28 kwietnia 2017

Nowe rozdziały

     Witam!
     Jak mija wam tydzień przed majówką? Jak poszły egzaminy? Pochwalę się, że ja mam już wakacje (a to ze względu na skondensowany semestr na studiach) :)  

Lexi – Twój blog nie istnieje w spisie. Zapisz się do katalogu, a wtedy zgłoś nowy rozdział.


Dziewczynka z ulicy: Rozdział XXXV
"– Powiedzmy im.
– Nie mogę. – W głosie Mel usłyszałam żal i smutek. – Ashton nie będzie zadowolony.
– Może i nie, ale Ash nie musi mieć wszystkiego. W końcu mu przejdzie.
– Naprawdę nie rozumiesz, Luke – powiedziała Wilson, wpatrując się błagalnym wzrokiem w blondyna. – Idę z nim na randkę.
Luke wyraźnie się zdenerwował. Wyprostował się, założył ręce na ramiona i zaczął przygryzać kolczyk w wardze.
– Mówiłaś, że go nie lubisz.
– Bo to prawda.
– Dlaczego więc się z nim umawiasz? Grasz na dwa fronty, Wilson? – spytał jadowitym tonem.
– Nie, Luke, ja po prostu..."
Ew
Zbiory opowiadań




7. Czarny Wilk
Czy gdyby jako dziecko była zmuszona żyć na ulicy, to umarłaby z głodu po paru dniach? A może padłaby ofiarą okolicznego gangu? Jest słaba fizycznie i psychicznie, opiera się na złudnej nadziei, żyjąc zamknięta w swojej szklanej kuli. To oczywiste, że ktoś taki jak ona długo by nie przetrwał, ale ten błysk w oku, który dziś zobaczyłem, sprawia, że nie jestem już tego tak do końca pewny. Upór i niezachwiana chęć życia mogą okazać się skuteczniejsze niż wrodzony spryt. 
Wiem to lepiej niż ktokolwiek inny.
Nerinne
Romans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.