10 grudnia 2012

Nowinki

Witajcie!
Jak widać, trochę się pozmieniało. Nie czuję się już takim beztalenciem graficzno-komputerowym, ponieważ *uwaga* wszystko zrobiłam sama. Jakkolwiek źle nie wyszło, mnie się podoba i jestem z siebie dumna, ot co. A jak ktoś jest ciekawy, może napisać komentarz, ponieważ z ramkami i Waszymi awatarami również kombinowałam. 
Pojawiła się też nowa ankieta, a co tam. Krótka. Macie 5 dni. Wyniki ostatniej odnośnie Waszych ulubionych typów opowiadań, książek etc. wstawię jakoś w tygodniu. 
Nie, choroba mi nie służy. W tych antybiotykach na pewno coś jest... Ale spokojnie, mój zapał niedługo odleci do ciepłych krajów. Oby zachował się jak typowy polski gołąb i tego nie zrobił, no ale nigdy nic nie wiadomo.
Cóż, myślę, że macie dość mojego biadolenia (te nieszczęsne 14 osób, którym wyświetla się, iż znów coś przeskro... naskrobałam). 
Jeśli miałby być konkurs, to... a zresztą, co ja Wam będę zdradzać. Wszystkiego dowiecie się już niedługo, jeśli większość osób będzie na "tak". Chociaż 20 głosów, proszę. Jest mało czasu, więc nie wymagam wiele, ale te 20 to już by było coś. 
Tymczasem żegnam, idę przyjąć wieczorną porcję tabletek (x8) i syropków (16ml).

6 komentarzy:

  1. BŁAGAM!
    USUŃ AUTOMATYCZNE ODTWARZANIE PIOSENEK :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, ok, zaraz to zmienię. :D
      Ustawiłam też podwójną listę buttonów. Niestety nie da się ich wstawić w dwóch różnych miejscach.

      Usuń
    2. Ta podwojna lista jest dziko zabawna. :D Zaglosowalam w ankiecie, a jakze! Zastanawia mnie tez, skad przywloklas kursor. A szata prezentuje sie zacnie - niby prosta, ale ma fajne szczegoly. :)

      Usuń
    3. Kursor jak zawsze z http://www.cursors-4u.com/
      Świąteczne - strona trzecia. :D
      Dziękuję :)
      Jeszcze nie załadowała się favikona, ale to pewnie kwestia czasu. Oby. :D

      Usuń
    4. Dalej mi leci piosenka i umiera mój transfer : (

      Usuń
    5. Jeeej, wybacz, oddałam się biologii. Już się za to biorę. Tym razem absolutnie serio. :)

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.