1 marca 2014

Nowe rozdziały

Naznaczony


12
Kruk rozejrzał się po pomieszczeniu, oczy przyzwyczaiły mu się już do ciemności i zaczął wychwytywać w mroku większe kształty – naprzeciw znajdowały się drzwi, spod których padało nikłe światło, niemal niezauważalne. Próbował się przesunąć, ale nogę miał wygiętą pod nienaturalnym kątem. Wiedział, że jest złamana, do tego nie trzeba było specjalistycznych nauk. Odwrócił lekko głowę, by zobaczyć, jak wygląda cela za nim – miał już pewność co do tego, że wciśnięto ich do lochu.
Nomida
Fantastyka / Fantasy



Rozdział 22 "Ktoś"
Otrząsnęłam się z otępienia dopiero, kiedy wszyscy zniknęli w oddali. Rozejrzałam się niepewnie i zorientowałam się, że zostałam sama. Nagle zerwał się porywisty wiatr, zdmuchując wszystkie świeczki. Spowiła mnie ciemność. Towarzystwa dotrzymywało mi tylko blade światło księżyca.
Z kolejny lodowatym podmuchem szczelniej otuliłam się bluzą i niepewnie stanęłam na nogach. Bałam się. Wyczuwałam coś dziwnego, co czaiło się w mroku za moimi plecami i zdecydowanie nie miałam ochoty spotkać się z tym twarzą w twarz.
Arcanam
Przygodowe



You are the silence in between, what I thought and what I said...


Rozdział 10
- Jestem Syriusz.. Syriusz Back – wyszeptał, całując jej dłoń.
Policzki szatynki pokryły się mocną czerwienią.
- W-wiem.. – wymamrotała speszona.
- Umówisz się ze mną? – spytał Black prosto z mostu.
Dziewczyna pisnęła zaskoczona, jednocześnie energicznie potakując głową.
- Świetnie. To do zobaczenia.
Anayanna
Fan Fiction / Harry Potter / Czasy Huncwotów



Witness, tell me


49. We all have someone that digs at us.
A może odczuwam tę dziwną pustkę dlatego, że sam ją stworzyłem, budują wokół siebie fortecę i tak desperacko chroniąc się przed jakimkolwiek zalążkiem własnej rodziny? Gdybym tylko podjął trud pogodzenia dwóch rzeczy, których w życiu pragnąłem, rodziny i muzyki, nigdy by mnie tu nie było. Annabelle nie straciłaby dziecka. Ale nie. Jestem masochistą, który w ostateczności nie wybrałby właściwie, a świadomość tego faktu, łamie mnie przy każdym wspomnieniu. Świadomość, że zawsze ktoś ucierpi. Świadomość, że biorąc na siebie brzemię kochania i opiekowania się drugą osobą, wyrządziłby jej największą krzywdę - zamknął w złotej klatce, zbudowanej z zastępczej, materialistycznej miłości i dokarmiał jej rosnącą samotność, do momentu w którym z zimnym, scenicznym wyrachowaniem zgasiłbym płonący w jej sercu żar, obracając je w czarny pył. Nie, mogłem to zrobić wyłącznie sobie. Dlatego chcąc iść drogą, którą wybrałem, nie miałem prawa nikogo do siebie przywiązać jak psa, który wiernie czekałby powrotu.
Mary
Fan Fiction / Gwiazdy i fani



Cień ognia


Rozdział drugi. O tym, że nadzieja szybko umiera.
Obudziłam się gwałtownie. Siedziałam na fotelu. Sama. Mama zaciskała palce na jego oparciu. Nadal śpiewała. Jednak w jej głośnie zaszła zmiana. Już nie był łagodny i delikatny, ale chrapliwy. Momentami powiedziałabym, że wręcz warczała. Odwróciłam się na tyle, na ile mogłam, bo z nieznanego powodu wciąż nie mogłam się ruszyć. Nagle wydarzyło się coś, przez co z mojego gardła wyrwał się przeraźliwy pisk, a ja sama zaczęłam miotać się jak opętana.
Kei Leira Kyoyama
Fan Fiction / Harry Potter / Inne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.