14 października 2016

Nowe rozdziały

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami konkursu i gorąco zachęcamy do wzięcia w nim udziału w miarę możliwości. 

(szczegóły po kliknięciu w button)

A teraz zachęcam do przeczytania nowych rozdziałów – a nuż akurat Wam się spodoba?


Ostateczna decyzja
Litości, co jest fajnego we wkładaniu członka do pochwy? Poruszasz, wyjmujesz i jesteś tym samym, czym byłeś, ani lepszym, ani gorszym. Nie kochasz ani mocniej, ani mniej. Naprawdę nie wiem, czemu ludzie toczą walki i zabijają się o takie bzdety – zakończyła pogardliwie, drążona pewnością, że powinna się leczyć.
Raylie
FanFiction / Xiaolin





Rozdział IV Więzi rodzinne
– Cieszę się, że mnie odwiedziłaś – szepnęła. – Muszę coś ci powiedzieć – zaczęła, obserwując zdziwienie malujące się na siostrzanej twarzy. – Jak pojawiłaś się pierwszy raz to nie wiedziałam, co zrobić. Nie ufałam ci. Nie chciałam wierzyć, że pojawiłaś się tak po prostu po tylu latach…
– I teraz tak nagle zaczęłaś mi ufać? – spytała, przerywając jej. 
– Adalind powiedziała mi kilka słów prawdy. Poza tym jesteśmy rodziną i zawsze powinnyśmy trzymać się razem. Siostry na zawsze – przypomniała jej. – Ale Lexi, powiedz, czemu wróciłaś?
Devirose
Obyczajowe




Biały Lotos
Rozdział 4 W pułapce
Gdy tylko dostał wszelkie wytyczne, podszedł do niego na tyle blisko, że gdyby mężczyzna był tym prawdziwym, czułby oddech młodzieńca na swojej twarzy. – Bakemono – szepnął i przebił go ostrzem cienia. Człowiek, który stał przed nim tracił wszelkie kolory, a po chwili zaczął zamieniać się w czarny piasek, który potem stlił się, by nie zostało żadnego śladu.
Mari Kim
Fantastyka / Fantasy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.