30 sierpnia 2016

Nowe rozdziały

     Powoli sierpień się kończy, do finału konkursu tuż tuż, a nowych rozdziałów ciągle przybywa (w tym i nowych autorów)! :) My z tego powodu bardzo się cieszymy – a Wy?
     Zapraszam Was do zapoznania się z nowymi rozdziałami.


http://inna-wersja.blogspot.com/
Chwila szczerości
Wspięła się na nim, wspierana siłą wyporu wody.
– Nie kocham cię – wyszeptała z pasją.
Rozciągnął usta, ukazując lśniące rzędy zębów.
– Też cię nie kocham, moja bystra uczennico.
Oskarżona
– Zabiłaś je, smoczyco! – wrzeszczała jak nawiedzona, celując palcami w siedzącą na tronie Japonkę. – Zabiłaś dziecko mojej pani!
Eme poderwała się z miejsca, nie dopuszczając i tak zmieszanej uczennicy do głosu.
– Szambelanie. – Niedowierzanie skutecznie psuło pozorne opanowanie, jakie starała się okazać. – O czym ta histeryczka mówi? – Równolegle posłała Kimiko nieme pytanie, które dało się je odczytać jako: „no i coś ty kurwa narobiła?”
Intryga
– Powiedz, smoku, czym częstowałaś wczoraj swoich gości?
„Oho, zaczął się wywiad”.
– Potrawami, które normalnie sama zjadłabym na kolację – odparła niewinnie.
– Skąd pochodziły?
Przestraszył ją ten surowy ton. Z całej siły ścisnęła chusteczkę.
– Z mojej kuchni. Codziennie rano dostarczają moim kucharzom świeżych produktów.
– Czy tylko z tego źródła pochodziło twoje jedzenie? – zaakcentował każdy z wyrazów, a ewidentna nagana w głosie potwierdzała, że zna odpowiedzi na te pytania.
Przełknęła ślinę.
– Ja… nie. Niekiedy nałożnice podsyłają mi prezenty…
– Łapówki. Nazywaj rzecz po imieniu.
– Łapówki – poprawiła się niemrawo. Gula w gardle narastała. – I znajduję wśród nich jedzenie.
„Niebiosa… jak mogłam być taka głupia…? Ja, która tyle czytam…”
– Aha, czyli jesz sobie w najlepsze niewiadomego pochodzenia słodycze i owoce. A dajesz je choć na spróbowanie służącym?
Zaczerwieniła się. Skryła buzię w jego kolanach, co sprawiło, że gorąca krew mocniej zabarwiła jej policzki.
Raylie
FanFiction / Xiaolin





Rozdział 1
— Ostatnio jak sprawdzałem, to Mia była zachwycona moim ciałem — pochwalił się. Jego usta wygięły się w szelmowskim uśmiechu. — Ale to nie było to — wyznał po chwili, momentalnie strapiony. — Ona wyglądała, jakby mnie nie poznała. — Hermiona przez te sześć lat patrzyła na niego różnie: raz jak rozwścieczony hipogryf, raz niczym bazyliszek, aczkolwiek nigdy nie tak, jak kilka minut temu.
Monemi
FanFiction / Harry Potter / Czasy Huncwotów




Księga II — Rozdział II: Wyrok
— Myślisz, że sobie poradzi? — ścisnęło mnie w gardle. 
— Musi — Jack westchnął głęboko. — A poza tym co mogłoby zrobić z nią Ministerstwo? Oprócz wsadzenia do Azkabanu?
Zmarszczyłem brwi. W zasadzie było coś jeszcze... chociaż wątpiłem, żeby można było wznowić to po blisko siedmiuset latach. Próba została przecież zakazana.
— Chyba nic— odpowiedziałem z wahaniem. Nagle ptak niespokojnie poruszający się w gnieździe wydał mi się bardzo interesujący. Wyglądało na to, że miał ranne skrzydło i nie mógł latać. 
— Już szósta — Jack chwycił pewniej kij w dłonie i uniósł się. — Według listu Elsa powinna teraz być w ogrodach za zamkiem. 
— Leć do niej — machnąłem ręką. Frost kiwnął głową i już go nie było. 
Zostałem sam razem z ciszą i wiatrem, zastanawiając się nad całą tą idiotyczną sytuacją. Znów spojrzałem na sąsiednią gałąź. Gniazdo było puste, a ptak leżał na ziemi ze skręconym karkiem. 
Jedyne co mi pozostało to zastanawiać się, czy skończę tak samo jak ten wróbel. 
Watashi wa Hentai 
FanFiction / Crossover




2. Pozdrowienia
Gdy trzy lata temu odeszła jej mama, Lana wiedziała, że ojcu bardzo ciężko będzie się z tym pogodzić. Zresztą początkowo ona sama nie potrafiła sobie poradzić z taką stratą. Każdego dnia tęskniła równie mocno, ale powoli przyzwyczajała się do nowej sytuacji. Była silna i lubiła tak o sobie myśleć. Paradoksalnie właśnie to myślenie dawało jej tę siłę. Tymczasem ojca ta śmierć zmieniła i Lana ze smutkiem wspominała, jak bardzo go kochała jako mała dziewczynka. Wciąż chciała go zadowalać, chronić i spełniała wszystkie jego polecenia, ale... wynikało to teraz z czegoś innego. Po części ze strachu, to na pewno. Był od niej trzy razy bardziej wybuchowy i zwyczajnie wolała, żeby się nie złościł. Ale głównie chodziło o takie dziwne poczucie obowiązku. Po prostu czuła, że tak powinna postępować i nie chciała, by ojcu stała się krzywda.
Nawet mimo tego, że tak bardzo nim gardziła, po tym jak spróbował szukać w niej pocieszenia po śmierci mamy...
Kariel
Fantastyka / Fantasy




Rozdział V
Chłopak stracił przez to szansę, by obronić samego siebie, przez co został trafiony białym światłem prosto w pierś. Zaklęcie odrzuciło go do tyłu tak mocno, że plecami i głową uderzył o jedno z najbliższych drzew, osunął się po nim, po czym głucho spadł na ziemię. Lily wydała z siebie okrzyk przerażenia, ale nie straciła zdrowego rozsądku. Malfoy i śmierciożerca, którego oszołomił James, stali chwiejnie na nogach, wyglądając na takich, którzy nie mają siły już walczyć. Rudowłosa wyprostowała się dumnie, nie opuszczając różdżki. Ze zdziwieniem obserwowała, jak wrogowie cofają się kilka kroków, patrząc uważnie między drzewa.
Melodia.
FanFiction / Harry Potter / Czasy Huncwotów




http://katalogowo.blogspot.com/2016/07/troche-nowosci-troche-organizacji.html
(więcej informacji po kliknięciu w button reklamowy)

Podsumowanie do konkursu:
CrossoverOpowiadania Arrow – 2
wrażliwiątkoZbrodnie fanfikowe – 1
RaylieInna wersja – 6
MidoriCórka boga  – 2
KlariishŚwiat Huncwotów – 4
Sleepka AmbroseWielka draka w WWE – 1
NerinneMiasto bez ciebie – 1
LenaSerce a Rozum – 1
Melodia & Lena & SismO, Zaginiona Róża – 2
Charlotte Petrova, Wschód słońca – 1
Ariel21Miłość i ryzyko – 1
NatalieShakurDuch z Warm Springs – 1
MelodiaFor one more chance – 3
Omegon Alpharius, Kroniki Wygnania – 1
NymeriaSekret Przeznaczenia – 1
miriamcia668, Tony Rule The Waves – 1
Kariel, Lustrzane Miasto – 2
NatalieShakur, Duch z Warm Springs – 1
NoceboThe Rise of Ttuce – 1
Devirose, Wczorajszy dzień – 1
Monemi, Dwadzieścia lat przed jutrem – 1
Watashi wa Hentai, Mroźny Hogwart — Jelsa – 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.