie walczyła o wygraną i zdobyła łącznie 9 punktów. Twój blog trafi do polecanych na miesiąc.
Podajcie nam proszę informację do 23 kwietnia, który blog ma trafić do polecanych, pojawią się one 24 kwietnia.

Mamy nadzieję, że będziecie brały udział w przyszłych konkursach Katalogowo :) 

Liczymy na Wasze opinie – jak Wam się podobała ta gra z małą zmianą? Czego Wam brakowało? Co byście dodali lub zmienili? Dajcie nam znać w komentarzach! 

Życzymy miłego Lanego Poniedziałku! :) 

6 komentarzy:

  1. Hej ^^
    No ja bawiłam się znakomicie! :3 Pisałam Wam już, że zmiana zasad wyszła genialnie. Za każdym razem obrazki są ukryte coraz lepiej, jeśli zaś chodzi o pytania, to strzał w dziesiątkę. Za każdym razem Katalogowo pozytywnie mnie zaskakuje, jeśli chodzi o akcje i interakcję z czytelnikami :D
    Jeśli chodzi o blog, to chyba zdecyduję się na przedłużenie czasu dla Forever you said, jeśli byłaby taka możliwość. Niech sobie wisi ^^

    Nessa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że jest taka możliwość :)

      Usuń
  2. Hej! Super zabawa! Szkoda tylko, że trafiłam na to aż tak późno - gratuluję wygranej, Nyssa. :)
    Oczywiście, będę brała udział konkursach, a już szczególnie w takich ciekawych. Co do bloga. Proszę o umieszczenie Melodii duszy w polecanych (www.melodie-duszy.blogspot.com).
    Dzięki i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! ^^ W dwie osoby zabawa była dużo lepsza :D

      Usuń
    2. A macie może jakąś propozycję, jak zachęcić innych autorów do brania udziału w naszych grach?

      Usuń
    3. Ta gra była super, tylko wydaje mi się, że post poszedł albo za późno, albo była zbyt słabo rozsławiona. Ja, na przykład, dowiedziałam się o niej, jak już się zaczęła. :P

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.