17 sierpnia 2012

Nowe rozdziały

Forevermore Sentiment
- To się nie uda! - powiedziała wzburzona dziewczyna którą właśnie obwiązywano bandażami tak aby zakryć jej kobiecą sylwetkę - Babciu!
- Cicho! - sarknęła kobieta - I nie ruszaj się, staram się to robić w miarę porządnie żeby jak najdłużej trzymało.
- To się nie uda. To się nie ma prawa udać. - szepnęła do siebie widząc, że jej głośne protesty przyczyniają się jedynie do tego, że bandaż jest zaciskany coraz mocniej.
Po chwili ciszę panującą przerwało głośne wejście rudowłosej osóbki i jej radosny okrzyk:
- Mam! - po czym zaczęła wymachiwać włochatą rzeczą, którą trzymała w ręce – Wydaje mi się, że będzie pasować.
- Doskonale. - powiedziała siwowłosa - A teraz zakładaj jej to i w końcu zobaczymy efekt końcowy. - Po czym uśmiechnęła się przy okazji zakładając swojej wnuczce męski t-shirt.
- To będzie jakaś tragedia. - wyjęczała blondwłosa.
Autor: Tusia

Rozdział 2
- Analise Roosevelt – odezwał się nagle, a ja na dźwięk swojego imienia lekko drgnęłam.
- Tak, panie? – odezwałam się drżącym tonem. Nie wiedziałam czy znowu mogę spojrzeć mu w oczy.
- Jak już mówiłem na Mroczny Znak trzeba zasłużyć. Mam dla ciebie pewne zadanie – ostatnie zdanie wypowiedział wielce podniecony. Tak, jakby tylko czekał na to aby mi o tym powiedzieć.
Obawiałam się morderstwa. Obawiałam się, że karze mi zabić.
- Harry Potter – wysyczał.
Znowu ta krępująca cisza, której najzwyczajniej w świecie się bałam.
- Nie mam jeszcze nikogo w swoich szeregach, kto mógłby być blisko tego chłopca, a ja potrzebuje informacji od samego źródła, dlatego będziesz informować mnie o każdym jego poczynaniu, o każdej myśli, o każdym zamiarze – jego podniecenie miało sięgnąć zenitu, ale nadal mówił tak spokojnie i opanowanie – zbliżysz się do niego, tak bardzo jak to tylko możliwe. 
Autor: Lonelis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.