26 lipca 2015

#1251-1255


Ludzie, co jest niezrozumiałego w "link do buttonu reklamującego zgłaszanego bloga (300x150px)"? Cały czas wysyłacie mi w tym miejscu informacje, gdzie znajdę u Was button Katalogowo. Nie o to chodzi.
Button ZGŁASZANEGO bloga. WASZEGO bloga, WASZEGO opowiadania do WASZEJ reklamy.
Ktoś ma pomysł, jak to zapisać w regulaminie, by było bardziej czytelne?


Przypominam o ankiecie, Polecanych i naszej nowej zakładce Pytanie do administratorki! :)
Pojawiła się również nowa podkategoria w kategorii FanFiction – Avengers. Generalnie spisałam tematykę opowiadań w podkategorii Filmy i seriale i doszłam do wniosku, że nowe podkategorie FF będę tworzyć dla grup, w których pojawią się minimum 4 blogi. Co o tym myślicie?


Poza tym na współpracującym z Katalogowo Internetowym Spisie pojawił się konkurs! Więcej informacji wraz z buttonem reklamowym znajdziecie u nas w prawej kolumnie.






Szósta część Harry'ego Pottera z perspektywy Draco Malfoy'a.
"Najgorszym uczuciem w moim życiu było to, że w kulminacyjnym punkcie wojny nie potrafiłem wybrać słusznej strony.
Po jednej ze stron, gdzieś tam w środku bitwy walczyła moja matka. Walczyła dla idealisty, który chciał zrównać świat z ziemią i zbudować go od nowa na swoich zasadach. Nowy, lepszy świat złożony z czarodziei najczystszej krwi, których reprezentować będzie jedyna słuszna władza - Lord Voldemort.
Za to po tej drugiej, w obronie ówczesnego ładu, walczyli moi przyjaciele, nauczyciele, zwykli uczniowie... Niewinni ludzie, którzy po prostu chcieli przeżyć.
Ja nie wiedziałem za co i dla kogo tu byłem. Rzucałem zaklęciami w każdego, kto stawał mi na drodze i wyglądał podejrzanie. Ratowałem siebie. Trwało to dopóki sam nie oberwałem jakimś paskudztwem. Wyłożyłem się na podłodze jak długi, wszystko mnie bolało, czułem się wręcz jakbym płonął. A potem zemdlałem.
Prawdziwy bohater.
Minęły chyba wieki, zanim zacząłem odzyskiwać świadomość, a obudziłem się w samym piekle. Słabym wzrokiem dostrzegałem ruiny pięknego niegdyś zamku, w uszach miałem huk, a w nozdrzach zapach krwi i śmierci. Pochylały się nade mną dwie ukochane twarze. Moi przyjaciele również wyglądali, jakby przeszli przez sam Hades. Ona taka wyniszczona przez życie, on z rozharataną zaklęciami twarzą. A w oczach mieli tylko pustkę i łzy.
Poczułem, że nadchodzi kolejna fala bólu i gdy znów zaczynałem odpływać, zdołałem ostatkiem sił wyrzucić z siebie tylko trzy słowa:
— Potter... Chrońcie Pottera."
Addie Della Robbia
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Harry Potter / Czasy Trójcy





http://czarna-aureola.blogspot.com/
Charlotte jest świadkiem dziwnego zdarzenia. Na niebie pojawia się zapowiadana od kilku tygodni czarna dziura, z której wypadają istoty rodem z najstraszniejszych opowieści. Dziewczyna razem ze swoją przyjaciółką staje się ofiarą porwania. Czy wróci do domu? A co, jeśli okaże się, że nie jest człowiekiem? Jedno jest pewne - nic nie dzieje się z przypadku.
Alice Dudler
STATUS: TRWAJĄCY
Fantastyka / Fantasy




Witaj nieznajomy!
Zdaje się, że zbłądziłeś w miejscu, gdzie sen i jawa, rzeczywistość i wyobrażenie, stają się jednym. Uważaj, za chwilę będziesz musiał podjąć decyzję: możesz żyć w błogiej nieświadomości... bądź otworzyć oczy i z o b a c z y ć prawdę. Wybór należy do Ciebie, ale pamiętaj, że najbardziej ślepy jest ten kto nie chce widzieć.
Nagmerrie
STATUS: TRWAJĄCY
Thrillery i horrory




Cóż mogę tutaj napisać? Tzw. dramione. Powojenne. Nie spodziewaj się jednak słodkich słów, szalonych uniesień i nierealnych romansów. Samo życie - dzikie, bolesne i piękne.
atramaj
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Harry Potter / Czasy Trójcy




Miłosny trójkąt pomiędzy mną, moją siostrą i moim ex. Co mogłoby pójść źle? Mia jedzie na ślub swojej siostry i może wszystko nie byłoby takie skomplikowane, gdyby narzeczonym jej siostry nie był Justin, były chłopak, którego wciąż kocha.
SuperSabrina; tłumaczka: Narkomanka16
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Gwiazdy i fani

3 komentarze:

  1. co do buttona - napisane jest dobrze, ale ja osobiście zasugerowałam się zgłoszeniami przede mną, stwierdzając, że to ja źle zrozumiałam ^^"
    może po prostu napisz w nawiasie ("nie chodzi o miejsce linku do katalogu, ale o reklamę twojego bloga") to powinno wyjaśnić system :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewentualnie dodam linijkę na wpisanie miejsca, gdzie zamieszczony jest odnośnik do Katalogowo...

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.