14 czerwca 2013

#209-225



Eliada - córka władcy Lorelonu - Seta. Waleczna i nieustraszona, sprawia, że Set po raz pierwszy waha się nad wyznaczonym następcą tronu. Czy brat Eliady, młody Szener pochwyci władzę by rządzić potężną krainą?
Achesa
Fantastyka (Fantasy)





Opowiadanie mówi o przygodach niejakiej Sakury Haruno, powracającej do Konohy z Akatsuki. Tam przyjdzie jej zmierzyć się z wieloma ciężkimi sprawami, odmieniającymi jej życie. Do grona Konohańczyków dołączył niejaki Sasuke Uchiha. Czy to właśnie z jego powodu Sakura odeszła do Akatsuki? ...To właśnie z nim wiążą się problemy Sakury. Dawna miłość się przebudziła, lecz czy Sakura będzie w stanie zapanować nad owym uczuciem?
A co z młodym Uchiha?
Co zrobi, kiedy jego starszy brat - Itachi - przemówi mu do rozsądku? Co zrobi, kiedy obudzi się w nim dotąd niezrozumiałe dla niego uczucie, wobec jego byłej przyjaciółki z drużyny?
TheOkeyla
FanFiction (Manga&anime, Naruto)




Słońce było schowane za ciemnymi chmurami. Nie było, ani za ciepło, ani za zimno. Uwielbiałam taką pogodę. Delikatny wiatr rozwiał moje włosy. Idąc tak nie zwróciłam uwagi na to, że z nieba zaczęły padać pierwsze krople deszczu. Stanęłam. Uniosłam głowę spoglądając w niebo, które było zasłonięte czarnymi chmurami. Na mojej twarzy pojawił się delikatny uśmiech. Założyłam kaptur płaszcza na głowę i dalej szłam przed siebie. Okolica wydawała się być coraz bardziej ponura. Za każdym zbliżającym się krokiem, widziałam wielką bramę mojej rodzinnej wioski - Konoha. 16 lat minęło od kiedy tu byłam...
Hana-chan
FanFiction (Manga&anime, Naruto)




Pewnego razu nastał dzień, który zmienił życie piętnastoletniej bohaterki. Z pogodnego wypełnionego jasnością i dobrem została zmuszona do zapoznania się z bezlitosnym światem pomimo własnej woli. Jakie tajemnice kryją się za jej umiejętnościami? Kim są ludzie obdarowani? Czy wróg może stać się przyjacielem?
Dynka
Fantastyka (Fantasy)




Nie umiem pisać długich wstępów, więc od razu przejdę do tematu. Na tej stronie zamieszczam recenzje przeróżnych rzeczy, które akurat mnie interesują - książek, filmów, gier planszowych, karcianych oraz komputerowych. Może się nawet trafić jakiś poradnik. Recenzje czasem modyfikuję i zazwyczaj odbywa się to po wymianie poglądów z kimś, jeśli zaprezentuje mi inne, ciekawe podejście do tematu.
M
Hobbystyczne (Recenzje)




Można żyć lata w spokoju, ale przeznaczenie i tak cię dopadnie. Lilith Vazquez przekona się o tym na własnej skórze. Po 600 latach, swojego ‘wampirzego’ życia, nawet ona będzie musiała zatańczyć danse macabre…
Frambuesa .
Fantastyka (Fantasy)




Jeden eliksir za dożo... To co stało się sześć lat temu w ogóle nie powinno mieć miejsca. Życie miało być barwne i pełne szczęścia, a zamiast tego Hermiona przez te wszystkie lata jest zmuszona zmagać się z konsekwencjami jednego nieprzemyślanego czynu.
Morgan Jade. & Nemeyeth.
FanFiction (Harry Potter, Czasy Trójcy)




Historia opowiada o 19-letniej Paris i jej życiu, które z pozoru niczym się nie różni od życia innych. Mieszka ze swoją siostrą i jej nowo założoną rodziną, ponieważ jej rodzice się od niej odsunęli.
Dwa lata temu w jej życiu stało się coś okropnego i od tamtego momentu jej życie bardzo się zmieniło.
Poznała Connora, który jest dla niej jak ojciec, chociaż ich relacje są dość dziwne.
Obiecała jemu i sobie, że dopóki stąpa po tej ziemi jako człowiek będzie zabijała takich jak ten, który wyrządził jej potworną krzywdę.
Będzie zabijała potwory. A tymi potworami są wampiry. Często wilkołaki i czarownice.
Kiedy Paris podczas jednego z samotnych polowań natyka się na silniejszego i innego od tych, których dotychczas zabijała będzie zmuszona głębiej zastanowić się nad swoją obietnicą, ponieważ broń, którą mogłaby go zabić znajduje się aż we Włoszech, a z każdym dniem chęć zabicia go słabnie...
Muaa
Fantastyka (Fantasy)




"Przy granicy kraju, gdzie na wschodzie rozciągają się niedostępne szczyty, gdzie źródło swe ma jedna z największych rzek, gdzie w ogarniętych zielenią lasach spotkać możesz Strażychwosta, przyklejona do dużego miasta, leży wioska. Zwyczajna, w której ludzie toczą powoli swój los.
Tu zaczyna się akcja opowieści.
Główny bohater zwany Orłem pragnie zemsty na magach, którzy odebrali mu to, co kochał. Sam jednak jest jednym z nich, a Szaroludzie, dziwne magiczne przypadki, czająca się w powietrzu wojna nie ułatwiają mu dokonania wyboru. A każda podjęta decyzja może nieść za sobą spore konsekwencje."
Nomida
Fantastyka (Fantasy)




Historia dwojga młodych ludzi pokazująca ich wszystkie wzloty i upadki. Opowieść o tym jak kochać i kiedy odpuścić. Kilkanaście tysięcy słów będących przykładem tego w jak ekstremalnie szybkim tempie życie może się zmienić. Nie zawsze na lepsze. Opowiadanie, które pokazuje nie tylko jak kochać sercem, ale jest także doskonałym przykładem jedności dwóch ciał. Mieszanka najróżniejszych uczuć, emocji, wspomnień i doświadczeń.
Mai
FanFiction (Gwiazdy i fani)




Airelle Fashion - nowy blog "szafiarski" stworzony przez nietypową zakupoholiczkę. Znajdziesz tu wiele porad i inspiracji związanych z modą i urodą.Może za pomocą mojego bloga wprowadzisz do swojej szafy nutkę świeżości. Jak ubrać się do szkoły i na imprezę, żeby nie zapłacić za dużo a zarazem wyglądać modnie? Po to właśnie powstał ten blog, aby podzielić się z wami moim stylem, jak i doradzić wam, co na siebie włożyć by wyglądać ekstra.
Airelle
Hobbystyczne (Moda)




„Często słyszałam, że przecież liczą się czyny, że to czyny są ważniejsze od słów. Chyba coś ze mną nie tak skoro przywiązuję tak ogromną wagę do tego, co pada z ust, zarówno moich jak i innych. Nowy Jork mogłabym określić milionem najróżniejszych przymiotników. W końcu tyle się tutaj nauczyłam. Najważniejszą lekcję dał mi jednak on. Dzięki niemu zrozumiałam ile znaczą słowa, jak wiele mogą zmienić. Mogą być kluczem do przebaczenia jak i sztyletem wbitym w pierś.
Słowa, dużo słów. Mówią o tym jak kochać, jak wybaczać, jak zapominać. Opowiadają jak ciężko zrozumieć własne uczucia. Pokazują jak ciężko jest podjąć decyzję. Co jest silniejsze? Irracjonalne uczucie czy uzasadniony strach?”
Mai
FanFiction (Gwiazdy i fani)




Sloan, szesnastoletni wampir półkrwi, żywił urazę względem czarodziei od zawsze; nawet najdalej sięgając pamięcią - już wtedy nimi pogardzał. Po śmierci matki, której złożył obietnicę, jest zmuszony przejąć stanowisko przywódcy swojego rodzinnego klanu. Niestety, skomplikowane stosunki z ojcem czarodziejem stają mu na przeszkodzie, a jedna pochopna decyzja ciągnie za sobą konsekwencje - zostaje wysłany do Hogwartu, gdzie jest zmuszony żyć w zgodzie z ludźmi, których całe życie nienawidził. W międzyczasie, Yarrow - niespecjalnie uzdolniona magicznie dziewczyna, która marzy o wyrwaniu się ze świata czarodziejskiego - odkrywa, że posiada pewien nietypowy talent, mogący okazać się w przyszłości jej zgubą. Pytanie brzmi: jak w to wszystko zostanie wplątany Draco Malfoy i jaką podejmie decyzję?
N. Weltschmerz.
FanFiction (Harry Potter, Czasy Trójcy)




Do Mystic Falls przyjeżdża dziewczyna i zaczyna uczęszczać tam do szkoły. Ze względu na niezwykły wygląd przyciąga wzrok wszystkich, w tym również nad naturalnych istot w mieście które dodatkowa ciekawią jej bliskie stosunki z Katherine Pierce, a do tego grona zalicza się również starszy z braci Salvadore, który postanawia sprawdzić dziewczynę i jej przeszłość. Ale czy dziewczyna jest do końca normalna? I czy jest człowiekiem? I dlaczego sama matka Klausa Ester pragnie jej śmierci? A co zrobi sam Klaus z piękną i tajemniczą Fayer Night?
Agnes Mording
FanFiction (Pamiętniki wampirów)




#223 Yo.
Czasem strach przed utratą najbliższych wywołuje decyzje, które mają katastrofalne skutki. Historia o shinobi z Konohagakure udowadniająca, że nawet bohater może mieć wątpliwości. Czy uda im się przezwyciężyć wspomnienia, które utrudniają mu życie ninja?
Ani ta
FanFiction (Manga&anime, Naruto)




Ja zabiłem już dwie. Pierwszej wydawało się, że kolor włosów coś zmienia i, niszcząc przy tym swoją urodę, stała się tlenioną blondynką. Blizny na ciele obróciła w zaletę i żyła pełnią życia. Drugą odkryliśmy niedawno. Świadczyła usługi dla mężczyzn i miała więcej wad niż zalet. Była bardziej niedoskonała, niż można to sobie wyobrazić. Ale trzecia... Trzecia była inna. Kiedy stałem za tym oknem, udając pracownika, nasze oczy po raz pierwszy spotkały się. Wywarłem na niej wrażenie, choć wyglądałem zupełnie zwyczajnie. Bała się mnie, ludzi, świata. Zrobiłem krok do tyłu. Jeden, drugi. Zacząłem spadać, bo wolałem zginąć, niżeli zabić kogoś, kto nie wiedział o mnie nic, a pomimo tego czuł strach. Nikt nie zadbał o to, by myślała choć przez chwilę, że jest bezpieczna. Nie była bezpieczna.
Oto jest Twoja Maria Magdalena. Będziesz ją chronił po kres swych dni. Będziesz dbał o jej życie tak długo, jak tylko starczy Ci sił i nie pozwolisz, by śmierć porwała ją w swoje objęcia. Jeśli będzie trzeba - kark nastawisz za nią. Jeśli będą inne możliwości - pomimo zmęczenia nie zrobisz tego, by trwać przy niej i nie dać jej zginąć, nie dać jej samej męczyć się ze światem. Oto jest Twoja kobieta niedoskonała. Mój następca zabije ją, jeśli będzie potrafił. Mój następca zabije ją, jeśli Ty nic nie zrobisz, bo ona, przytłoczona strachem, nie zrobi nic, by chronić własne życie. Już dawno wpadła we własną paranoję, z której pragnie jedynie uciec. Pozwól jej uciec, ale nie w ten sposób, o którym myśli. Nie pozwól jej się poddać.
emilyanne
Thrillery i horrory




Najgorzej jest, kiedy przez bardzo długi czas życie układa się po naszej myśli. Przeważnie przyzwyczajamy się do tego i wizja, iż coś może się zepsuć jest taka abstrakcyjna. Realne myślenie przysłania nam mgiełka optymizmu i to chyba właśnie wtedy boli najbardziej – nasz świat burzy się nagle, w najmniej oczekiwanym momencie. Prawie nieuleczalna choroba sprawia, że ludzie oddalają się od siebie, choć to bardzo trudne. Bo najciężej jest zapomnieć. Dobre wspomnienia bolą najbardziej.
Pozostają nam tylko sny, marzenia i cicho powiedziane obietnice.
Berenika & Uszati
FanFiction (Gwiazdy i fani)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.