24 marca 2014

Podsumowanie stażu

Witam!
Jak zapewne wiecie, dokładnie 2 miesiące temu do załogi Katalogowo na okres próbny dołączyła nasza droga Pat, biorąc na siebie reklamy Waszych rozdziałów oraz podsumowania. W dniu dzisiejszym mija czas stażu. Co na ten temat myśli reszta ekipy? Od początku!
Po otrzymaniu zgłoszenia zrobiłam mały wywiad, który z jednej strony polegał na zadaniu naszej kandydatce masy pytań, a z drugiej... przyznaję - przeglądaniu facebooka. Bo cóż nam powie więcej o czyjejś osobowości, jak nie wrzucane wpisy lub chociażby, teoretycznie nieistotne, tło? Zerkam... i co? Slytherin! Pierwsza myśl? Dogada się z Kal! A to już niemal pełen sukces, możecie mi wierzyć.
Pytania, pierwsza rozmowa... i już wszystko było przesądzone. Po dwóch dniach nie spodziewałam się żadnego innego podsumowania stażu. Oczywistym jest więc, że Pat zostaje z nami na dobre! W ekipie mamy więc dwie Ślizgonki i dwie Puchonki. ;)

A jak Wy oceniacie pracę Pat? W tej sprawie pojawiła się nowa ankieta po prawej stronie Katalogu.


Dla zainteresowanych: w końcu udało mi się wrzucić blogi z ostatniej aktualizacji do spisu.

Czy ktoś wie, jaka jest oficjalna data premiery 3 części "Niezgodnej"? Prawie dostałam zawału, gdy za jednym razem przeczytałam część 1, 2 i nie mogłam znaleźć ostatniej. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.