28 lipca 2015

Nowe rozdziały

FanFiction (Zmierzch, Pamiętniki Wampirów, Dragon Ball, Filmy i seriale)




Rozdział VI - Jadę do niej 
I nagle, tak po prostu, dotarło do mnie, że to prawda. Nie było jednak żadnych wybuchów, fajerwerków ani uderzeń młotem. Poczułam niewyobrażalną złość na cały klan Volturi bez wyjątku. Miałam ochotę pojechać - a nawet pobiec - do Voltery i zabić wszystkich, którzy odpowiedzialni byli za całą tę chorą sytuację. 
Poczułam, jak ręka Emmetta powoli przykrywa moja dłoń. Będąc razem tyle lat, zauważył zapewne, że jestem zdenerwowana i chciał delikatnie dać mi do zrozumienia, żebym się uspokoiła. 
Zignorowałam go i zabrałam rękę. 
Potrzebowałam łącznika tak jak dziecko potrzebuje klocka, aby złaczyć kolejne elementy swej układanki, nie potrafiłam jednak nic wymyśleć. Wciąż nielogiczny wydawał mi się powód, dla którego zamierzali nam ją zabrać - nie zrobiliśmy przecież nic, co zmusiłoby ich do podjęcia takiej decyzji. Chociaż nawet gdybyśmy postąpili źle, to zabieranie cudzej żony było, na litość Boską, popieprzone! 
Na usta cisnęło mi się tylko jedno słowo czy raczej pytanie, na które nikt niestety nie umiałby odpowiedzieć. 
Dlaczego. 
Like a dark paradise 
FanFiction / Zmierzch




Rozdział 17 "Oj Gilbert, w piekle już szykują ci wygodne miejsce."
- Naprawdę nie wystarcza ci fakt, że próbowałaś mnie zabić... – zamilkłam i udałam skupienie, licząc demonstracyjnie coś na palcach – ...dwa razy? A może trzy? Wybacz, straciłam rachubę, raczej nie siedzę dniami i nie podliczam w słupku, tabelce czy czymś tam liczbę sytuacji, w których chciano mnie uśmiercić.
- A powinnaś – zaoponowała, zakładając ręce na piersi – Teraz twoje statystyki skoczą w górę, bo zamierzam cię dziś wykończyć tak, żebyś umierała co najmniej dziesięć razy.
Elena 
FanFiction / Pamiętniki Wampirów




Rozdział szesnasty
Od jakiegoś czasu brała w nim górę natura samuraja, która o pięćdziesiąt procent zmniejszała ilość kąśliwych uwag pod adresem innych osób. Poza tym, Krillan mógł być słaby w porównaniu z Saiyaninami, ale nie ustępował im pod względem odwagi. Yamcha mógł być byłym kochankiem Bulmy, ale rozsądnie nie wchodził mu w drogę. Tien Shinhan natomiast… No tak, Tien Shinhan nadal wkurwiał go bardziej, niż przewidywały to ziemskie normy społeczne.
Nocebo
FanFiction / M&A / Dragon Ball




Wierni towarzysze Strzały 1
Oliver nie wiedział czemu zdecydował się przyjść do klubu tak wczesnym rankiem. Zegar w klubie wskazywał na godzinę 5:30. Ostatnie miesiące dały mu się we znaki i wolał spędzać wieczory i ranki sam, nie musieć się tłumaczyć nikomu z niczego. Oczywiście śmierć najlepszego przyjaciela, zerwanie z Laurel, sprawiły, że Bojownik oddalił się od ludzi, którzy pomimo wielkich tragedii nadal stali przy jego boku. Teraz siedział na skrzyni przywiezionej z Lian Yu i myślał o swoim porąbanym życiu, o byciu synem miliardera, o byciu kobieciarzem i rozpuszczonym chłopakiem bez żadnych większych ambicji. To nie tak, że żałował, że musi spełnić ostatnią wolę ojca i uwolnić swoje miasto od szumowin zatruwających Starling City. Oliver nie mógł po prostu zrozumieć dlaczego ludzie, którym ufał bezgranicznie zdradzili go z taką łatwością. Jego ojciec i jego matka zamieszani byli w brudne interesy, a ojciec jego najlepszego przyjaciela Tommy'ego przygotował piekło dla mieszkańców Glades, tylko ze swojej chorej paranoi. Siostra z braku poświęcania jej czasu uzależniła się od Vertigo, a Tommy sypiał z Laurel, jego Laurel. Od tamtej pory dziewczyna przestała go zauważać. 
Crossover
FanFiction / Filmy i seriale

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.