27 października 2012

#50-53



Czy jeszcze kilka lat temu, ktoś miałby czelność wysnuć pomysły, na tak irracjonalną przyszłość dla Dyary - szczęśliwej dziewczyny, posiadającej kochającą rodzinę? Ktoś na górze jednak się odważył i wywrócił jej życie górą do dołu.

Nikt się nie spodziewał, że w tak zadziwiająco krótkim czasie straci wszystko, co miała. Czy znajdą się ludzie, którzy jej pomogą? Czy własnie oni jeszcze bardziej ją pogrążą?

Jej pierwsza tragedia? - wymordowanie całego klanu Uchiha, jej rodziny.
Druga? - ....
Trzecia? - ...

Będzie ich zdecydowanie więcej. Czy ktoś jej jednak pomoże w tym bagnie zwanym życiem?
Sheeiren Imai
FanFiction (Manga & anime)





Pomyśl co czujesz, gdy budzisz się nagle w nieznajomym miejscu, a ostatnie, co pamiętasz, to śmierć swojej najlepszej przyjaciółki i fioletową otchłań? Przez rok żyjesz samotnie. Powoli zapominasz, co znaczy być shinobi. Nie trenujesz, czyli nie robisz tego, co kiedyś kochałaś, bo za dużo Cię to kosztuje psychicznie.

Zwykle w takich sytuacjach zwracasz się rodziców, prawda? Pewnie byś tak zrobiła/zrobił. Kin też chciałaby mieć taką możliwość...
Jej matkę porwano tej samej nocy, gdy ojca zamordowano.

Jednak pewnego dnia, do Kornu przyjeżdża chłopak podający się za jej brata oraz drugi - jego przyjaciel. Opowieść pierwszego wstrząsnęła dziewczyną.
Czy odważy się wyjść ze swojej "jaskini" i pomóc członkom swojego klanu?
Już ostatnie pytanie, aby was nie zanudzać.
Czy Shen - przyjaciel Roshi'ego (brata), będzie miał jakiś udział w jej życiu?
Sheeiren Imai
FanFiction (Manga & anime)



 
„Zabierz mnie tam gdzie świecą gwiazdy, a anioły tulą do snu…”
O przeznaczeniu decydują wyłącznie nasze wybory. Gdybym została na mojej bezpiecznej wyspie, nie musiałabym drżeć o życie swoich najbliższych. O swoje nie mam już siły się bać. Gdybym nie opuściła rodzinnych stron nie stałabym twarzą w twarz z bólem, stratą, cierpieniem, opuszczeniem, ze śmiercią. Gdybym została na El Hierro nie brałabym w tym wszystkim udziału. Nie straciłabym nikogo. Życie nadal miałoby sens.
Wybrałam jednak inaczej. Choć wcale tego nie chciałam, znalazłam się na placu najstraszliwszej z bitew. Spoglądam na brudne, zakrwawione twarze moich przyjaciół i tylko ten widok daje mi siłę, by nie wypuścić różdżki z ręki. Choć straciłam tak wiele, nadal ich mam. A dla mnie znaczy to bardzo dużo.
Alisa Rubi
FanFiction (Harry Potter, Czasy Huncwotów)

 


Trochę miniatur prozatorskich i opowiadań pisanych w okresie od 2010 do 2012 roku. Jacy są ich bohaterowie? Przerysowani czy prawdziwi? Dający do myślenia czy przewidywalni? A może po prostu, zabawni? Przekonasz się?
Kath
Zbiory opowiadań

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Przynajmniej próbuję i myślę, że nie idzie to najgorzej. :)

      Usuń
  2. Witaj. Jasne, nie ma sprawy ;) Wstawiaj do manga&anime ;)

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.