2 listopada 2014

Wyniki konkursu literackiego

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)
Po wielu komplikacjach i drobnych problemach, konkurs literacki "Dwie strony pecha" dobiega końca.
Przede wszystkim chciałabym podziękować wszystkim osobom, które zaangażowały się i zgłosiły z własną historią konkursową. Dziękuję również właścicielom blogów, z którymi współpracujemy, a którzy na moją prośbę reklamowali to wydarzenie.
Nie przeciągając, oto wyniki:

Miejsce I
"Jak przeżyć Piątek Trzynastego i nie zwariować?"
Victorie la Roulette


Miejsce II
"Whiskey"
Veronica Darkstone


Miejsce III
"Los sam o sobie"
Vessna


Miejsce IV
"A niech to pech!"
Ej-dzi Z.

Gratulujemy i jeszcze raz dziękujemy za udział.
Autorów proszę o kontakt mailowy w celu ustalenia nagród. Z powodów organizacyjnych na odzew czekam do jutrzejszego wieczoru, do godziny 20:00 (03.11.2014). W przeciwnym razie ewentualne nagrody rzeczowe zamienione zostaną na dodatkowy czas reklamy.

(podgląd wyników ankiety)

2 komentarze:

  1. W końcu!

    Na przyszłość, wydaje mi się, że dwa etapy to trochę za dużo jak na blogowy konkurs, choć pewnie mogę nie mieć racji.

    Należą się słowa gratulacji za bezproblemową organizację, a zwyciężczyni oczywiście za wygraną. Pozostaje czekać na kolejne rywalizacje :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej! Nareszcie! Już nie mogłam się doczekać :D
    Ale wbiłyście mnie w podłogę serio... nie mogłam się rano pozbierać jak to czytałam :D

    Ja chciałabym przede wszystkim pogratulować Vanessie, Veronice Darkstone oraz Ej-dzi Z i powiedzieć, że osobiście bardzo mi się Wasze opowiadania podobały, i nie umiałabym wybrać jednego najlepszego, a już na pewno nie spodziewałam się (jak wysyłałam) wygranej :D

    I oczywiście wielkie podziękowania należą się organizatorkom konkursu, za faktycznie bezproblemową organizację :D Biorę się za wysyłanie maila, bo zaraz nie zdążę xD
    Czekam na następne konkursy :D

    Pozdrawiam, dziękuję i GRATULUJĘ ! :D

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.