3 lipca 2015

#1206-1222

Inne:
Neko Fuyu - obecnie zamieszczam Twoje opowiadanie w kategorii "Kuroko no basket", choć proponowana przez ciebie jest "Kuroko no basuke". Nie znam się na tego typu anime, więc zmuszona jestem wierzyć mojej przeglądarce, która twierdzi, że to jest to samo. Jeśli się myli, proszę, wyprowadź nas z błędu. Utworzenie nowej podkategorii nie stanowi problemu, jednak nie chciałabym takowej powielać, wprowadzając zamieszenie.



Minęło półtorej roku od tamtych wydarzeń które tak bardzo zmieniły Paulę ale ile można uciekać ? Pewnego dnia wkońcu spotka swoje przeznaczenie i będzie musiała nauczyć się przebaczyć . Bo jak przebaczyć osobie którą tak się kocha ale się na niej zawiodłaś to tego stopnia że trzeba uciekać? 
Czy Paula wkońcu przebaczy ?
Czy pomoże avengers ocalić świat? 
Czy dalej będzie uciekać?
Mała Kicałka 
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Filmy i seriale





Od zawsze,gdy młodej parze rodzą się bliźniaki,tylko jeden z nich może przeżyć. Klątwa jest w tej rodzinie od pokoleń. Jeszcze nikt nigdy nie próbował jej złamać. Ale co się stanie,jeśli jednak ktoś to zrobi? Czy można uniknąć kary?
Elsa Egocentryczne
STATUS: TRWAJĄCY
Blogi grupowe




„Pani swojego losu” – blog autorki, która interesuje się relacjami międzyludzkimi, co wiąże się z jej przyszłym zawodem. Na blogu dowiedziecie się m.in jak: uniknąć presji otoczenia, wszelkiej manipulacji, przestać bać się samotności, jak utrzymać przyjaźń i czy to się opłaca w XXI wieku. Piszę z pasją, ponieważ jestem zagorzałym obserwatorem zachować ludzkich, choćby w kawiarni. Zapraszam do czytania, jak i dyskusji.
Nancy Foster
STATUS: TRWAJĄCY
Hobbystyczne / Literackie 




Los Angeles, kwiecień 2015. Do miasta Aniołów, przeprowadza się główna bohaterka - Melody z mamą i jej partnerem. Dziewczyna ma zacząć tutaj studia artystyczne, po rocznej przerwie o kierunku tanecznym i być bliżej swojego chłopaka. Dziewczyna pochodzi z bogatej rodziny i jest rozpieszczona, od dziecka miała wpajane, że biedni ludzie są gorsi od nich. Matka Melody, zawsze ingerowała w jej życie, decydowała nawet o jej stylu ubierania się. W mieście mieszka również, pewna tajemnicza grupa, która zawsze trzyma się razem, a przed domem stoją dwa sportowe samochody, w niezbyt dobrym stanie. Po pewnym czasie, mężczyzna z tajemniczego domu, zmienia świat dziewczyny o sto osiemdziesiąt stopni i pokazuje swoje życie. Czy dziewczyna wyluzuje swój dotychczasowy i spięty harmonogram? Jaką tajemnicę skrywa jej matka?
Wesoły Kostek
STATUS: TRWAJĄCY
Obyczajowe




Najpierw miał nade mną władzę Jiemma. Potem jego córka. Zawsze ktoś mi groził, szantażował i mną gardził, przez co cały czas czułem się gdzieś w środku jak przestraszony dzieciak.
Może coś po prostu się we mnie wyzwoliło tam, w gildii. Coś, co zazwyczaj trzymałem zamknięte głucho, głęboko w sobie.
Traktował wszystkich jak śmieci! Co wcale mnie nie usprawiedliwia… ale kiedy uderzył swoją mocą w broniącego mnie Lectora… Odczułem to tak, jakby mnie ktoś dźgnął czymś ostrym. Wszystkie nerwy miałem w tamtym momencie na wierzchu.
Palce zacisnęły mi się w twardą kulę mięśni, kości i energii.
Rogue spojrzał na mnie zmartwiony i przerażony. I po raz pierwszy zobaczyłem swoje odbicie w jego oczach.
Zobaczyłem, co zrobiłem.
To było tak, jakby ktoś zerwał zasłonę i moje wnętrze zalało światło. Nie podobało mi się to, co w sobie zobaczyłem. Walka to jedna rzecz, ale to… To było coś innego. Stałem się tym, czym nigdy być nie chciałem.
Stałem się mordercą.
Nazywam się Sting Eucliffe, a to moja historia.
Rinkita Mikiku
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / M&A / Fairy Tail




Clary przepija mieczem, który jest niebiański ogień, swojego brata Jonathana Christophera Morgensterna. Chłopaka to zabija, tak wszyscy myśleli. Lecz nie przewidzieli że dzięki temu mieczowi staje się jeszcze silniejszy. Białowłosy ucieka i cierpliwie czeka, obmyślając nowy plan zdobycia władzy nad Clave. Ukrywa się bliżej wszystkich Nocnych Łowców niż oni mogli się spodziewać.
Marcia Kyoyama
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Dary Anioła




Ludmiła Ferro jest jedną z najlepszych nauczycielek tańca w Nowym Jorku. Mieszka ze swoim bliskim znajomym Lonem Verdasem, lecz nie są parą, a dziewczyna jest singielką. Nawet gdyby, któreś z nich zakochała się, to nie mogłoby z nim być, ponieważ oboje ukrywają pewien sekret, a jej historia jest już że tak powiem zapisana. Jednak czemu nie można byłoby wprowadzić pewnych zmian? Zakończenie, może was mocno zaskoczyć. 
Blanche
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Filmy i seriale




"Złe wspomnienia są cieniem i echem przeszłości. Osiadają w naszej psychice i czasami przypominają o sobie. Ból, który sprawiają, jest nie do opisania. Ale z czasem przyzwyczajamy się do niego..."
Magdalena Błaszczyk
STATUS: TRWAJĄCY
Fantastyka / Fantasy




W Mieście Slumsów powstają powieści różnorakiej maści, publikowane na przemian z rysunkami, propozycjami nowych postów, ankietami i mniejszymi opowiadaniami. Jest tam zarówno twórczość moja własna, jak i, za wcześniejszą konsultacją, moich czytelników. Choć nie ukrywam, że głównie znajdziecie tam gejowskie romanse, i być może pocieknie Wam łezka, ze smutku czy ze śmiechu, lecz zasadą mą jest, by wszyscy czuli się tam równi.
Nessa Daere
STATUS: TRWAJĄCY
Zbiory opowiadań




Olav, chłopiec z małej wsi na Wybrzeżu, w wyniku nieszczęśliwego wypadku odkrywa, że dysponuje niezwykłą mocą. Nie zdaje sobie jednak sprawy, co to oznacza. Już wkrótce zostaje wyrwany z rodzinnej miejscowości i rzucony w wir wielkiego, groźnego świata. Świata, który właśnie zaczyna się zmieniać...
Jak Olav poradzi sobie ze swoim darem? Czy dojrzeje do odkrycia swojego powołania? I jaki udział będzie miał chłopiec w piszącej się na jego oczach historii?
Valakiria
STATUS: TRWAJĄCY
Fantastyka / Fantasy




Asya Karranova - z pochodzenia Rosjanka - rzuca studia dziennikarskie po drugim roku. Szczególnie pomaga jej w tym ojciec, który za oszustwa finansowe odsiaduje ośmioletni wyrok. Dziewczyna zostaje obciążona kosztami, ponieważ część dokumentów podpisano jej nazwiskiem.
Maks Thier odsiaduje karę za czyn zupełnie innej maści. Słusznie oskarżony, czy nie - przecież nie jemu to oceniać - decyduje się na ucieczkę z więzienia. Ma powody, jest zdeterminowany i skory do łamania wielu granic, aby tylko osiągnąć swój cel. Dokonuje tego za pomocą Asyi, która, niekoniecznie chcąc mu pomóc, robi to.
Gdzie w tym wszystkim artystka Amanda, Julio, któremu bliżej do Julii niż Romea i Kamil, postrach wszystkich, zdezelowanych, warszawskich beemek?
Sheeiren Imai
STATUS: TRWAJĄCY
Obyczajowe




 Na tym blogu publikuję wszystko, co wpadnie mi do głowy - anime, manga, książki, seriale, a nawet muzyka! Chcesz poczytać o przygodach Twoich ulubionych bohaterów? A może o swoich idolach? Lub wyobrażasz sobie, co by było gdyby postać twojej ulubionej książki znalazła się w całkowicie innym miejscu i czasie? W takim razie dobrze trafiłeś! Serdecznie zapraszam na Go On (Make Your History)!
Anne Lee
STATUS: TRWAJĄCY
Zbiory opowiadań




Wszedłeś w dorosłe życie w najgorszy w możliwy sposób. Zapominasz o świecie w którym żyjesz i zatracasz się w swej beznadziejności, nienawidząc wszystkiego wokół. Uciekasz. 
Dopiero po jakimś czasie zdajesz sobie sprawę, że to nie życie się spierdoliło, tylko ty...
Tak zaczął Kagami Taiga
Neko Fuyu
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / M&A / Kuroko no basket




Kornelia: Witaj, zgromadziliśmy się tutaj, aby zaprosić Cię…
Kamil: Ejj… nie melodramatyzuj tak.
Kornelia: Jak potrafisz, powiedz to lepiej!
Kamil: Chętnie. Siema, jestem Kamil, główny bohater tej histo…
Klaudia: Wcale nie! Wszyscy jesteśmy głównymi bohaterami!
Alicja: Ja też?
Klaudia: Może…
Alicja: Ugh.
Kornelia: Dom wariatów.
Kamil: Raczej szkoła.
Marcin: W życiu się nie dogadacie.
Kornelia: Amerykę odkrył.
Paweł: O rany, no po prostu zapraszamy do czytania o naszych losach w Polskiej Szkole Magii i Czarodziejstwa Merlin.
Klaudia: Nie tylko! Mamy także wymiany międzyszkolne!
Kamil: Taa… i wiele innych atrakcji. Zapraszacie do czytania, czy rekrutujecie nowych uczniów?
Kornelia: Na jedno wychodzi.
Kamil: Wcale nie.
Kornelia: Nie zgadzam się z tobą, tak dla zasady.
Kamil: Mam dość, wychodzę.
Kornelia: Wszyscy wychodzimy! Mamy nadzieję, że niebawem nas odwiedzisz!
Kina
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Harry Potter / Czasy nowego pokolenia




Co by było gdyby Hermiona Granger zamiast naukę, na pierwszym miejscu stawiała modę i flirty? Co by było gdyby Harry Potter nie stracił rodziców, bo Lord Voldemort nigdy nie istniał? Gdyby Neville'a nie wychowywała babcia tylko mama i tata? Co by było gdyby to Lucjusz Malfoy postanowił stworzyć grupę oddanych mu śmierciożerców? A jak zachowałby się jego syn? I wreszcie co by było gdyby Luna Lovegood znała przyszłość…?
Kina
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Harry Potter / Czasy Trójcy




Odbiłam się gwałtownie od drzewa, by ruszyć pędem do przodu. Osaczyła mnie jednak ciemna mgła. Mój krzyk odbił się echem po lesie, kiedy demony zakłóciły moją orientację. Bawiły się mną, słyszałam ich urywane śmiechy. Czemu żaden we mnie nie wniknął? W końcu bałam się panicznie, to tak samo jakbym otworzyła przed nimi wrota mojej duszy. To proste, strzygi nad nimi panowały. Ach tak, mieli w końcu wobec mnie inne plany. Na oślep próbowałam biec, ale trwało to zaledwie sekundę, kiedy poczułam kojące uczucie ciepła, a potem straciłam równowagę i upadłam na ziemię. Nie miałam czasu wstać, a nawet nie chciałam. Czy rada w ogóle mnie szukała? Musieli zauważyć moją niemal miesięczną nieobecność... może pędzą mi na ratunek? Zalała mnie wówczas ciemność, znacznie mroczniejsza, niż ta, która mnie wcześniej otaczała. 
Natalia Błaszczyk
STATUS: TRWAJĄCY
Fantastyka / Fantasy




Nikt nie spodziewał się, że po tak krótkim odstępie czasu zostanie wybrany nowy Strażnik. Tym bardziej nikt nie spodziewał się, że będzie to dziecko, mała dziewczynka. Mimo wszystko nikt nie śmie dyskutować o wyborze Księżyca, więc zabierają dziewczynkę od jej rodziców, usuwając im pamięć.
Tilly powoli dorasta w zamku Świętego Mikołaja, go samego nazywając 'dziadkiem'. Kończy siedemnaście lat, nadal nie odkrywając swojej mocy. Bo oczywiście jakąś posiada, Księżyc nie wybrałby jej bez powodu!
Znikąd wraca Pitch Black, Mrok, który po poprzedniej porażce jest bardziej żądny zemsty, niż poprzednio. Jednak nie spodziewa się, że Strażnicy mają nowego sprzymierzęca...
Ker-Paravel
STATUS: TRWAJĄCY
FanFiction / Filmy i seriale

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.