25 listopada 2012

Organizacyjnie

#1
Regulamin został zaktualizowany, jest już nowe hasło i kilka detali zostało poprawionych. 
#2
Podkategoria FF "Manga & anime" zyskała podpodkategorie - "Naruto" oraz "Inne". Część blogów już przeniosłam, ale nie jestem wszystkiego pewna, więc autorów blogów z kategorii "M&A" proszę o zerknięcie i ewentualną poprawę. 
#3
Pojawiła się podkategoria "Filmy" (również w kategorii FF). 
#4
Jutro z samego rana ukaże się reklama rozdziałów - wszystko już ustawiłam.
#5
Dziękuję bardzo za chęć pomocy tym, którzy udzielili się pod postem "Komentarze". Reklamy Waszych blogów znajdują się tam, gdzie reklamy blogów ze współpracy (pod kategoriami) i zostaną one do okolic 25 grudnia. 
#6
Jeszcze przez dwa tygodnie ankieta będzie otwarta, więc osoby, które nie zdążyły się wypowiedzieć, mają na to sporo czasu - zapraszam. 
#7
Mała uwaga odnośnie zgłoszeń - na serio widać, że ktoś ewidentnie nie przeczytał regulaminu, więc od przyszłego tygodnia będę twardo przestrzegać każdego punktu, nie ma taryf ulgowych. 

2 komentarze:

  1. Dziękuję za umieszczenie reklamy :). Pomaganie popłaca :D.

    Fajnie, że tutaj się rozwijasz :). W razie czego wiesz, mój nr gg chyba jeszcze masz, coś pomogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomaganie popłaca i popłacało zawsze. W taki czy też inny sposób. :)

      Mam, dziękuję, chwilowo nie mam za dużo problemów, jakoś to idzie. ;)

      Usuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.