17 czerwca 2013

Podsumowanie



2 czerwca - 157 blogów


~*~


Blogi grupowe - 3

FanFiction:

Harry Potter:

Czasy Toma Riddle'a - 1
Czasy Huncwotów - 12
Okres międzywojenny - 1
Czasy Trójcy - 16
Czasy nowego pokolenia -5
Inne - 2

Manga & anime:

Naruto - 13
Inne - 4

Pamiętniki wampirów - 3

Zmierzch - 1

Gwiazdy i fani -20

Gry - 0

Filmy i Seriale - 4
Intruz - 1

Fantastyka:
Fantastyka- 43
Science-fiction - 2

Groteska - 1
Historyczne - 4

Hobbistyczne:
Recenzje - 1
Moda - 1

Kryminalne - 3
Obyczajowe -5
Pamiętniki - 4
Przygodowe - 1
Psychologiczne - 5
Romans - 8
Sensacyjne - 0
Thrillery i horrory -8
Zbiory opowiadań - 5



Suma: 173



Wybaczcie za spóźnienie! Niestety nie miałam czasu robić tego w niedzielę.

Jak widać - Katalogowo staje się bardziej popularne, dochodzą nowe kategorie i znajduje się w nim coraz więcej rodzajów blogów, z czego jak najbardziej możemy się cieszyć! Oznacza to, że nuda tutaj nie zaistnieje, a każdy znajdzie to, co lubi.

Nie wiem czy wiecie, jednak dalej macie możliwość zgłaszania się do Polecanych. Ostatnio zaistniały pustki... Zapraszamy! :)

Także bez problemu można zgłaszać się do Wywiadów. Nadchodzi okres wakacji, a w tym także więcej czasu dla wolnego i będzie można nadrobić zaległości.

1 komentarz:

  1. Ale ze mnie inteligent- dopiero teraz zauważyłam, że można zgłaszać się do wywiadów. Wcześniej myślałam, że to jakieś losowanie, czy coś... ;)
    A co mi tam, zgłoszę się! :P

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.