5 sierpnia 2015

Nowe rozdziały

Romans, historyczne, hobbystyczne (literackie), dramat



Into dust, n #53
Egoistyczne samozadowolenie. Chwila wielkiego triumfu. Wyśnionego na milion sposobów. Podnoszącego ciśnienie krwi w żyłach. Przeżywanego w całkowitej samotności, choć być może pod obstrzałem nieprzychylnych spojrzeń. Jedno z nich wyróżnia się w szczególny sposób. Heroicznie walcząc z jego własnym aż prosi się o kłopoty. To nic wielkiego. Należy przecież do najmniej zdecydowanej istoty, która kiedykolwiek miała okazję stąpać po ulicach tego nędznego miasta.
Ulotna
Romans





Rozdział 27. Dwaj konkurenci
Do jej własnego księgozbioru dołożono część książek z biblioteki na parterze. Od czego zacząć? – zaczęła się zastanawiać Emily, i wtedy zdała sobie sprawę, że najlepiej będzie od listów. Na szafce nocnej leżało ich kilka: cała korespondencja, która przyszła do Aberlogwyn pod jej nieobecność. Serce w niej zamarło, gdy przypomniała sobie, że musi wśród nich być list nadany przez Tony’ego w Swansea. Rzuciła się ku szafce, aż niemal upadła. Drżącymi rękami rozgarnęła stosik kopert, znalazła tę właściwą, przycisnęła do piersi, ale lękała się otwierać…
miriamcia668
Historyczne




Ostatnie naście...
Wpadł mi do głowy pomysł, żeby napisać coś o urodzinach, ale z nieco innego spojrzenia. Tak na prawdę jest kilka rodzajów reakcji na ten wyjątkowy czas. Większość ludzi podchodzi do tego pozytywnie ze względu na korzyści jakie płyną z obchodzenia urodzin,ale są też osoby, które odbierają w przeciwny sposób ten dzień. Zamiast cieszyć się, przeżywają smutek z powodu starzenia się.
Bushido
Hobbystyczne / Literackie




Rozdział 9 - Zabawa w detektywa cz.II
- Nie wiem, chyba nie. Znaczy najpierw myślałam, że Majka, w końcu przez długi czas byłyście wrogami, ale chyba zaczęłyście się już dogadywać na imprezie, co nie?
- Tak, nawet udało nam się trochę pogadać wtedy, gdy sprzątałyśmy domek i chyba się dogadałyśmy - założyłam kosmyk włosów, który ciągle opadał mi na czoło, za ucho.
- Chyba?
- Znaczy mam nadzieję, że tak. Nie chcę mieć wrogów, ale z tego co wszyscy mówią, to nienawidziłyśmy się z Majką, więc teraz to trochę dziwne...
- Myślisz, że nie jest z tobą szczera? - Kaśka spojrzała na mnie zmartwiona.
- Nie wiem, ale to trochę podejrzane. Nie sądzisz?
- Faktycznie, masz rację. Wcześniej tak o tym nie pomyślałam. Ale jeśli masz rację, to...
- Co? - podniosłam się.
- To znaczy, że Majka coś kombinuje.
O.
Dramat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.