3 czerwca 2013

Recenzje

Autor: Iluminata
Kategoria: Psychologiczne


Cóż mogę napisać o tym genialnym blogu? Przeczytałam wszystkie rozdziały i jestem pod wrażeniem! Czytając, wyobrażałam sobie autorkę jako dorosłą osobę, ale gdy zajrzałam do zakładki „Stwórca” i przeczytałam, ile tak naprawdę ma lat, zamurowało mnie. Po prostu byłam w pozytywnym szoku. Ta niezwykle utalentowana, młoda dziewczyna ma 15 lat, a jej rozdziały są przepiękne, mądre, wzbudzają zachwyt i skłaniają do głębszych refleksji. Musicie wczuć się w to, co czytacie, aby zrozumieć, o co tak naprawdę chodzi autorce. Opisuje sytuacje, które zdarzają się w prawdziwym życiu. Wszystko jest tak pięknie ujęte w słowa, że pozostaje nam tylko się tym zachwycać i czekać na kolejne wpisy. Oprócz genialnych postów, również świetny jest szablon. W takich kolorach o wiele lepiej się czyta i jest przyjemniej. Właściwie każdy ma swój gust, ale o tym się nie dyskutuje. :) Oficjalnie informuję, że dodaję tego bloga do zakładki Polecane, gdyż z pewnością na to zasługuje.






Autor: Ta Arbuzowa
Kategoria: Fanfiction
Podkategoria: Gwiazdy i Fani


Przeczytałam pierwsze trzy rozdziały i mam parę uwag, co do tego bloga. Na początek chciałabym zwrócić uwagę na szablon. Każdy ma swój gust, to oczywiste, jednak mnie się on nie podoba. Jest zbyt rażący, przez co gorzej się czyta. Kolejną, jakże ważną, rzeczą jest interpunkcja i spacja. Zauważyłam, że w niektórych fragmentach znajdują się błędy interpunkcyjne oraz zdarzyły się ortograficzne, ale  chodzi mi tutaj szczególnie o przecinki. Czasem jest ich za dużo, czasem za mało. Pamiętaj, że po każdym wyrazie, zdaniu itd. wstawia się spację! Tutaj zauważyłam, że momentami jej brakuje, a to niedobrze. To były rzeczy, które mi się nie podobają. Teraz parę dobrych słów o opowiadaniu. Czytając, było mi ciężko przez częste błędy, ale dałam sobie radę i szczerze – nie jest źle. Bohaterka jest ciężko chora, nawet dochodzi do tego, że zaczyna umierać. W jej życiu pojawia się piątka młodych mężczyzn z zespołu muzycznego Janoskians i wtedy wszystko zaczyna się zmieniać. Jeśli ktoś postanowi zajrzeć na bloga Tej Arbuzowej niech koniecznie obejrzy zwiastun, który znajduje się w zakładce. Podsumowując – w miarę dobrze wychodzi Ci pisanie, a chodzi mi tutaj tylko i wyłącznie o błędy. Bez tego byłoby idealnie. :) Nie będę tutaj oceniać wszystkiego dokładniej, bo nie o to chodzi w tym, czym się zajmuję, ale mogłabym ocenić to na 3+. Niestety, ten blog nie pojawi się w zakładce Polecane, ale rób to, co robisz dalej i staraj się popełniać mniej błędów, bo to jest bardzo ważna sprawa.




Autor: Lexi
Kategoria: Fantastyka
Podkategoria: Fantasy


Droga Lexi! Czytając twoje opowiadanie czułam się, jakbym była w innym świecie. W dzieciństwie zawsze bawiłam się w czarownicę, która posiadała nadnaturalne moce. Bardzo się cieszę, że postanowiłaś zgłosić swojego bloga, bo zyskałaś nowego fana, czyli mnie! Kocham fantasy, uwielbiam je czytać. Moja wyobraźnia pozwala mi na to, aby znajdować się w tym samym miejscu, co bohaterowie.
Koniec o mnie, przejdźmy do opowiadania!
Na samym początku chciałabym napisać krótko o wyglądzie bloga. Jasne, delikatne barwy dodają uroku opowiadaniu, które tam się znajduje. Podoba mi się to, że jest takie coś jak ”Spis treści”, dzięki któremu możemy od razu przeczytać dany rozdział, a nie szukać w którym miesiącu został opublikowany. Za wygląd masz u mnie plus. Kolejną, jakże ważną rzeczą jest fabuła. Strasznie podoba mi się ten pomysł. Wszystko jest idealnie dopracowane, że aż przeczytanie samego opisu intryguje na tyle, że chce się czytać dalej!
Legenda głosi, że wieki temu każde bóstwo, które czczono w Atenorii i Khainan, zrzuciło na ziemię tabliczkę z symbolem umożliwiającym swojemu potomkowi zapanowanie nad jego mocą.
. Po prostu nie wiem co jeszcze mogę napisać, bo jestem totalnie podekscytowana! Nie mnie oceniać, więc krótko podsumuję. Podoba mi się ten blog, wszystko jest na swoim miejscu, jak być powinno. Fabuła jest interesująca i wciąga czytelnika, a autorka ma ogromny talent pisarski i bogate słownictwo. Jeśli lubicie takie tematy, to serdecznie zapraszam Was do czytania, a blog oczywiście trafia do zakładki Polecane!




Autor: Maarit
Kategoria: Fantastyka
Podkategoria: Fantasy


Bardzo urzekł mnie prolog tego opowiadania. Dotyczy istot, które po śmierci nie mogą jeszcze wstąpić do nieba, mowa tutaj o duchach. Jednakże, to nie jest zwykłe opowiadanie o duchach. Już w prologu można się pozachwycać zdolnościami pisarskimi autorki. Pomysł jak najbardziej udany, szczególnie najbardziej urzekł mnie palący się duch. Genialne! Co do szablonu, to nie będę się rozpisywać, bo nie ma o czym. Bardzo spodobał mi się nagłówek, a co do reszty, to średnio mi się podoba, ale to jest najmniej ważne. Podsumowując, jeśli lubicie opowiadania o paranormalnych istotach, to serdecznie zapraszam Was na tego bloga! Wybaczcie, że tak krótko, ale nie mam do czego się przyczepić, więc pozostaje mi jeszcze podjąć decyzję, czy blog znajdzie się w zakładce. Hm... bez dwóch zdań! Opowiadanie bardzo mi się spodobało i zasługuje na to, aby znaleźć się w honorowym miejscu.




Autor: Lena
Kategoria: Fantastyka
Podkategoria: Fantasy


Ach, jedno z moich ulubionych opowiadań, które przeczytałam. Fabuła jest jak dla mnie bardzo wciągająca i oryginalna. Jeszcze nie czytałam takiego opowiadania. Otóż, dotyczy siedemnastoletniej dziewczyny, która tuż po śmierci bliskiej osoby zaczyna mieć dziwne wizje. Słyszy czyjeś głosy, widzi czarną postać z kapturem na głowie. Zdecydowanie urzekło mnie opowiadanie Leny. Uwielbiam takie klimaty, mroczne, tajemnicze i trzymające w napięciu. Tak, to jest coś dla mnie, jednak czy spodoba się innym? Okaże się! Chciałabym szczególnie zwrócić uwagę na to, jak autorka przedstawia śmierć. Jest to czarna postać z kapturem na głowie i kościstymi rękoma. Już sam prolog bardzo wciąga! Gorąco polecam. Co do szablonu, absolutnie nie mam zastrzeżeń. Podoba mi się nagłówek, jest idealnie dopasowany do fabuły i cytat, który na nim widnieje, jest wprost genialny. Oczywiście blog trafia do zakładki Polecane. Z pewnością na to zasłużył. :)


6 komentarzy:

  1. Jest mi kompletnie wstyd że w ogóle zgłaszałam swojego bloga. Masz rację chyba naprawdę jestem beznadziejna w tym co robię. Chyba naprawdę powinnam z tym skończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie i jeszcze raz nie! Nie ma mowy. Zwróciłam ci uwagę, abyś uczyła się na własnych błędach. Każdy je popełnia, a ty teraz o nich wiesz, więc możesz nad nimi pracować i pracować. Wiadomo, że nikt nie jest idealny. Moja recenzja miała ci tylko pokazać twoje błędy. Nie poddawaj się i nawet nie próbuj kończyć z pisaniem, bo będzie naprawdę kiepsko! Wyraźnie napisałam, że bez błędów byłoby idealnie, więc moja rada jest taka: znajdź sobie betę, a jeśli nie, to po prostu staraj się popełniać mniej tych błędów. Jeśli odebrałaś to źle, to przepraszam. Nie o to mi chodziło. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. I zgodzę się tutaj w stu procentach z Cassie. Nigdy nie można kończyć ze swoim hobbym tylko dlatego, że może coś nam do końca nie wychodzi. Nikt nie jest doskonały, a na pewno nie od razu! Trzeba nad tym po prostu popracować :) Jeżeli chcesz wiedzieć jakie popełniasz błędy - także powinny ukazać ci to ocenialnie.

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za tak pozytywną ocenę. I cieszę się, że ci się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za mega pozytywną ocenę, cieszę się, że slowa-sercem-pisane przypadły Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ci , Cassie, za tak pozytywną ocenę . :D.

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.