19 listopada 2013

Oxford Big Project - Our place on earth

Witam!
Jako że Katalogowo ma wielu czytelników, postanowiłam spełnić dobry uczynek i wspomóc koleżankę.

"Tak więc. Biorę udział w konkursie w którym główna nagroda to 30 000 euro. Aktualnie jest on na Etapie II czyli 20 projektów nominowanych przez Jury zostaje poddane głosowaniu - głosować można (trzeba!) codziennie przez kolejne niecałe 2 tygodnie - w s z y s t k o jest zależne od Was.

Głosowanie jest mega łatwe - za pierwszym razem musicie się zarejestrować (zajmuje to jakieś 2 i pół sekundy), a każdego następnego dnia wystarczy się zalogować na swój profil i oddać głos na projekt OUR PLACE ON EARTH.

Wśród osób które będą głosowały najczęściej będzie losowana kamera GoPro raz na tydzień więc opłaca się głosować.

Bardzo, bardzo, bardzo proszę Was o wsparcie. Jedno kliknięcie dziennie zbliża mnie do dostania się do finału - wyjazdu na dwa dni do Paryża na przedstawienie projektu i szansę na zwycięstwo, czyli możliwość zrealizowania mojego projektu! 

To coś dla mnie niezwykle ważnego, bo jest to szansa, która zdarza się raz na sto i chcę chociaż spróbować o nią zawalczyć :)
Jeśli macie możliwość to głosujcie z każdego komputera w domu, każdego telefonu, powiedzcie rodzinie i znajomym ze szkoły lub pracy.

Z góry dziękuję każdej zainteresowanej i oddającej głos osobie, a szczególnie tym, którzy zagłosują więcej niż raz!"
To jak, pomożemy? :)
Ja w Was wierzę!
GŁOSOWANIE TRWA DO GRUDNIA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.