8 maja 2013

Nowe rozdziały

 Rozdział 3: Gra toczy się dalej

- Dzień dobry, wujku – przywitał się Olivier, zatrzymując się w drzwiach.
Harry Potter siedział w starym fotelu w nieużywanym gabinecie. Poprzedni nauczyciel, który z niego korzystał, zostawił w nim mnóstwo książek, pergaminów i map, oczywiście czarodziejskich, po których pływały statki i na których nadal toczyły się stare wojny.
- Proszę, usiądźcie. Chcecie herbaty? Skrzaty przed chwilką przyniosły, jeszcze gorąca.
Gryfoni zaprzeczyli i usiedli na podniszczonej kanapie pod ścianą. Żadne z nich nie chciało przedłużać rozmowy. Chcieli tylko wysłuchać kolejnych wspomnień z czasu wojny, pokiwać smutno głowami, obiecać, że już nigdy więcej nie przyjdzie im do głowy tak głupi pomysł, i wyjść.
Walkiria



Rozdział 6

- Jak się nazywasz?
Nie wiedziała, co ją tknęło, dlaczego zadała tak bezsensowne i nieistotne pytanie. Zacisnęła zęby, gdy dziewczynka spojrzała na nią ze strachem w oczach.
- Sonia Mierzejewska.
Już wiesz, dlaczego zadałaś to pytanie?
Zamrugała kilkakrotnie, chcąc, aby to, co właśnie usłyszała do niej dotarło. Mierzejewska… A więc taki był ich plan? Wykorzystać do wszystkiego bezbronne dziecko?
Nie zważając na obecność Sonii, skwitowała to jednym treściwym zdaniem.
- No to się kurwa porobiło.
Nersi


Rozdział V

- Uciekaj – warknęłam, składając znaki i obserwując wrogów, którzy powoli nas otaczali.

- Chyba żartujesz – fuknęła, zaciskając dłonie na flecie.

- Uciekaj! – krzyknęłam – jestem twoim dowódcą, to rozkaz – zamknęłam oczy, a z moich ust zaczęła wypływać głośna, śpiewana wysokim głosem melodia.

- Niech cię szlag, Shee – szepnęła i odbiegła, zabijając po drodze dwóch shinobi.

Ja i wy. Wy i ja. Zostaliśmy sami w tej popierdolonej grze, którą jest wojna.

Moje ręce uciekły na boki, a klatka piersiowa powędrowała do góry. Głowa odchyliła się w tył, a wirująca wokół mnie chakra odbijała wszystkie ataki. Na ziemi utworzył się klucz wiolinowy – znak mojego klanu – wypuszczając z siebie nuty, wędrujące po podłożu. Było ich dokładnie tyle ile przeciwników, którzy zahipnotyzowani moją melodią stali w bezruchu, z zamkniętymi oczyma. Gdy każda nuta dotarła do swojego właściciela, skumulowałam największą ilość chakry, jaką byłam w stanie zgromadzić. Zaciskałam zęby z bólu rozsadzającego mnie od środka, lecz mimowolnie z mojego gardła wydostał się krzyk. W momencie gdy ucichł, shinobi wydali ostatnie tchnienie, a ja z wyczerpania upadłam na kolana. Nuty powróciły do mnie, klucz zniknął, a mój wisiorek zabłysnął bielą, parząc mi skórę i tym samym pogłębiając dawną już bliznę.
Sheeiren Imai


6. Krew na szkle

Któregoś dnia na szkle pojawiła się krew. Niewielkie, ledwo widoczne zaschnięte kropelki, sprawiające wrażenie przezroczystej szkarłatnej farby. Jakby ktoś przez nieuwagę strzepnął z rąk, bądź pędzla jej nadmiar i choć starał się jak mógł, nie był w stanie domyć pozostałości do końca.
Jednak kłamstwem byłoby pozostać na farbie. Bo to nie była farba. To była krew. Kłamstwem byłoby również stwierdzenie, że pochodzi ona z niewielkiej ranki na żyle. Bo nie pochodziła.
Krew na szkle wzięła się ze śmiertelnej rany na tętnicach.
Kincaid


Rozdział IV

Szurała butami po grafitowym chodniku, coraz bardziej przeciągając swój spacer. Nie patrzyła nawet gdzie idzie, ponieważ dobrze znała drogę. Trafiłaby na miejsce nawet z zamkniętymi oczyma. Jedyne co w tej chwili wydawało się dla niej interesujące, to czubki jej ciemnych trampek. Nie miała dzisiaj ochoty się spotkać z Shinem. Była taka przygaszona oraz zmęczona ciężkim dniem w szkole. Najchętniej wracałaby teraz do domu i to na pewno z większym entuzjazmem. Wbiegłaby jak co dzień po schodach do swojego pokoju, rzucając się na łóżko i tuląc do miękkiej poduszki. Niestety, przyjemności musiały. Westchnęła ciężko, a sms od jej chłopaka przypomniał niemiłą rozmowę pomiędzy nią, a Usuiem.
Minaa

3 komentarze:

  1. Ładny szablon, ale cienie pod czcionką są niefajne :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie pod czcionką są fajne, ale nie w notce, wyłącznie w kolumnach, dodatkach etc.
      Niestety nie znam kodu na USUNIĘCIE cieni z postu, pamiętam tylko, że był jakiś na ich dodanie...

      Usuń
    2. Ja też nie wiem, ale może autorka szablonu wie?

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.