19 listopada 2012

Komentarze

Od jakiegoś czasu nie mogę pisać komentarzy. Gdy wchodzę na jakiegokolwiek bloga, pokazuje mi, że nie jestem zalogowana (nawet jeśli wchodzę na swoja stronę z Panelu), a gdy klikam na "Zaloguj", przekierowuje mnie do Panelu. Nie mogę dodawać komentarzy ani jako zalogowana, ani jako Anonimowy. 
Z dodawaniem postów nie ma problemu (jak widać).
Wie ktoś o co może chodzić? Ludzie, serio, zależy mi. Jeśli ktoś wie, jak to rozwiązać, to będę bardzo wdzięczna za wszelką pomoc, a reklama bloga tej osoby będzie wisiała tutaj na stronie głównej przez dwa tygodnie (nawet jeśli nie ma go w Katalogowo). Błagam, pomóżcie!

Agnieszka - bez zmian. To nic nie dało. 

4 komentarze:

  1. oO". Takiego problemu to nie widziałam jeszcze. Ale ja zazwyczaj, gdy mam jakiś problem z zalogowaniem się czy coś, nie tylko na blogger.com, to czyszczę ciasteczka z przeglądarki. Może spróbuj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie był to problem ciasteczek, a coś się przestawiło (oczywiście samo) w przeglądarce. :)
      Mimo wszystko jako jedyna odpowiedziałaś na post, więc dotrzymam słowa i reklamę zamieszczę na stronie głównej.

      Usuń
  2. Z jakiej przeglądarki korzystasz? Ja miałam podobny problem, gdy miałam starego Firefox. Oprócz tego często zwyczajnie wywalało mnie z bloggera. Może sprawdź, czy twoja przeglądarka nie potrzebuje aktualizacji (pomoc>o programie), albo zwyczajnie ją zmień (trwa to chwilę, a przedstawić się zazwyczaj nietrudno).

    OdpowiedzUsuń
  3. Być może to wina zbyt "wrażliwego" adblocka lub kanału witryny bloggera (jeżeli kanały w blogu ustawione są na "brak", to wówczas chyba nie można pisać komentarzy. Ewentualnie może to być brak jakiejś wtyczki, np. flash. Pzdr

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.