15 listopada 2016

Nowe rozdziały

     Gorąco zachęcamy do komentowania postów na Katalogowo. Dużo to dla nas znaczy, a mamy ostatnio wrażenie, że kompletnie nikt tutaj nie zagląda. Tak jak każdy blogger, potrzebujemy motywacji, którą bierzemy z Waszych komentarzy oraz aktywności na stronie. Czy możemy Was prosić o jakikolwiek odzew pod postami? Możecie robić między innymi nieoficjalne głosowanie na najciekawsze zgłoszenie w reklamie z nowymi blogami lub rozdziałami, i dlaczego akurat ono.
     A teraz zachęcam do zapoznania się z nowymi rozdziałami. 




Smok i feniks
Obie stopy Kimiko dotknęły podłogi, a Gwardia Cesarska pochyliła się, jakby wyrażając chęć obsypania ich pocałunkami. Japonką targało uczucie w żadnym razie niej przypominające satysfakcji. Widok kocich niewolników zginających pasa przed dawnym wrogiem z Xiaolin budził raczej coś z pogranicza zawstydzenia a wstrętu wobec własnej podłości. 
„Moje kiciusie, oni planują zabić was i waszego pana…! Obudźcie się, zobaczcie, bo mnie nie wolno nic powiedzieć!” 
Raylie
FanFiction / Xiaolin





Rozdział 43. Scena w ciemności
Linda westchnęła, jej oddech niespodziewanie przyśpieszył. Mocno ścisnęła dłoń Henry’ego.
- Boże, jak mi cię brakowało… Cierpiałam bez ciebie! Byłam autentycznie chora, wszystkie swoje siły wkładałam w śpiew. Odwalałam przedstawienie za przedstawieniem, a potem nie pamiętałam, co robiłam przez resztę wieczoru. Gazety pisały, że jestem u szczytu formy, a ja czułam się gorzej niż w piekle. Coś ty ze mną zrobił, poruczniku Vincent!
- Teraz jesteśmy kwita – odparł Henry – bo ja się tak czułem po naszym pierwszym spotkaniu.
miriamcia668
Historyczne




Rozdział 3
Kilkakrotnie okręcił miecz. Znaczył nikłym śladem powietrze naokoło. Zmrużyła oczy, przyglądając się jego ruchom. Zacisnęła dłoń na chłodnym metalu i osłaniając się pokrywą, wydobyła niewielki sztylet z torebki. Czasem miała ochotę uściskać Sama za środki ostrożności, które tak uparcie wpajał swoim pracownikom.
Powietrze zadrżało od napięcia, choć może uczyniły to budynki, gdy archanioł biegiem ruszył przed siebie. Serce Annabell przyśpieszyło znacznie, a ciało jakby wbiło w ziemię.
Moira
Fantastyka / Fantasy




Wczorajszy dzień
Rozdział VI
No i to byłoby na tyle, pomyślał, odkładając telefon. Po chwili ponownie zalogował się na portal, sprawdzając, co się stało. Miał nadzieję, że jego rozmówczyni zniknęła tylko na chwilę. Obok małego zdjęcia i jej imienia widniała zielona kropka, oznaczająca dostępność. Była, ale nie chciała z nim rozmawiać. Zastanawiał się, czemu tak zareagowała na jego propozycję.
Devirose
Obyczajowe




Dark And Light Inspirations
Rozdział 16
- Witaj synu, w końcu wyglądasz jak człowiek.
- Dziękuje, ojcze. - odparłem, powstrzymując się od rzucenia jakiejś wrednej uwagi. - Czy mogę wiedzieć dlaczego chciałeś mnie widzieć? - spytałem po chwili.
- Czyż to nie oczywiste? Chcę wiedzieć co robiłeś kiedy cię nie było. - odpowiedział, patrząc na mnie spod uniesionej brwi.
- Czyż to nie oczywiste, że nic ci nie powiem ? - rzuciłem kąśliwie.
Ten nic nie odpowiedział tylko ruchem ręki pokazał mi fotel stojący przed jego biurkiem. Usiadłem obserwując go spod przymrużonych powiek. Może przeszedłem na jego stronę ale nie jestem na tyle głupi by mu zaufać, nie chcę być pionkiem.
- Widzisz, synu, uciekliście dokładnie przed tym jak postanowiłem włączyć was do zakonu. Wątpię, żebyś powiedział mi dlaczego uciekliście, ale zrozum, że postawiłeś mnie teraz w dosyć... niezręcznej sytuacji. W związku z tym, nie jestem pewien czy mogę ci ufać... - byłby idiotą jakby mi zaufał - ... więc będziesz musiał zrobić zadanie, które sprawdzi twoją lojalność.
- Jakie to zadanie? - spytałem bezbarwnym tonem.
- Nic wielkiego, chcę tylko abyś wyeliminował jednego człowieka z zakonu, który prowadzi dosyć niewygodne dla mnie działania oraz podejrzewam, iż jest szpiegiem łabędzi. Nie wątpię w to, że sobie poradzisz.
- Kto to jest?
- Hrabia Nelson.
Hebe Agotho, Julia Ziemba
Przygodowe




I nie ma już nikogo
Rozdział 16: Boże Narodzenie cz.1
Nie panuje nad swoim ciałem. Nie potrafi, a może nawet nie chce powstrzymać swoich ramion, które nagle przyciągają Colleen do siebie tak blisko, jak tylko się da. Ich przyspieszone oddechy mieszają się, przecinając mroźne powietrze. Syriusz nie czuje wiatru i śniegu padającego prosto na ich twarze. Nie czuje chłodu ani mokrych stóp, do których woda dostała się przez dziurę w bucie. I nie protestuje, kiedy niewidzialna siła nakazuje mu nachylić się nad nią tak, że ich twarze dzielą centymetry. Coś sprawia, że chce, by ich usta się złączyły. Nie potrafi nazwać tego uczucia. Zdaje się, że do niego nie dojrzał. Dostał coś, na co nie był gotów. Ale nie może się oprzeć, nie może walczyć z czymś, co rozpiera jego klatkę piersiową. Jest tak blisko.
A potem słyszy rozpaczliwy krzyk dochodzący zza niego. Gdy się odwraca, dostrzega kilkanaście ubranych na czarno postaci. I już wie, kto to. Jest za późno na ucieczkę.
Delilah
FanFiction / Harry Potter / Czasy Huncwotów




Zaginiona Róża
Rozdział 9
– Will... – sapnęłam, podczas śmiania się. Gdy powoli odstępował od łaskotania, otworzyłam oczy. Nasze spojrzenia napotkały na siebie. Poczułam moje przyśpieszone bicie serca uwięzione w gardle. Rumieńce wpełzły na moje policzki. Zorientowałam się, że chłopak trzyma dłonie na moich ramionach. Melodia & Lena & SismO
Romans




Wschód słońca
Rozdział 13, Zabić śmierć
– Malfoy.
Draco unosi swoje zaskoczone spojrzenie. Mruży oczy i spogląda chłodno na dziewczynę.
– Czego chcesz, Granger?
– Chcę ci pomóc… – szepcze. Siada naprzeciwko chłopaka, Draco odwraca się zdegustowany, ale i zdezorientowany. Mimo to wciąż czuje palący wzrok Granger.
– Niby, w czym? – warczy ostrym tonem.
– Wiem, co się dzieje z twoją mamą…
Draco ma wrażenie, że spada w przepaść, a jego ciało i umysł rozpadają się na miliony drobnych kawałów, z których nic nie da się już złożyć.
Charlotte Petrova
FanFiction / Harry Potter / Czasy Trójcy

2 komentarze:

  1. Wpadłam tutaj na chwilkę ;) Super. Chyba zacznę czytać ostatni blog z listy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszamy do nas na dłużej. Niedługo mamy Mikołajki i wrzucimy dwie niespodzianki :)
      Co do bloga - zachęcamy. Sama znalazłam tu kilka perełek, które regularnie odwiedzam.

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.